#2
Igen, sajnos ez így van, épp ezért szoktam már a feltételezhető szállítás napján hívni a futárközpontost, aki persze aztán felhívatja velem a futárt, aki aztán mond valami közelítőt. Baromi kényelmetlen nekem is és szerintem a futárnak is, de még mindig jobb, mint egyáltalán nem is sejteni, mikor állít be.
#1
Momentán gyanítom inkább arra vezethető vissza, hogy a hazai futárszolgálatok momentán megőrültek.
Régebben 1 nappal előtte telefonáltak, egyeztettek, mikor jönnének (+- 1 óra), mikor lesz az ember otthon ... most meg jó esetben egy cetli fogadja az embert a levládában, hogy ott járt és hívja központi számot (rossz esetben meg ki se ment a lusta futár), amely meg megint max azt mondja meg, hogy majd szerdán újra kiviszik (valamikor, amikor kedvük tartja ... meg visszaküldik ha éppen akkor vitted le a kutyád sétálni) ... és vehet ki az embert egy szabadnapot a mocskos futárok trehánysága miatt.
Már inkább csak béna "eltüntetős" magyar postával szállíttatok, mert az legalább leteszi a postán, és érte tud menni az ember (futárnál még ez sincs, vagy van 1 központjuk a világ túlvégén).