Ötvös Tibor

Készül a Gran Turismo 7

A Polyphony Digital már javában fejleszti a Gran Turismo hetedik részét.

Elég nagy meglepetést okozott a Polyphony Digital a Goodwood-fesztiválon, mikor az egyik magazin számára, mintegy mellékesen
Yamauchi hozzátette, hogy nem kiegészítőben vagy más, kisebb alkotásban gondolkodnak (vagyis nem lesz egy Prologue vagy hasonló), hanem a Gran Turismo 7-ről beszél. A "bejelentés" szerint a Gran Turismo 6 javított hanggal még visszatér PS4-re, de a valódi változtatásokat, fejlesztéseket, az új generáció erőforrásainak kihasználását a hetedik részben várhatják a rajongók.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Jagdgeschwader #3
    Az se lenne rossz, ha az összes autó részletesen ki lenne dolgozva. A (szerintem) GT 4-ből átportolt példányok belterei átjáróként szolgálnak az alkonyzónába.
  • Szefmester #2
    Továbbá bíznék egy reálisabb törésmodellben, a hangok nem elhalkulásához amikor megy a zene, és van még a közelben vagy két autó.

    De ha ezek a technikai dolgok nem mennének, akkor kicsit kreatívabb és jobban meghatározott feltételű futamsorozat. Túl sok a no limit határú verseny, és így vidáman lehet indulni 5-600pp-s autóval a 300-350pp-sek ellen. Jóformán ha beszerzel egy bitang autót akkor azzal végig is játszod a nagyját, így pedig az a rahedli autó semmi másra nem jó mit e-pénisz növelésnek... vagy egy ultranehéz és ultraunalmas trófeának hogy szerezd meg mind...

    Halál unalmas amikor az ember elindul a 200 mérföldes Laguna Seca futamon (még csak nem is a legerősebb kocsijával) és 5 körönként körözi le a másodikat.
  • Macropus Rufus #1
    remélem annyit fejlődtek a programozók, hogy a kocsik nem tapadnak fel a szalagkorlátra. Nem játszottam a 6-al, nekem csak az 5 van meg, de élek a gyanuval, hogy a 6-ban is tapadnak. Ez azért cinkes mert a pc-k világában már az nfs1-ben sem nagyon tapadtak a gépek. Pedig az 25 évvel ezelött volt...