culas25hc#2
Én ezen totál nem lepődöm meg. Rengeteg fiatal van (nem mintha én öreg lennék), akik csak a vásárlás kedvéért járnak vásárolni. Bemenni a plázába, nyomni a szelfit az öltözőből, elbaszni fél napot a semmire, és a végén vesznek valamit, amit talán többé fel sem vesznek. Az internetes vásárló alapvetően egy tudatos vásárló, de a nagy lóvé nem rajtuk van. Az lehet, hogy a nagyobb dolgokat, amit ritkán vesz az ember, TV, mosógép, hűtőszekrény, leginkább interneten fogjuk megvenni, de a heti vásárlásra szükségük van az embereknek.
Ez kicsit hasonló dolog, mint a hangvezérlés. Nem fog elterjedni, mert az emberek alapvetően nem értelmes célokra használják az elektronikai eszközüket. 90%-ban azért nyomkodják, mert szeretik nyomkodni, ötödszörre megnézik ugyan azt a facebook posztot, ide-oda görgetik a böngészőt, de valójában semmi olyan nem csinálnak, ami lényeges lenne. A maradék 10% értelmes tevékenység esetén életképes a hangvezérlés, ahogy az internetes vásárlás is a tudatos vásárlással fog csak összekapcsolódni.