11
  • NEXUS6
    #11
    Vagy a #8 alatt levő elektrolit újratöltés.

    Az akku a jelenlegi 220v-ról 10 A-ral újratöltése nevetséges alternatívája a dinóvérnek (fosszilis üza). Szal a Tezla a gazdagok játéxere marad még jó darabig.

    A sima tengervizes elektrolitos megoldás viszont túl olcsó, hogy a nagycégek rácuppanjanak sajna.

    De én még reménykedem.
  • gforce9
    #10
    Mindenki a töltési időről beszél, amikor az autók túlnyomó része a nap nagy részében rostokol eg parkolóban. Oda kell vezetni az áramot és kalap. Pont nem számít mennyi a töltési idő. A hosszabb utakra meg az autópályák mellé kell akku csere állomás és kalap.
  • narumon
    #9
    Viszont a Tesla ugyebár pont ebben előremutató, mert folyamatosan építi ki az ingyenes töltőhálózatot és az akkucsere hálózatot is, ilyen formán egy tankolás 5 percet vesz igénybe. Azt nem tudom mi a francra vár a BMW, Merci
  • jocco
    #8
    Off
    A tesla előremutató de ez az akkus megoldás a jelenlegi technika mellett inkább zsákutca továbbra is a rövid hatótáv s hosszú újratöltési idő miatt... max városi munkába járós kocsinak lenne ideális de annak meg tul nagy meg tul drága, valószínű ezért is nem erőltetik a "nagy gyártók" s láthatóan csak muszájból jönnek ki elektromos autókkal.

    http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/13/quant_s-sportlimousine_nanoflowcell/

    Ez a "quant" viszont érdekes már ha tényleg működik. Itt gyorsabban s talán egyszerűbben megoldható az újratöltés... mellette meg ott az elektromotorok brutális teljesítménye. Bár ez meg már a túl szép h igaz legyen kategória, s nagyon nem is tudja senki hogy hogy is müködik potnosan... talán még a megalkotók sem :D
  • prybaby
    #7
    Nem ertem ebben mi az ujdonsag, a mobil telefonokat mar most is le tudjak kovetni.
  • M2 #6
    A biztosítóknak szinte semmi érdeke nem lesz a közlekedésben, 10 év múlva alig törnek majd össze autót. Gyanítom addigra mind hülyebiztos lesz, ha nem magát vezeti.

    A nagy német márkáknak meg inkább azon kellene agyalniuk, hogy miként lehet az, hogy a Tesla csinálja meg azt a forradalmat, amit nekik kellene.
  • Komolytalan
    #5
    @ NEXUS6: Az a legbiztonságosabb autó, ami nem karambolozik. Na mit fizetsz a szupertitkos információért? :-D
  • NEXUS6
    #4
    Azért is gáz a gyártók szempontjából az informatizált autó, mert egyetlen év alatt gyak magától keletkezik és a világhálón is akár elérhető lesz az a statisztika, hogy melyik a legbiztonságosabb autó és miben halnak meg a legtöbben.

    Ez az adat ma is megvan, de jobban rejtik, mint a kokakóla receptjét.
  • MuldR
    #3
    Majd jon 1-2 gyarto, aki buta autokat kinal. Toluk veszek. :)
  • Komolytalan
    #2
    @ lamer the true:
    Nemigen lesz választásod. Mikor megveszed az autót a nevedre regisztrálják, lesz benne egy forrasztott SIM kártya, és küldi az adatokat a klódba. Valószínűleg az autó maga lesz az antenna, szóval alufóliás betekerős trükk se fog működni. Nem kell autót venni - ennyi. Úgyis annyi érv szól már ellene, és egyre kevesebb mellette. Ülök otthon, aztán aki akar valamit, az jöjjön ide hozzám. A 21. században vagyunk, kérem szépen.
  • lamer the true
    #1
    Jó, akkor majd használom a telefonom vagy a tabletem a beépített szar helyett.