1016
Mount & Blade II: BannerLord
-
#1016 nem tudom volt e már irva, AI vezérelte emberek a módban, a nexusrol tölthe tő, most már bárkivel bármiylen témában beszélgethetsz
-
Hunor1 #1015 bemész falvakba, ott felvehetsz olcsón parasztokat, akikkel aztán harcolhatsz banditák ellen. a harcok során szintet lépnek a parasztok és reguláris harcosok lesznek. ha van elég pénzed akkor a kocsmában is vehetsz fel zsoldos embereket. -
Wolwerine #1013 Találtam egy legális húzási módot az Athletics és az Engineering skill növelésére (aki ismeri, nyilván nem lepődik meg). Ostrom közben ha védő vagy, lehet dobálni a rohamozókat a katapultok lőszerével, illetve van erre a célra kő a kaputornyokban is. Jó esetben több embert el lehet találni velük, ami elég durván növeli az Athletics skillt (alacsony szinten 20-30 szintet is nőhet egy csata alatt). Ostromnál át is lehet venni a katapultok irányítását, ha pedig védelemnél megszórod velük a rohamozókat, akkor az Engineering skilled nő, volt olyan többrohamos csatám ahol 120 szintet nőtt(jól céloztam), de volt olyan is hogy Nathanos állt be katapultozni, neki 40 szintet nőtt az Engineering-je. -
horthy #1012 Most kezdtem a Banerlord-o ! Mi az utja hogy klánvezér legyek ?, Mit kell tennem ? Az influence pontokat hová tegyem ?? Egyébb ötletek ? -
uwu2020 #1011 A hiba megszūnt magától.
Egyébkként aki multizni akar, javaslom a C-RPG modot.
Lehet benne xp-t, meg pénzt gyūjteni. Nagyon jól kiegyensúlyozott a karakter építés és a felszerrlések fenntartása. Lehet matekozni, de aki full páncélt meg páncélozott gyors lovat akar, az előbb menjen nyugdíjba, mert ahhoz sokat és jól kell játszani! A legeleje kicsit döcögős, nehéz ügy hasznosnak lenni, de 25. szint gyorsan megvan (pár óra) és egy jő fegyverrel meg egy középszar páncéllal már lehet harcolni. A ló sajnos eléggé elit cucc, de kompromisszumokkal arra is rá lehet menni. -
uwu2020 #1010 A hiba megszūnt magától.
Egyébkként aki multizni akar, javaslom a C-RPG modot.
Lehet benne xp-t, meg pénzt gyūjteni. Nagyon jól kiegyensúlyozott a karakter építés és a felszerrlések fenntartása. Lehet matekozni, de aki full páncélt meg páncélozott gyors lovat akar, az előbb menjen nyugdíjba, mert ahhoz sokat és jól kell játszani! -
uwu2020 #1009 Esetleg tud valaki segíteni? Megváltoztattam a steam-es jelszavat, és nem indul a játák multiplayer része.
Újratelepítettem, visszaváltoztattam a jelszót, és megint vissza az újra, de közbe egyszer sem indult el.
Azt írja folyton: not logged in
Aztán meg hogy. login failed, could not connect to server
Mi kell ahhoz, hogy csatlakozzak bármelyik szerverhez?
Most így egy jelszó változtatással buktam a játékot?
Gonolom új steam account, meg új vásárlás megoldja, de valahogy nincs kedvem hozzá.
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2023.02.24. 18:24:43 -
uwu2020 #1008 Ehhez is van c-RPG mond!
Aki nem ismerné, minden túlzás nélkül a legjobb multiplayer mod volt a Warband-hoz. Úgy látom a Bannerlord változat még nincs kész, de már egész jó, csak kevés a játékos. Sajnos épp a battle szervereken szoktak gyűlni, amit nem csípek a hosszú spawn idő miatt, a régi változattal is általában siege-t játszottam. Remélem haladósan fejlesztik és népszerű lesz ez is. -
uwu2020 #1007 Vége lett, de nem tudom megtippelni hány óra volt a végigjátszás, a játékban 1283 nap telt el.
A legújabb verzió nem fukarkodik a jóságokkal, jól ki lett húzva minden, 40. szinten 18 saját várossal, 39 klánnal végeztem. A saját klánomban a saját party-val együtt 5 db van, amikbe 544+316+283+283+272 a max. létszám tele 5-6 szintű katonákkal, a saját 544 fős csapatomban a 509 khan's guard a legpusztítóbb. A végére 16 M lóvé és 14 K influence maradt (jó sok elment a klánokra, még lehetne is szerezni, de én már nem futkosok utánuk). A felszerelés sajna nem fullos, lordly cuccokat elég ritkán dob, de azért van egy pár jó darab, a kardom legalább menő 157 dmg-vel és 139 cm hosszal, én csináltam:) Minden hősöm kétkezes karddal és két tegez nyílvesszővel nyomja.
A nagyapás achivementet nem tudom hogy lehet megcsinálni, az összes kölyköm még gyerek. -
uwu2020 #1006 A játék politika terén fapados.
A policy-ket kell úgy válogatni, hogy jó legyen. -
bigbody235 #1005 Van bármi mód arra, hogy harc nélkül mondjuk házasság után megszerzek egy birodalmat? Meg olyan bajom van még hogy nekem az elfoglalt városok nem tartják el a katonaságot, higy lehet nagy passzív jövedelmet szerezni a játékban? -
Wolwerine #1004 Szerintem is jó lett, bár a sztorivonalban a futkoss karavánok után/ölj mountain party-t/semmisíts meg rablótanyát hármas most is rettenetesen idegesítő... Viszont tök jó, hogy már eltartják a városok a sereget, a családtagok felnőnek és meg is lehet házasítani őket (ami plusz karaktereket jelent), a gyermekeink dettó. Egy korábbi játékomat Vlandiai nemesként azért hagytam abba, mert miután elfoglaltam teljes Vlandiát, rengeteg influencebe (1200-1500) került a nemesek visszatartása attól, hogy folyamatosan hadat akarjanak üzenni, miközben amúgyis háborúban álltunk... Most nincs ilyen gondom. A kovácsolás is nehezebb lett, a játékom elején minimális pluszt adott, a közepén létfontosságú volt, a királyság megalapítása után (kb. 4 várostól) már nincs is szükség rá.
-
uwu2020 #1003 A megjelenés óta részleteiben sokat változott a játék. Még nem tartok ott, hogy karavánokat kelljen kergetni, régen tudom hogy ilyen volt, de ha meg is maradt, nekem már nem okoz lelki törést, hogy nem minden küldit lehet megcsinálni. Persze nekem se tetszett, le is írtam ide korábban a véleményem, de amit eddig láttam a megjelenés óta, megbocsátóbb vagyok, mert szertintem jó lett. A játékmenet ugyanaz, mint a bétába, fejlődni kell, aztán meg mindnet elfoglalni, viszont végre kiegyensúlyozottabb a játék, és úgy tűnik megoldották, a születés-halál okozta dilemmát is. -
uwu2020 #1002 Szerintem pl. kifejezetten jók a főküldetések M&B viszonylatban. Ebben a stílusban nem tudom mit lehetne még elvárni. -
tordi #1001 olyasmire gondoltam, hogy pl. amikor szövögetem a hadműveleti terveimet akkor felugrik egy időhatáros küldetés, hogy a térkép másik végében kergetőzzek egy karavánnal -na, ezek nálam megölték a játékélményt, de szerencsére volt megoldás. -
tordi #1000 Azt azért nem mondanám, biztos sokaknak tetszik, de engem zavartak a küldetések, én értelmetlennek éreztem. Most olyan mint a warband, ez nekem pont elég, élvezem a parádés csatákat és a saját tempómban való építkezést -
JonasSandor #999 Ennyire szar a kampány? -
tordi #998 Minden gondom megoldódott amióta sandbox módban játszom, a kampányra többé rá sem nézek -
tordi #997 Tegnap kezdtem xboxon, ezt a városokban üzletek vásárlását nem értem. Mindig annyi az ára amennyi nálam van, ha 18ezer, akkor annyi, ha 28ezer van nálam akkor meg azt kéri. A neten azt olvastam, hogy 11-15 között vannak. Valami befolyást kellene növelnem valakinél, hogy ez normalizálódjon? -
bigbody235 #996 Jobb lett a játék valamiben a teljes megjelenés óta? -
JonasSandor #995 Éjfélkor volt aktiválás. -
JonasSandor #994 Hánykor aktiválják a játékot holnap? -
uwu2020 #993 Navégre... vége lett, megkaptam a feliratomat:D
Fura, mert csak +40 pontig jutottam, és épp volt a szemem előtt egy 12 fős csapat is, de egyszercsak beadta a végét. A csapat színe megváltozott, a frakció megszűnt. -
uwu2020 #992 Közbe felcsillant a remény, lehet hogy egyszer vége lesz. Ha elég gyorsan elfogdosom a spawnoló kis csapatokat, lassan nő a pontszám, de ha egy falut is kifosztanak, visszaugrik -100-ra, tehát csak erre kell figyelni és vége lesz. A szépsághiba, hogy az egyik spawn hely egy falu meleltt van, azt elég gyorsan kifosztják, ha nem vagyok a közelbe, illetve a messzire elkószáló csapatok is tudnak fosztani, ami szintén bukó. -
uwu2020 #991 Összességében amúgy jó játék lenne, csak nem szabad lovas népet választani, vagy legalábbis nem fog összejönnia full ovas tier 4+ sereg, sokan tier 3-ban ragadnak lóhiány miatt.
A másik tanulság, hogy a végén mikor összeesküvés van, a leggyengébbet kell ütni, mert fura módon azt nem lehet kinyírni, ha utoljára marad, az erőset meg könnyű, csak foglalgatni kell. De mégjobb leszarni a fő küldetést, és csak úgy elfoglalni a világot. Sajnos amúgy is elég vérszegény küldetések területén a játék, sőt, inkáb borzasztó, így meg pláne.
Sajnos én ezeket most mind megszívtam úgyhogy ez 1-es, mert mérges vagyok:)
És amúgy egy kis tresure hunt elfért volna a játékba, a városokba igazán eldughattak volna vlamait, amit mondjuk kis verekedés árán meg lehetne szerezni, mert semmi értelme, hogy ilyen szépen berendezték, így a kutya se mászkál az utcákon.
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.30. 06:19:47 -
uwu2020 #990 Ja és továbbra sincs elég ló. Kazuitokkal vagyok, full lovas sereghez mégsem terem elég ló (pedig ez az alap tulajdonságuk lenne), kicsit több mint 1.7-be, de még mindíg nem elég. A klánom 1+4 csapatábaa összesen kb 1300 katona van, és nincs 1300 warhorse a játékban
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.30. 06:05:17 -
uwu2020 #989 Ez szerintem korábban is így lehetett, de van, hogy elérhetetlen a győzelem. Azért ez kurvagáz, több száz óra játék után, nem kaphatom meg a nyavajás victoty feliratot.
A végén, mikor összeeskücés van, nem szabad túlságosan agyoverni az ellenséget! Ha minden földjüket elfoglalod, de nem megy fel a pont 100-ig, spawnolgatni és fosztogatni fognak és -100 pontot kapsz. Ha a leggyengébbet hagyod utoljára, amíg a mási kettőt kiírtod az utolsó frakcióhoz áll be mindhárom nép minden klánja, és kicsi 12-13 fős csapatokban spawnolgatnak újra a végtelenségig az urolsó frakció eredeti fővárosa körül. Nem tudom mi lenne, ha hagytam volna nekik várost, de gyanítom, hogy hasonló. Kipróbálni nem tudom, mert nincs már meg a mentés, ahol van földjük. Igy most -100 ponton áll a küldetés az utolsó néppel, és nincs béke, pedig a másik 2 nép eltűnt. Most azt próbálgatom, hogy leraktam a seregem, és 30 fős csapattal fogdosom össze őket, mert volt, hogy a -100 pont felkúszott -40-ig. Abban reménykedek, hogy ha mindet foglyul ejtem, vagy átállítom, talán vége lesz, de nem sok remény van, elég tégóta ezt csinálom, és még mindíg van 20 klánjuk, és csak halnak és spawnolgatnak. Az is baj, ha nem egyedül kaponm el őket, a vezéreim vagy el se fogják, néha el is engedik őket, és csak spawnolnak újra, meg újra. Nem értem a program miért díjazza -100 ponttal ezt az állapotot, szerintem rohadtul halottak, és nem a győzelem küszöbén állnak, a +100 pont kicsit értelmesebb lenne, meg hogy győztem, vagy valami! Megpróbáltam kivégezni a királynőt, de semmi eredménye nem volt, átvette más a helyét.
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.30. 06:01:17 -
Hunor1 #988 hahaha, ez érdekes, majd kipróbálom! Ostrom tornyot amúgy sem nagyon szoktam építeni, mert a létrán is gyorsan fel lehet jutni a falakra. de kost eddig midig építettem. Csak gondolom ha az AI érzékeli hogy van kos, akkor a kapuba is állít egységeket. -
uwu2020 #987 Igen. Ha csak tábort építesz csak létrán lehet bemenni. De ne mszabad építeni semmi ostromfegyvert, mert akkor joban védekeznek:D
A legtöbb esetben a legközelebbi létrához kell rohanni, csak azzal szabad harcolni akivel feltétlenül szükséges, a legtöbb ellenség elől el tudsz szaladni, ha a kapu nyitva, már könnyű. Van hogy már vannak a létra tetején, de simán dobbantani lehet a pajzsok tetején, és ha leugrasz a falról, vagy lépcsőről, annyi előny elég. Persze nem árt ha előtte a kapu elé küldesz mindenkit, mert ha a nyomodban vannak nem árt a segítség. Ha leütnek, vagy visszacsukják a kaput az még gond lehet.
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.25. 22:24:12 -
Hunor1 #986 Hello, ez mi?
"de majdnem minden ostromnál be lehet szaladni, és ki lehet nyitni a kaput, ami egy 0 veszteséggel járó henteléshez vezet. "
Úgy érted hogy felmászni mondjuk egy létrán, valahogy elrohanni a várvédők mellett és eljutva a kapuig kinyitni azt ? -
uwu2020 #985 Megjelenés előtt remélem megváltoztatják a nagy xsatáknál a spawnolást. Nagy túlerővel érdemes támadni, de ebben az esetben 1.8 óta hosszabb az ellenség spawn ideje, és sokkal kevesebben is jönnek. Az eredmény minden ilyen csatánál egy kávészünet. Kurvasokat kell várni mire a sok kis nyomi megjelenik megdögleni. -
#984 hát inkább a taktikai része fogott meg, a kereskedelem, mikromenedzsment, intrika, effélék... a harc nagyon kaotikus nekem meg hogy nem lehet felülnézetből kiadni egérrel a paprancsokat billentyűzettel kell nyomogatnom. de ez csak rám vonatkozik mert max a kingdom come-beli harcokat birtam
-
uwu2020 #983 Pedig pont az benne a jó, hogy úgy lehet benne csapatot irányítani, mintha tényleg ott lennél és harcolnál. Amúgy TW-be is szokott lenni ilyen MOD, de az csak a kamerát rögzíti, és nehezíti a játékot, mivel nehezebb átlátni mi történik. Ebbe meg kár kihagyni a harcot, nagyon jól meg van csinálva, ha szabályosan játszol. Amit leírtam, az majdhogynem csalás, mert ha beengeded az embereidet, a védők, mintha nem tudnák feldolgozni, hogy nyitva a kapu, és mennének becsukni, de annyira bénák, hogy ellenállás nélkül lehet őket agyonütni.
Ha az ostrom szabályos, értelmesebb a játék, és van igazi csihipuhi, de valóban a tülekedés miatt az is eléggé béna tud lenni. Igazság szerint csak nyíltteres csatákban működik úgy ahogy kéne, és ott is csak akkor, ha nem vered át az AI-t, mert azért ott is el lehet érni, hogy hagyják magukat agyonütni, csak csalogatni kell őket, és nem azzal támadni amit kergetnek. Két csapat lovasílyásszal minimális veszteséget lehet kihozni ott is. Sajnos egy igazi csata klasszikus szabályok szerint veszteséges, nehezen játszható, mivel a toborzás kurvanehéz lett. -
#982 nagyon jo játék de valoban a harcot inkább valami total war szeruen kelett volna megoldani, én nem is szoktam belemenni hanem küldök katonákat mert nagy katyvasz meg anarchia csak -
uwu2020 #981 Pára napja már kint van az 1.8 verzió, nálam hibátlanul működik. A skillek területén történt változások jellemzően gyorsítják a fejlődést, ami szerintem pozitív. A páncél hatékonyabb, szintén pozitív, nem tetszett hogy a legerősebb páncéllal csak +1 ütést lehet felfogni a 0-hoz képest.
Lehet módosítani a kiosztott perkeket. És mintha lóból is több lenne, nálam a patch óta nincs warhorse hiány.
Ami negatív, hogy mintha nehezebb lenne a toborzás, bár csak egy kört menterm, de nem volt annyi magasabb szintű katona mint korábban, ami ha tényleg így van jelentősen lassítja a játékot.
Az osstromot sem tudom, hogy ez most változtatás, vagy eddig nem próbáltam, de majdnem minden ostromnál be lehet szaladni, és ki lehet nyitni a kaput, ami egy 0 veszteséggel járó henteléshez vezet. Hát ezt nehéz kihagyni, mert nagyon hatékony, de megöli a játékot.
Az ostrom végén viszont érthetetlen veszteségek vannak, néhány katona mindig eltűnik, és sem az ostrom várós szakaszában lemorzsolódó emberekről, sem a csata veszteségeiből, sem az őrségnek automatikusan berakott katonákról van szó, egyszerűen nem jön ki a matek, elpárolognak. Így aztán minden csata előtt felrakom az álcafestést a monitor előtt mint Arni a Kommandó című filmben, bemegyek, kinyitom a kapot, és leehtnteljük a céltalanul kóválygó botokat 0 veszteséggel, hogy legalább az ne fogyassza a sereget. -
uwu2020 #980 Nem érdemes az 1.8.0 bétát próbálgatni! A térképen utazva Baltakhlandnál crashel a játék. Állítólag a tartományben lévő 2. szintū épületek okozzák. Legalább 100 óra játékom veszett el. -
uwu2020 #979 Az, hogy a lovas egységek szintlépéséhez ló Kell, tök jó ötlet, de nincs elég warhorse a játékban. Megvettem minden város és falu öszzes warhorse típusúzintū lovát, de elfogyott. A kezdő készlet épp elég volt, de hiába megyek még egy kort, már csak 1-2 warhorse termelődik mindenhol, ami borzasztó kevés a 700-as sereghez. Van erre valamit mod? Nexus modok között van horse workshop, az megoldást lehet? Nem tudtok mást? -
#978 magyarításnál találtam egy apro gubancot, amikor npc-t vennénk fel állitsuk addig vissza angolra különben lefagy, felvettük a kívánt karaktert állitsuk vissza magyarra, szerencsére még a menübe se kell kilépni
amugy most 14ezerért bezsákolhatjuk a HRC-n 45% kedvezménnyel mig a steamen még mindig 50€ -
#977 a faluban koszálva le lehet valahogy szálni a lorol mert igy elég vacak az emberekkel beszélgetni vagy a csatában ha gyalog akarok harcolni? -
uwu2020 #976 Szerintem jót tenne neki ha tovább tolnák megint a megjelenést. Most megint játszok vele, és bár hibákat nem tapasztalok, a balance igencsak ráférne, és mivel évek alatt nem változott, félek tőle, hogy nem most fogják gatyába rázni. Hiába jó az alap, modok tömege kell hozzá, hogy normális játék legyen, de csodát tenni nem lehet.
Néhány fájdalmas dolog:
A karakterhalál és öregedés bekapcsolásával továbbra is játszhatatlan, nem értem miért nem csökkenti a halál valószínűségét, annyi csata van a világba mint a rohadás, 1000 nap alatt biztosan meghal az a karakter amelyik képes rá (úgy vettem észre a klánvezérek nem halnak meg), rohangálás új companionok után és bármelyik retardált felvétele ami éltben van, egy karakteres családok, vagy örökös loadgame, és választhatsz ki haljon meg csata után?.... ja inkább nem.
A kovácsolás annyira erős, hogy már fáj, nem feltétlenül baj, de unalmas is, és mivel túl jó, ezért csinálja az ember fia, főleg azért mert mikor már birodalmad van, egy idő után kb sehogy nem lehet növelni a bevételt, csak a városok darabszáméval, és bazmeg kovácsolással kell finanszírozni egy birodalmat. Szerintem a kovácsolás lehetőségét kellene jobban szabályozni valahogy (a free build darabszámát kéne korlátozni, mondjuk egy karakter egyet csinálhatna minden megrendelés mellé, vagy ilyesmi), és ha már visszafognák úgy 90%-al, lehetne gyorsabb az unlock, hogy ne legyen ennyire kurva unalmas. Emellett legalább a végjátékra meg kéne oldani, hogy a városok rendesen tejelhessenek.
A skillek fejlődésének üteme kegyetlenül szar. A healingből alig lehet összekaparni 50-et mire saját királyságod lesz; a charm, meg olyan magasra ugrik az elején, hogy a királyok fizetnek, hogy elvedd a lányukat. A többi is elég szar, de ez a kettő nagyon durva, nem igaz, hogy nem tudnak átírni egy-egy kibebaszott számot a fejlődés üteménél!
Szerintem a turnament is túl könnyű, bár nem biztos hogy baj, mert úgyis az elején csinálja azt az ember, utána már eltörpül a jelentősége egy ország irányítása mellett. De lehetne javítani rajta, erre is van ötletem. Talán úgy jó lenne, hogy az elején legyen annyira nehéz, hogy ne lehessen már azonnal megnyerni, és lehessen kielégítő jutalmat kapni akár egy kör megnyerése után is. A főnyeremény is lehetne olyan, hogy királyként ne érezzük időpocsékolásnak beszállni egy kis versengésbe, de legyen olyan nehéz, hogy kelljen hozzá 30-as karakter!
A sok idegesítő hiba ellenére rendesen mennek bele az órák, a harc annyira jó, hogy megéri, és elnézem nekik még ezt is. Csak szerintem sok játékos nem ilyen; a legtöbb embernek ehhez nem lesz türelme, így sose lesz annyira népszerű a játék, mint amilyen lehetne. Én nem hiszem hogy a balance akkora munka lenne; egy bugot sokkal nehezebb javítani.
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.07.11. 07:22:27