21
  • Tetsuo
    #21
    Általában a koncepcióautók nem a jövőt mutatják, csak presztizs, de itt van a robotautó ötlet, ami bizony a jövő - ha tetszik sokaknak, ha nem.
    A dizájnerek versenghetnek itt, de a valóságban soha nem lesz efféle formából széria - talán sajnos.

  • Tetsuo
    #20
    A témához is hozzászólhatsz, nem tilos még az olyanoknak sem, mint te vagy.
  • Yagami
    #19
    Na nézzük megint mit mondanak az okos (és mindenttudó) SG-fanok :)

    (1-es komment, halgatyó (nagy kedvenc) már meg is adta a kezdőlöketet . PERSZE, hogy baromság, meg felesleges szar, nyilván azért, mert te így gondolod. Csodás.)
    Utoljára szerkesztette: Yagami, 2015.01.07. 18:19:07
  • lapaleves
    #18
    jah, a 15-20 éves luxuskocsik a legjobbak. semmi nem romlik el bennük az ezer bizbasz szarból, amit beletoltak. pláne jó móka keresgélni hozzá a nem túl elterjedt alkatrészeket cserére. nekem lövésem sincs a témáról, de mindig egyből és nagy jókedvvel olvasom az ilyen sztorikat (mittom heti merítés pölö), ahol a csóringer megveszi a "technikát" és rámegy inge gatyája nyaralása ideje családja biztonsága.

    akkor jók ezek ha fanatikus vagy, és azért akarod mert szerelmes vagy meg van végtelen időd meg pénzed. meg leginkább egy szerelőd, ami nem csinál még háromszor akkora bajt azzal hogy megérinti. ez utóbbi a legkritikusabb pont. de a családot ilyenbe betenni és utána dekkolni az m7-esen az szimplán retard, akármilyen szépek meg "úriasak".
  • Sir Quno Jedi
    #17
    Nekem a legfiatalabb autóm is kilenc éves volt, de inkább a 15-20 éves kategóriához ragaszkodom. Azokat még lehet szerelni és tartósak (főleg a luxusategória, amik újkorukban megfizethetetlenek voltak, de így öregkorukra beszerválhatóak). Szépen rendbehozod őket és kimennek még a világból.
  • NEXUS6
    #16
    Szerintem a mostani downsizingos, turboskompresszoros háromhengeres szörnyűségek pár éven belül fontos alkatrész meghibásodása miatt tömegesen gazdasági totálkár éretek lesznek általánosan. Nem csak az űrtartalom downsizeingolt, hanem pl a vezérműlánc is. Életartam gari helyett, gyak 100 000 km-enként csere. Csak ez nem annyi, mint a vezérműszíj, hogy jobb kézügyességgel otthon a garázsban megcsinálod. Ha meg lekésed és megadjamagát akkor motorgenerál/új motor. Csak amíg egy használt 15 éves mocit megkapsz 100 000-ért, és még benne lehet másik 100 000 km, addig itt milliókról beszélünk.

    Szal lehet itt tomkrúzos külónvéleményes hang gesztus szagvezérelt sáv sebesség és jókedélyfenntartó elektronika a kocsiban, ha a szíve gyak piacoskifőzdés pörköltbe se való.
  • barret
    #15
    Csak úgy okulás képpen,ez a szép új jövő!

    http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

    Ez nem a komplett lista,csak néhány kiragadott példa.

    És a 30 éves motorok meg bontatlanul üzemelnek!
  • Sir Quno Jedi
    #14
    Énmeg a szélvédőfűtést tenném kötelező szérifelszereltséggé. Ez nem dubai vaze! :D Állat jó a fűthető szélvédő, minden pénzt megér (meg a fűthető tükör is baresz).
  • barret
    #13
    Ezt a 20 éves Dacia alapból tudta,utána lehet nézni! Azért vannak kivételek,ha nem is sok!
    És bizony ez jó dolog,tapasztalatból mondom. Zavaró ha azért megy szárazon az ablaktörlő.
    mert hiányzik a megfelelő intervallum.Ami ugye egy db 10 ft-os alkatrészen múlik...
  • barret
    #12
    Ma és mi van a használt autókkal? Azok még kitolják a szar megvásárlását pár évtizeddel!
    Szerencsére ezt az opciót még használhatjuk:) 30 éves autóm van,le nem cserélem,amíg
    életben tartható! Kb annyit ér,mint egy komolyabb autó egyszeri felülvizsgálata :D :D
  • torreadorz
    #11
    Ezzel tökéletesen egyetértek. De mit várunk amikor az hogy a szélvédő törlő sebességét fokozat mentesen lehessen állítani csak a 10 milliós autókban van benne mint extra... (értsd: kb. egy sima potméter amivel beállíthatom hogy milyen idönként töröljön szemben a mai 2-3 fokozatúval ami tipikusan vagy túl lassú vagy túl gyors és szinte mindig a kettő között kéne)
  • torreadorz
    #10
    Nem ilyen egyszerü a helyzet mert ezek hamarosan minden autóban benne lesznek nem lesz választásod.
    És ismerve iparunk nagyszerüségét kb. olyanok lesznek mint a kettős tömegü lendkerék meg a részecskeszürő és tsai amik most már kb. ott tartanak hogy fixen besz@rnak 5 évenként a csere meg a fél autó árába kerül...
  • Sir Quno Jedi
    #9
    Pl. amúgy beláthatatlan kereszteződéseknél is haszos a kocsi orrán lévő radar ugyebár. Hihetetlen, hogy komoly szenzorok tetintetében 100 évvel ezelőtt sem voltak komoly hátrányban. Semmit sem fejlődtünk etéren autókban. Ami most van, az csak parasztvakítás (esőérzékelő beszarás).
  • Sir Quno Jedi
    #8
    Amúgy tök felesleges erőltetni az automata autókat ebben az átmeneti időben. Inkább az új szenzorokat pakolnák be szériába, avagy adnák ki kitbe, hogy a már kint lévő modellekbe is be lehessen szerelni, mint a modern kamerarendszereket/tolatókamerákat stb.

    Jó lenne valami kijelző a gépbe, ami látod körbe az autó környezetét éjjel-nappal, ködben, esőben, hóban és figyelmeztet a veszélyekre, gyalogosokra stb. Ha még 3D képalkotást is tud az a finom. Láthatod mi/ki hol van merre megy és milyen gyorsan. Figyelmeztetéseket tehet rá, hogy melyik lesz veszélyes ezzel a speed-del stb. Vezetni én is tudok nem kell hozzá robotkocsi, de több infó jó lenne, hogy ne nyírjak ki harminchárom gyalogost, akik sötét öltözékben flangálnak szembe/keresztül az úton kukksötétben, ködben. Ellenfényben tökéletesen elvakulsz, zéró infód van arról mi folyik előtted/körülötted.
  • M2 #7
    Ha nincs rá pénzed, nem veszel. Egyszerű nem?
  • M2 #6
    Neked semmibe.
  • M2 #5
    "használnám az Audi újdonságát, hogy magát vezeti az autópályán"

    Ez a Mercedesnél azért nem újdonság, mert már szériában kapható, egy lépéssel előrébb járnak.
  • SanMaster
    #4
    A Mercedes tényleg baromságnak tűnik, de a Volkswagen meg az Audi már nem. Nagyon tetszik ez a kézzel kapcsolgatás, és simán használnám az Audi újdonságát, hogy magát vezeti az autópályán. Régen nem volt tempomat sem, pedig el sem tudnám nélküle képzelni az autópályázást. Halál órákon keresztül nyomni a pedált, az biztos hogy már soha nem vennék olyan autót amiben nincs pl. tempomat.
  • torreadorz
    #3
    Az hagyján, de ebben ha elromlik valami akkor a gatyád is rámegy a javításra (és ezeket már nem fogja a sarki szaki megcsinálni)
  • denes94
    #2
    Önvezető autó, mint baromság? Ezzel nehéz egyetérteni:D
  • halgatyó
    #1
    Elképesztő baromságok. Vajon mennyibe fáj ez a tengernyi felesleges szar?