13
  • sempronius18
    #13
    Te sem ezek szerint.
  • syn7h37ic
    #12
    Te meg nem érted az iróniát.
  • sempronius18
    #11
    Nagyon okos vagy.
  • AgentKis
    #10
    Ez a probléma IS megoldódik, majd a googlis kocsikkal. Ahogyan a súlyadó, a biztosítás és az átírási illeték is...
    Neten odahívod, beleülsz, elvisz, fizetsz (már út közben is) és ennyi. Ennél jobbat kívánni sem lehetne. Akinek fussa az vesz sajátot és fizeti rá a sok fenti szemetet, de nem vezeti, csak megmondja/beállítja, hova akar eljutni...
    Aki vezetni akar annak maradnak majd a pályák, a saját udvar, kisebb pénzűeknek a szimulátor. ;-) Ezt hozza a 21ik század!
  • AgentKis
    #9
    És ha én 4 részeget viszek?
  • Szefmester
    #8
    Na lássuk jól értelmezem e.

    Ha szájvíz használata után nem sokkal (pár perc), egy frissiben ablakmosott szélvédő mögött, alkoholos törlőkendővel áttörölgetett műszerfalnál vezetett járműt pikk-pakk ki fognak inteni ittas vezetés valószínűsége miatt, így feltartva a higiéniára adó sofőrt?

    Nice!
  • Amergin
    #7
    És ha egy piás társaságot visz egy taxis, akkor megbasszák a taxist, he?
    Honnan tudja a lézer, hogy az utas büfögi tele az autót szesszel vagy a sofőr?
    Brit tudósok, ja.
  • syn7h37ic
    #6
    Úgy látom a sörszállítók [email protected] járnak...XD
  • csulok0000
    #5
    Szövegértés 1-es.

    Nem arra találták ki hogy akire nem jelez azt ne állítsák meg. Csupán jelez hogy kik lehetnek gyanúsok. Ha valaki kacsázni fog az úton azt így is úgy is megállítják.

    Egyébként ha csak 1 ember életét is meg tudják vele menteni, akkor már van értelme.
  • Ender Wiggin
    #4
    ez úgy baromság, ahogy van. zéró tolerancia van, viszont fél sör kipárolgásait nem tudja mérni. folyamatosan szellőző autóban még többet sem (az oldalsó ablakok nyitva, mondjuk). így aztán akkor a előfordulhat, hogy a kacsázó autót majd nem állítáják meg, mert nem mutat semmit a lézer, az egyenesen haladót, amiben egy józan sofőr meg 4 részeg állat ül igen. gratulálok. ez van olyan, mint a "brit tudósok".
  • NEXUS6
    #3
    A baleseteket nem önmagában az ittas vezetés okozza, hanem hogy az ilyen ember hajlamosabb bizonyos szabályokat megszegni. Ez alatt értendő pl. a relativ gyorshajtás is. A reakció idejéből következően ha 50-nel megy akkor tud reagálni, de ő is 90-nel megy mint a többiek, ha másért nem hogy ne tűnjön föl.
    Más ember persze képes rá, hogy még megváltozott tudatállapotban is a megváltozott képességei szerint vezessen. (Ezzel persze nem az ittas vezetés engedélyezése mellett kardoskodom).

    Amúgy az össz baleset mennyiség 10%-ban található felelősként ittas személy. Miközben a balesetek 90%-ban józanul elkövetett gyorshajtás, elsőbség meg nemadása, idex-szel való takarékos bánásmód és ilyenek vannak. Ezt persze az is elköveti aki ittas.

    A tervezett kocsiba beépített indításgátló-szonda helyett egy beépített reflex vizsgálót raknék a kocsikba. Meg a kresz-teszt mellé egy személyiség tesztet is mellékelni kellene az emberkének, mielött megy a vezetés oktatásra és persze törvénybe iktatni, hogy bizonyos fiziológiai adottságú és bizonyos személyiségjegyű ember nem kap jogsit és kész.

    Mert NEM az alkohol öl, hanem az ember!
  • Mekong Delta
    #2
    Nem mintha a maffiózóknak félni kéne bármitől is, ők úgy is mindig megússzák... Mondjuk ha valaki kitalálná a megoldást hogy a lézerrel ne vegyék észre, akkor ezek után meg se állítanák sose.
  • halgatyó
    #1
    Jaj de jó, akkor a lefeketitett üvegű maffiózós autókat is meg fogják állítani!
    Vagy azt azért nem merik?