3
-
Jagdgeschwader #3 Az se lenne rossz, ha az összes autó részletesen ki lenne dolgozva. A (szerintem) GT 4-ből átportolt példányok belterei átjáróként szolgálnak az alkonyzónába. -
Szefmester #2 Továbbá bíznék egy reálisabb törésmodellben, a hangok nem elhalkulásához amikor megy a zene, és van még a közelben vagy két autó.
De ha ezek a technikai dolgok nem mennének, akkor kicsit kreatívabb és jobban meghatározott feltételű futamsorozat. Túl sok a no limit határú verseny, és így vidáman lehet indulni 5-600pp-s autóval a 300-350pp-sek ellen. Jóformán ha beszerzel egy bitang autót akkor azzal végig is játszod a nagyját, így pedig az a rahedli autó semmi másra nem jó mit e-pénisz növelésnek... vagy egy ultranehéz és ultraunalmas trófeának hogy szerezd meg mind...
Halál unalmas amikor az ember elindul a 200 mérföldes Laguna Seca futamon (még csak nem is a legerősebb kocsijával) és 5 körönként körözi le a másodikat. -
Macropus Rufus #1 remélem annyit fejlődtek a programozók, hogy a kocsik nem tapadnak fel a szalagkorlátra. Nem játszottam a 6-al, nekem csak az 5 van meg, de élek a gyanuval, hogy a 6-ban is tapadnak. Ez azért cinkes mert a pc-k világában már az nfs1-ben sem nagyon tapadtak a gépek. Pedig az 25 évvel ezelött volt...