65
DirectX 12
  • grebber
    #65
    Befutott a DirectX 12-es 3DMark teszt, a Time Spy
  • grebber
    #64
    A hardvergyártók is ráfekszenek a DirectX 12-re
  • repvez
    #63
    Azt nem értem,hogyha VGA fronton nagy lenne a változás akkor I7es porcinál is nagyobb gyorsulás lenne.
    De ha meg az FX ennyit tud gyorsulni akkor beigazolódik amire számítottam,hogy inkább veszek 40k környékén egy FXet ami dx12 alatt közel hozza az I7est 130k-ért,
    De ,hogy VGA-k között nincs nagy különbség azt nem értem. amit írtam, hogy ha teljes terhelésen tud menni már ott 20% körül kéne gyorsulniuk.
    Így a kettő együtt legalább 90% os gyorsulásnak kéne lennie minimálisan.
  • grebber
    #62
    Nem értem mit nem értesz benne

    Van a főteszt ahol a VGA-kat mérik össze. Ott le is írják hogy i7 6700k-val csapatják.
    Majd megnézték külön egy gyenge procival. Aminél a dx11-hez képest a dx12 sokkal jobban fut. De ha megnézed csúcs intellel kb alig van gyorsulás ,ellenben gyenge fos procival van nem is kevés. AMD FX powa!!!
  • repvez
    #61
    Egyébként nem értem a tesztet, mert az hogy van amikor a VGA-kat tesztelik ott csak pár % eltérés van ,de amikor a CPU-kat akkor meg 50% is lehet.
    A kettő együtt adja az értéket nem?
    Tehát ,hogy tudják külön választani,hogy mi minősül a CPU és mi a VGA erősödésének dx12 alatt?
  • grebber
    #60
    Ott van egy szaros fx8370 30-majdnem 50%-ot gyorsul Dx12 alatt.Amd páros az jobb.
    És nyilván egy 380-390-el is így van de az nincs a tesztben ugye.
    Szóval ha jól rágyúrnak lehet jókat csinálni
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.20. 08:50:31
  • repvez
    #59
    ahol egy van van ott több is.A legtöbb tesztel az a baj ahogy itt is, hogy csúcs hardverre tesztelik, egy átlagembernek nem mindig lesz pénze ezt megvenni.
    980TI meg furyval persze hogy hoz sokat meg I7es procival ,de mi van az átlag emberrel akinek számít a pénz és nem a csúcsot tudja megvenni?
    Ezért néztem a 380ast, számomra az a kategória amit még elfogadhatónak tartok kiadni egy hardverért.
    ÉS mint már pár helyen megemlítettem az összes hír csikk arról irt, hogy a régebbi GCN chipek mennyire jók lesznek ha eltörlik a softveres korlátokat amit a dx11 okoz, hát nagyon nem látom azt a fellendülést.

    Volt tesztelve részecske szimulálásról cikk ott azt írták, hogy még 5 évig nem lesz olyan játék ahol annyi részecske lenne mint amit egy mostani VGA tud számolni dx12 alatt, meg a drasztikus draw parancs növekedés ami a mostani 100k helyett akár 2millio is lehet szintén mostani hardvereken.Meg a aszinkron cucc ami kihasználja,hogy ne legyen üresjárat.
    HA ezeket összeadjuk akkor nekem ne magyarázza be senki,hogy csak 9% a gyorsulás.
    Hacsak azt vesszük, hogy a GPU nem 70%on megy a játékok alatt hanem mondjuk 95% ott már nyertünk 25% és akkor még a szoftveres dolgokat nem számoltuk bele vagy a CPU oldali nyereséget ami a több mag párhuzamos leterheléséből jön.
    Ha ezt nézzük akkor egy 7850-essel vígan ellenne mindenki a kijövő dx12es játékokkal. DE legalább is a mostaniak mennének FHD-ban fullon 60hz-en vagy többel.

    Ennek normálisan igy kéne lenni,de akkor ugye nem lehetne elkérni a sok százezreket uj VGA-ra a lóvét .Ez mindig igy marad amig a haszon a lényeg és a jónép tapsol ennek a 9%-nak is hogy milyen jó,mikor nem ezt igérték.
  • Jim Morrison
    #58
    Hopp találtál egy kivételt. Többit ne is nézd :/ egyiknel pl +9%, ami azert nem rossz. Jo lesz ez
  • repvez
    #57
    Hol látod azt a durva gyorsulást FHD felbontáson egy 380assal? -4% visszaesés a dx11hez képest az tényleg durva,de hogy nem pozitiv értelemben az is biztos.
  • grebber
    #56
    "teljesítmény vagy látványbeli ugrás" Már most van nem is kevés. Csak ha nem értelmesen van megirv a dolog akkor valóban semmi sincs.

    De a Hitmannél is jól látható ,hogy durván gyorsul a dx12 pl hurka procival.

    Hitman DX12 teszt

    És ez még csak egy első fecskés akármi. Ha only dx12-re tervezve a cucli és rendesen megírják k**va jóvilág lesz.
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.19. 16:11:17
  • repvez
    #55
    Még szerencse,hogy még nem is láttunk egy kész progit vele,de már javitják
    ezt úgy gondoltam,hogy azért már az alapoknál elvégezték,hogy megnézik,hogy mi az ami nagyon elavult és alapjaiban újraírjak a kor színvonalára,erre még itt is megtartják a visszafelé kompatibilitás miatt.
    nem lesz ebből semmi teljesítmény vagy látványbeli ugrás,ez ugyan olyan parasztvakítás mint a dx11 volt/lett.
  • grebber
    #54
    DirectX 12 Requires Different Optimization on Nvidia and AMD Cards, Lots of Details Shared
    Hitman Developers Compare DirectX 12 Against DirectX 11; Advanced Visual Effects Showcased
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.16. 10:37:26
  • grebber
    #53
    Prohardveren Abu írta
  • repvez
    #52
    Ez a lista , honnan van? arról nem irnak, hogy mennyire DX12es a progi, ugy értem, hogy csak bizonyos elemeknél használ DX12es megoldást vagy az egész engine meg játék minden eleme profitál a low api miatt.
    Konkrétan az Arma3 érdekelne, mert eddig csak annyit olvastam, róla, hogy a tenger viznél használ dx12 elemet, de nem az egész engine lesz DX12 alapon.
  • grebber
    #51
    Ez egyértelmű mivel a pc-s UE4-re szarik az Epic :(
  • Malakai
    #50
    UE4 játékok van bent egy pár, mondjuk hacsaknem valami belső fejlesztést is tolnak a játékfejlesztők, akkor DX12 azokban egyelőre elég kezdetleges szinten van (kísérleti jelleggel került még csak bele).
  • grebber
    #49
    "Friss DX12 lista redmondból:

    Ark: Survival Evolved
    Arma 3
    Ashes of the Singularity
    Caffeine
    DayZ
    Descent: Underground
    Deus Ex: Mankind Divided
    Elder Scrolls Online
    F1 2015
    Fable Legends
    Gears of War: Ultimate Edition
    Hitman
    Just Cause 3
    King of Wushu
    Squad
    Star Citizen
    Survarium
    The Isle
    Umbra
    Warhammer: End Times Vermintide
    W.N.C: Infantry
    ...many more TBA"
  • grebber
    #48
    Izzadni fog a GPU az új 3DMark egyik tesztjében
  • grebber
    #47
    GC 2015: DX12 alatt fut az UE4 Elemental demó
  • grebber
    #46
    Lassan jön majd az Ashes of the Singularity aztán lehet tesztelni.Aztán lassacskán jön pár dx12 patch is aztán Gears of War és lehet mit tesztelni.
  • repvez
    #45
    ez megint olyan nesze semmi fogd meg jól cikk. miért titkolóznak ennyire miért nincs még egy kézzelfogható teszt arról, hogy hogyan változik a dx11 és dx12 között a helyzet?
    A fejlesztőknél már biztos van tesztkörnyezet és már a win10 is kint van akkor mire várnak még?
  • grebber
    #44
    Így hozza ki a maximumot a gépekből a DX12
  • grebber
    #43
    Gyorsan kap Dx12-es tesztprogramot a Windows 10
  • grebber
    #42
    Minden idők leggyorsabban terjedő API-ja lesz a DirectX 12?
  • grebber
    #41
    "Itt van pár érkező játék, ami low-level API-t használ:
    Need for Speed
    Star Wars Battlefront
    Mirror's Edge: Catalyst
    Mass Effect: Andromeda
    Plants vs. Zombies Garden Warfare 2
    Ashes of the Singularity
    Project Cars
    Hitman
    King of Wushu
    Fable Legends
    EVE: Valkyrie
    Ark: Survival Evolved
    Deus Ex: Mankind Divided
    Robinson: The Journey
    OVERKILL’s The Walking Dead
    Storm

    Több most fejből nem megy. Gyakorlatilag majdnem minden AAA ősztől számítva."
  • grebber
    #40
    Win 10 még sehol ami game-ket meg bemutattak az E3-on már évek óta készülnek.
    Maximum kapnak majd DX12-es patcheket mint több game is fog.
    2016 közepéig 20-25 címet emlegettek. Most hogy ez mint csak utólagos dx12 upgrade lesz -e vagy jön ami eleve dx12-es még nem tudni.

    Annyi biztos ,hogy a Project Cars kap dx12-es patchet!
  • repvez
    #39
    Hát már javában folyik az E3, de még egyetlen egy prezentációt vagy cikket nem láttam azzal kapcsolatban, hogy a bemutatott uj játék már dx12-t használna és hogy mennyivel tud többet a jelenleginél.

    Pedig azt hittem szinte minden erről és a VR-ról fog szolni, de ezekszerint nem lesz olyan nagy horderejű a változás, hogy ezt hangoztassák.

    Mondjuk erre is számitottam, hogy nem lesz ez annyira jó nekünk, hogy ne kelljen ugyan uy félévente hardwert cserélgetni.
  • grebber
    #38
    A Microsoft formálisan véglegesítette a DX12-t
  • Inquisitor
    #37
    OFF: Ez azért van így, mert anno a Radeon 256 kártya lett volna az első DX8 vas, PixelShader 1.0-val. De egy másik gyártó (!) kibulizta, hogy a PixelShader 1.1 legyen a minimum. Hivatalosan ezért a Radeonban nem is volt PixelShader. Nem hivatalosan az első nem végleges meghajtókkal ment szépen a direkt rá írt PixelShader demo, amit a megjelenés után mindenhonnan eltüntettek. Később a demo OpenGl átirata kijött Radeon 8500-höz képernyővédőnek Moon címen. Szóval azért sietnek, mert egyszer megjárták. /OFF
    Utoljára szerkesztette: Inquisitor, 2015.06.03. 00:02:35
  • grebber
    #36
    Komoly kutatási alap a DirectX 12-ben a heterogén multiadapter
  • grebber
    #35
    Nv sosem sietett sehova.Az AMD volt mindig oda hogy ezer évre előre már volt neki papíron xy kártyája amivel úgy tudjuk semmit nem érte el.
    Mire oda jutunk ,hogy már nem is lesz csak dx12-es game a pascal kint lesz és alázni fog megint.
  • repvez
    #34
    több GPU használat

    Most vagy megfordul a világ és ezek után AMD-t lesz érdemes venni Gforce helyett, mert ha DX12 kapcsán jön valami hir az csak az AMD-vel kapcsolatba irnak csak az NVidia vagy enynire titkolózik, vagy egy kicsit le van maradva a DX12 támogatásával hardwer téren és ezért nem is reklámozza.

    Egyébként nekem még mindig tul szép hogy igaz legyen amit mindent leirtak , hogy ezekután menynivel jobb lesz majd minden , hátrányokról szinte nem is esik szó dx12 kapcsán.
  • grebber
    #33
    Majdnem végleges a DirectX 12 bekötési modellje
    Sok lehetőséget kínál a DirectX 12 a több GPU kihasználásra
  • grebber
    #32
    Máris megváltozott a DirectX 12 specifikációja
  • grebber
    #31
    Van még egy titkos patron a DirectX 12-ben?
  • hunbalee
    #30
    Így támogatják a VGA-k a DX12-t
  • hunbalee
    #29
    A DX12 előnyei az Intel szemszögéből
  • hunbalee
    #28
    A Microsoft feltárta a DirectX 12 legértékesebb funkcióit
  • hunbalee
    #27
    A Microsoft részletezte a DirectX 12 új funkcióit
  • grebber
    #26
    Négy előadás is lesz a GDC-n