1014
1585982264.jpg
Mount & Blade II: BannerLord
  • enproba1
    #1014
    kezdő vagyok hogy szerezhetek embereket?
  • Wolwerine
    #1013
    Találtam egy legális húzási módot az Athletics és az Engineering skill növelésére (aki ismeri, nyilván nem lepődik meg). Ostrom közben ha védő vagy, lehet dobálni a rohamozókat a katapultok lőszerével, illetve van erre a célra kő a kaputornyokban is. Jó esetben több embert el lehet találni velük, ami elég durván növeli az Athletics skillt (alacsony szinten 20-30 szintet is nőhet egy csata alatt). Ostromnál át is lehet venni a katapultok irányítását, ha pedig védelemnél megszórod velük a rohamozókat, akkor az Engineering skilled nő, volt olyan többrohamos csatám ahol 120 szintet nőtt(jól céloztam), de volt olyan is hogy Nathanos állt be katapultozni, neki 40 szintet nőtt az Engineering-je.
  • horthy
    #1012
    Most kezdtem a Banerlord-o ! Mi az utja hogy klánvezér legyek ?, Mit kell tennem ? Az influence pontokat hová tegyem ?? Egyébb ötletek ?
  • uwu2020
    #1011
    A hiba megszūnt magától.

    Egyébkként aki multizni akar, javaslom a C-RPG modot.

    Lehet benne xp-t, meg pénzt gyūjteni. Nagyon jól kiegyensúlyozott a karakter építés és a felszerrlések fenntartása. Lehet matekozni, de aki full páncélt meg páncélozott gyors lovat akar, az előbb menjen nyugdíjba, mert ahhoz sokat és jól kell játszani! A legeleje kicsit döcögős, nehéz ügy hasznosnak lenni, de 25. szint gyorsan megvan (pár óra) és egy jő fegyverrel meg egy középszar páncéllal már lehet harcolni. A ló sajnos eléggé elit cucc, de kompromisszumokkal arra is rá lehet menni.
  • uwu2020
    #1010
    A hiba megszūnt magától.

    Egyébkként aki multizni akar, javaslom a C-RPG modot.

    Lehet benne xp-t, meg pénzt gyūjteni. Nagyon jól kiegyensúlyozott a karakter építés és a felszerrlések fenntartása. Lehet matekozni, de aki full páncélt meg páncélozott gyors lovat akar, az előbb menjen nyugdíjba, mert ahhoz sokat és jól kell játszani!
  • uwu2020
    #1009