8
  • Seth
    #8
    Szerintem az első rész extráiban szereplő Glass House-zal többet ökörködtem,mint magával a játékkal játszottam. :D Jó kis járatokat lehetett robbantgatni :D
  • Ender Wiggin #7
    De legalább a NOLF II már nem volt gagyi motoros, sőt...(csodálom, hogy se újabb epizód, se filmes feldolgozás nem lett belőle, tekintettel a Bond-őrületre)
  • freeapro
    #6
    Szerintem a Red Faction egy méltatlanul, alulérték játék volt, a rombolható környezettel messze megelőzték a korukat. Én sokat forgattam a demót, nekem tetszett A designerek talán tényleg nem voltak a helyzet magaslatán, többet is ki lehetett volna hozni a motorból. (mint pl a gagyi motoros de élvezetes No One Lives Forever)
  • Zero 7th
    #5
    A első rész azzal parasztvakított, hogy rombolható a környezet. Valójában volt a játék során kb három hely, ahol a továbbjutáshoz kellett rombolni a környezetet, meg még kb 5 ahol látványos pusztulás történt egy csata után, egyébként meg egy retek unalmas, ezerszer láttuk a sztorit FPS volt.

    A második rész egy konzolfos hulladék volt, kicsi cső pályák, teljesen indifferens, csak optikai tuning rombolhatóság, semmire nem emlékszem belőle, szal biztosan rettentő mély sztori jellemezte.

    Guerillának adtam egy esélyt, aztán körülbelül azonnal felkúrtam az agyam,, hogy végighazudták az összes előzetest. Így rombolható környezet, meg úgy realisztikusan dőlő épületek, a játékban meg egy négyzet alakú "asztal" épület simán megállt egy lábon, és csak és kizárólag a lábai szétverése számított a többi rombolás csak csillivilli fityfasz grafikai effekt volt. 10 perc után uninstalldel, ekkorát egyetlen fejlesztő sem hazudhat.

    Ezek után az Armageddont meg sem néztem.

    A kurva anyjukat, megérdemlik a buktát. Hazug gecik.
  • Ender Wiggin #4
    Sajnos az elsőben nem lehetett "mindent" rombolni. A Guerilla elég közel járt ehhez, de az is bizonyos objektumokra korlátozta ez az lehetőséget.
  • Cyborg00
    #3
    Szintén. Jó móka volt rombolni mindent. Az Armageddonnal azonban engem már teljesen elveszítettek. Az egy tévút.
  • NEXUS6
    #2
    Nekem teccett az első rész, a maga idejében elég jó és viszonylag változatos is volt. Az MI is elfogadhatóra sikerült.
  • Ender Wiggin #1
    Az első egy kissé suta, de érdekes FPS, a második szar grafika és szar sztori, a Guerilla viszon jó lett. Talán kicsit csiszolni kellett volna a küldetéseken, több mellékszálat és interakcióra képes NPC-t na meg valami értelmes sztorit és ennek megfelelő mozikkal kellett volna "ellátni". Ettől függetlenül a fizika meg a hangulat 5-ös.
    A horroros Armageddon nem illik sehová. Jobb lett volna, ha maradnak a felszínen, és valahogy az elvetélt tévésorozat pilotjának sztoriját viszik tovább, ha már energiát fektetett valaki az elkészítésébe...