4
  • Flexcsi
    #4
    Az hogy a hajtómű ne az utastér közelében legyen? Az enterprise-on se véletlenül van elszeparálva a két hajtóműgondola a startrekben. A mágneses mezőt pedig ki lehet egyenlíteni egy azonos de ellentétes mezővel (másik ugyanolyan motorral de ellentétes fázissal). Többet kéne filmeket nézniük ezeknek a képzeletszegény megmondóembereknek.
  • zsuzsitolman
    #3
    Kedves Mindenki,

    Kérlek, segítsétek egyetemi beadandómat e két teszt valamelyikének kitöltésével!
    Az elsőben tájképeket lehet értékelni:

    https://docs.google.com/forms/d/1Mk3zUZDzuU-HVgaWp-2nVNKBMj98ThIAfIaroaoU6kw/edit#

    A másodikban divatfotókat lehet értékelni:

    https://docs.google.com/forms/d/17PsLNdlgNtsjRao9wIyU2H_5p1kkiwXU9iHMIYEjfn8/edit#

    Köszönöm a kitöltést!
  • Macropus Rufus
    #2
    "Ezekhez azonban olyan technológiára van szükség (például új szupravezető-technológiára), amelyet még nem találtak fel."

    akkor beszélgessenek a japókkal. Nekik a Yamato1 nevű hajjuk már használja ezt a technológiát. (amúgy a 97-es rekordok könyvében is benne van mint a viulág első, szupravezető technológát alkalmazó hajója...)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Yamato_1
  • Bálnaborjú
    #1
    "10 megawatt energiára"

    khmm