3459
-
#3459
En csak infrat hasznalok harcban, a Phoenix "sima" hajomon van 60k koruli dpse, nem tudtam tovabb fejleszteni egyelore, de mar ez is olyan szinten eleg, hogy kvazi instant hal mindenki, ha harc van.
A kis kukazos (salveget gyujto) corvettemen 20k dps az infra, de az is boven eleg ha harcolni kell.
A Phase beamet banyaszatra hasznaltam regebben.
A tobbi fegyot nagyon ritkan hasznalom, szinte sose. -
#3458
Ami azt illeti, nekem nem lenne gond, ha ettől-attól meg kellene válnom, csak az a gond, ha nem lehet, mint a Photon Cannon.
A Beam valami eszméletlen fegyver, de a knief is tetszik.
Igazán sok nemkell rá szerintem, max 3. Közelre, távolra és a pajzs gyaluló. De adott esetben kettővel is kiegyezek. A korábbi hajókon csak Photon-t használtam.
Az expedícióban ismerkedtem meg más fegyverekkel, mint a cyclotron.
A túl sokat sem tartom jónak, mert akkor meg nagyon oda kell figyelni a váltogatásra, hogy épp mivel lövök.
Rakétát nem is szoktam rátenni, mert nem használom. Bár most van torpedó kilövő, de szerintem azt is leszedem. -
#3457
Biztos, hogy a valamit valamiert elv jatszott, hogy menjen teljesen kukaba az osszes eddigi "standard" hajo, hiszen ha lehetne maxolni mindent es a core objektumok nem foglalnanak helyet, kevesen hasznalnak a regi verdakat. :)
Hetfon szerintem jon a patch, eleg combos a patch notes.
Minden ujjaepites vagy akar csak egy pici modositas utan mozognak a modulok, remelem en is, hogy javitjak. Talan olvastam is, hogy igen. -
#3456
Nem férek bele a 60 tech slot-ba, ha mindent ki akarok maxolni.
Leszedtem a photon cannon-t a hajóról és le tudtam szedni a tech slot-ból is. Sajnos egy visszatöltés alkalmával megint ott volt. És megint változtak a megjelenített modulok. Le kell szednem még egy-két fegyvert szerintem, hogy megjelenjen minden rendesen. Bár ez sem garancia, hogy nem fogja őket áthelyezgetni. Vagy lehet, hogy 1-2 rekatort kellene leszednem, mert azokból megjelenik mind.
Nem tudom mikor jön a következő frissítés, de remélem javítják ezt, meg az ajtót.
Emellett észrevettem, hogy néhány hajtómű szintén nem megy külső nézetben. Bár így úgysem használom, de kíváncsi voltam rá, hogyan néz ki az ajándékba adott, extra slot-ot foglaló hajtómű-megjelenés. De leszedtem, a hely fontosabb.
Kellene még rá pár extra. Vagy a legjobb az lett volna, ha külön kezeli a hajómodulokat és a tech slot-okat. -
#3455
Nem semmi egy jószág. -
Plata #3454 A hajtómű nem tökéletes. :D
De összedohatnál egy szép galaxy-t is,azt ellopnám. XD
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Utoljára szerkesztette: Plata, 2025.09.07. 00:21:52 -
#3453
Ahogy meglett a kozossegi feladat is (a 100%), fogtam az osszes modult amit kaptam es talaltam, felraktam a hajora, lett belole egy amorf szornyszulott majd befejeztem a terminalnal az expediciot, 1800 naniteert lehivtam az expedicios szornyet es darabokra szedtem mar a normal mentesben. Aztan csinaltam belole egy Flottas avenger/intrepid kevereket, kellettek az extra modulok, majdnem 50+ hoztam at, ennyivel kevesebb grind kellett :)
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
A hajtomuvet azota mar lecsereltem
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.09.07. 00:02:00 -
#3452
És már én is az expedíció végére értem.
Kicsit többre számítottam. Mondjuk, hogy ad valami utit a csereberére. De nem.
A csempészést legalább megmutatt :D
És ahogy tippeltem, úgy ki is próbáltam most. "Ingyen" (olcsón) lehet Tech slot-ot bővíteni a hajón. Úgyhogy érdemes inkább a raktérre tolni a kapott cuccost.
A trükk annyi, hogy a lehető legkevesebb modult teszük a hajóra. Vagyis 1 talp, 1 fülke, egy hab, 1 hajtómű, 1 reaktor. Az üres helyeket megtöltjük valami fejlesztéssel. Ezt követően feldobunk rá mindenből annyit, amennyit számol, mert ezek meg is jelennek a tech slotoknál. Vagyis kibővíti nekünk. Ezután leszedjük őket és az üres helyeket megint feltöltjük fejlesztéssel. Majd megint módosítjuk a hajót, hogy bővítse a slotok számát. És ezt így játszuk, amíg meg nem telik.
Legalábbis ez az elmélet. Ténylegesen eddig csak pár slotot adtam hozzá így.
Ha elértem a kellő slot számot, akkor a nem kellő fejlesztéseket leszedem. És a helyükre gyűjtök majd valamit.
Nem tudom, hogy ez glitch vagy direkt ilyen, de érdemes kihasználni, míg nem javítják vagy nerfelik.
Egyelőre maradok az expedícióban, megpróbálok még sok modult kukázni, hogy aztán be tudjam cserélni valami hasznosra. Megépítem a végleges hajót, aztán mehet a rendes mentésbe. A hiperhajtómű bővítéseket ott úgyis egyszerűbb megcsinálni, mert van már minden, nem kell külön kutatni, nanitot vadászni. -
#3451
Meignt jól bebugosodott a játékom.
Az összes állomáson felvehető feladat exosuit bővítőhely térképet ad. De ez semmi, a korábban felvett feladat, aminek más volt a jutalma, ilyet adott :(
Visszatöltés után is.
A refinery egy érdekes állatfaj. Éjjel, mikor kiléptem, benne hagytam zöld nyálkát, amiből asszem lila lesz. Ma nyoma sem volt. Aztán beleraktam hulladékot, majd mentem dolgomra, ugrottam is talán, mire eszembe jutott, hogy ki kéne venni, nem volt benne. Pedig metal plate-et sem gyártottam. Szóval szerintem ezentúl inkább megvárom, míg végez és kiveszem, minthogy valami fontos tűnjön el.
A refinery látja a konténer tartalmát is. Ez speciel pont idegesítő kicsit, de szerencsére van opció átváltani tatyóra vagy hajóra. Konténerre viszont nincs.
Én is bíztam benne, hogy lesz olyan opció, mint a freigther-nél, hogy megnyitom az inventory-t és a hajónál a tech slot-ot át tudom váltani konténerre. De jelenleg nincs.
Utoljára szerkesztette: RJoco, 2025.09.06. 11:05:14 -
#3450
Refit nem raktam meg a corvettere, csak a portablet hasznaltam eddig, ma kiprobalom, hogy nalam milyen. Arra gondoltam, hogy lehet nem is bug igazan, hanem ugy mukodik, mint a storage0-9. Vagyis van/volt mar a Freightereden egy lerakott epitett Refinery, abba raktal be slimeokat korabban, igy amikor lerakod a hajodra, akkor mint a storage eseteben, a tartalma ugyanaz? De, mikor elbontottad, akkor a tartalma bekerult a hajod inventoryjaba es amikor ujra leraktad, mar ures, slime mentesen fogadott.
Azt nem tudom, hogy a harom bemeneti pont helyett miert csak kettot mutatott. Az egyes hajoelemek stilusanal a beepitett eszkozok is valtoznak, de a mukodesenek nem kellene.
Remelem megoldjak, hogy a corvetten lerakott storagebol tudjak automatikusan gyartani, mint a freighteren, mert jelenleg ha a hajotestben allok, akkor nem latja a storage kontenerek tartalmat es mindig ki kell vennem azt, amire szukseg van. Freighteren ugyebar ez automatikusan megtortenik.
Hamarosan jon egy nagyobb patch megint, hatha... -
#3449
Átraktam egy másik falra és jó lett.... -
#3448
Leraktam egy Nutrin modult, ide meg inkább csak kajás dolgokat tehetek, a bal oldal jó, a job oldalon meg Refinery kimenet van.
Felszedtem mind a kettőt, megint leraktam őket, de nem változott a helyzet.
Ráadásul a Refinery lerakásakor már van benne egy csomó lila nyálka, csak nem lehet finomítani. -
#3447
A beállításokat illetően igazad volt. Minden be volt kapcsolva. Úgyhogy most kikapcsoltam.
A hajóbugnál viszont elfelejtettem írni egy fontosat, ami viszont nagyon zavaró és már az eleje óta benne van.
Ez a Refineri Unit. Sajnos nem finomítót kapok, hanem főzőpultot.
És még abban is gáz, hogy a bal oldalon 3 bemenet helyett van 2 bemenet és egy refinery kimenet, ez van egyesítve az Input-ban és a jobb oldalon a főzőpult kimenete van.
Főzésre még nem próbáltam használni, de finomítani nem lehet vele.
Mondjuk lerakhatok mobilt a hajóra is, de azt meg mindig tankolni kell. -
#3446
A %-os feladatnal irja, hogy teljesitsd a fazisokat (phase 1-5) es ugy no az univerzalis mutato (%), ahogy a jatekosok egyes fazisokat teljesitenek.
Az expediciobol hatralevo idot en ugy szoktam megnezni, hogy a fomenuben a jateko inditasanal uj jatekra kattintok es akkor ott az expedicios karriernel irja, hogy X het/nap van hatra. Egy ingame mutatonak en is orulnek. -
#3445
Kozben nezem a kovetkezo patcht, ami erkezik (a teszt szerveren mar neheto, steamen ott a patch notes is), es lehet hogy bugos lett neked a phase 1.
"Fixed an issue that could cause the 1st expedition milestone to remain uncompleted even if you have a corvette." -
#3444
Akkor azzal a progress bar-ral nagyon megkavartak engem.
Ez esetben vagy tele volt az állomás vagy bugos volt. Ilyen volt a múltkor is, de nem volt progress bar. Mondjuk nekem nem is hiányzik és ide szerintem nagyon felesleges. Vagy mutatná, hogy mennyi idő van még vissza a 6 hétből és naponta számolna x%-ot. Na mindegy.
Szóval hiába repültem a szájhoz, csak ütközés volt. Illetve párszor belökött a textúra alá is.
A beállításokat megnézem megint. Esélyes, hogy bekapcsolódtak. Köszi! -
#3443
Resist I: nagyon ovatosan kozelitsd meg az allomast, konkretan picit repulj is be a "szajaba". Ellentetben a hagyomanyos hajokkal, a Corvettenel megesik, hogy nem kapcsol be az automatika mar sok-sok meterrel korabban odakinn, hanem kvazi csak a bejaraton athaladva. Multiplayert en kikapcsolom, pvpt is mindig, mert van, hogy az expedicional kulon beallitast hasznal es akkor mindketto alapesetben ON-ra van allitva. Ha pedig ON, akkor dugig van az allomas es nem tudsz dokkolni, bugos a jatek a tulterheltseg miatt, de ha OFF, akkor csak te vagy ott. Mindig ON-nal jatszok, de most nem kockaztattam, nagyon instabil ennyi jatekosnal.
a 80% az a kozossegi progress, tegnap este meg 71-73% korul jart, hetvegen meglesz a 100%. Azzal neked semmi teendod, ahogy csinalod a tobbi feladatot, ugy adodik hozza a nagy egeszhez a te "hozzajarulasod". Hasonlo, mint a nexus projektek a normal jatekokban.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.09.05. 13:18:15 -
#3442
Jó kis leírás. Köszi a megosztást!
A vicc, hogy a Resist I-nél te sem írsz semmi konkrétat.
A célrendszerben vagyok, ki van jelölve az állomás, mint az expedíció helyszíne, de nem tudok dokkolni.
Valami 80%-ot ír és nem világos, hogy felfele vagy lefele kellene vinnem ezt az értéket.
Itt nem egészen világos, hogy ugrálgatnom kellene még egy kicsit vagy sentinel-t lőni vagy mi?
Előtte úgy lőttem le a 3-at, hogy az előző rendszer állomását megsoroztam, mindjárt jöttek. Aztán bedokkoltam, hogy eltűnjön a körözés és utána mentem a másik rendszerbe.
Általában nem szokott gond lenni a feladatokkal, de ez egyszerűen nem elég egyértelmű/lehet, hogy kevés hozzá az angol nyelvtudásom. Meg a gógléé is.
Utoljára szerkesztette: RJoco, 2025.09.05. 13:04:43 -
#3441
"Mondjuk az sem segít, hogy folyamat nyaggat az echo lokátor és döglött frighter felfedezéssel."
Huh, az tenyleg baromira zavaro, en beraktam a hajo inventoryjaba, hogy vegre kussoljon a felirat :)
Kollegam es par ismeros mostansag kezdte a jatekot, nekik csinaltam egy utmutato az expediciohoz megelozendo, hogy egyfolytaban nyaggassanak (allok rendelkezesre, persze, de azert ne folyamatosan), bevagom ide neked is, hatha segit.
A jatekban nagyjabol a feladat leirasa (ha ketszer kattintasz ra) tartalmazza a fontosabb tennivalokat, de nem mindig egyertelmu, hogy mire gondol a kolto, igy en hozzairtam a sajat hulyesegeimet, esetleg trukkjeimet is.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Phase 1
? Link to the stars – investigate your starship.
Reward: Corvette Basic Modules Pack.
Felébredsz, megkeresed a hajódat, beülsz, megkapod az Orbital uplink terveit, megépíted és már ott is vagy az állomáson (a kapott hajóddal ezúttal ne foglalkozz, menthetetlen, az Expedícióban csak a Corvettet használhatod, a hagyományos hajókat most nem). Az Uplink megépítéséhez Chromatic metal kell, amit a legegyszerűbb a bolygón található Copperből/rézből készíteni. Ehhez kell egy portable refiner/hordozható finomító, ami jelen esetben már a startnál elérhető, nem kell kitanulni és csak minimális alapanyagot kell összeszedned az összerakásához. Elérhető a build menüből. Ha esetleg nem tudod lerakni ott ahol állsz, akkor picit távolodj el a helytől és próbáld újra. Leraktad, berakod a Coppert mint forrás, adsz neki üzemanyagot mondjuk szénből/Carbon, és már kész is a Chromatic metal.
? Ship Architecture – Assemble a Corvette-class starship.
Rewards: Pre-Packaged Shell Greaser Unit, Supreme Scatter Blaster Upgrade, Projectile Ammunition x 2500.
Az állomáson irány a Corvette leszállóhely, majd összerakod a hajódat az előzőleg kapott alap modulokból. Majd csinosítgatod később, a célod az legyen, hogy repüljön. Rengeteg modult fogsz kapni ajándékként, vagy legalább ennyit fogsz kiásni, felesleges most az amúgy sem nagyon létező creditjeidet extra modulok vásárlására költeni, később lesz miből válogatni, ingyen.
? Salvaging – Excavate 5 Corvette Modules.
Reward: Corvette Window Modules Pack.
A rendszerben van Salvageable Scrappel teli bolygó, repülj oda, maradj a felszín felett 10-20 egységnyivel, szállj ki a pilótafülkéből, a hajótestben állva a szkenerrel keress SalvScrapet a felszínen, jelöld meg, majd visszaülve a fülkébe lődd szét a hajód ágyúival a helyet. Ezt még párszor megismétled és kész is. Persze, landolhatsz is és gyalog, terran manipulátorral is kiáshatod ezeket, de így egyszerűbb.
? Cruising – Engage Corvette autopilot for 30 continuous seconds.
Rewards: Pre-Packaged Cyclotron Ballista Unit, Pre-Packaged Dyson Pump Unit, Supreme Starship Weapon Upgrade.
Ha már úgyis a bolygófelszín felett kutatsz a Corvette-tel, hozd elő a hajó gyorsmenüjével az Autopilot Management menüt, azon belül mondjuk a Maintain Current Flightpath opciót és 30 secig hagyd, hogy a hajót a robotpilóta vezesse. Vagy kérd meg, hogy vigyen a legközelebbi állomásra, stb.. Ahogy tetszik, a lényeg, hogy legalább fél percig tartson az út.
? Can’t take the sky – Leave the initial system for the first time.
Rewards: Inventory slot x 10, Life Support Gel x 10, Banned Hyperdrive Upgrade.
Mielőtt elhagyod a jelenlegi rendszert és elindulsz az Expedíció útvonalán (vagy ahova akarsz, a galaxis összes bolygója a te játszótered), érdemes ellátogatni megint a rendszer állomására és ott eladni minden fel nem használt tervrajzot és ha van rá elég naniteod, akkor venni pár hyperhajtómű upgrade techet, mert így picit gyorsabban fogsz az egyes kötelezően érintendő helyszínekre eljutni, főleg akkor, ha emellett még a hyperdrive is egy supercharged cellában figyel.
? Anarchy – Engage and destroy 3 Sentinel Interceptors.
Rewards: Microprocessor x 10, Hermetic Seal x 10, Hydraulic Wiring x 10, Amino Chamber x 10, Ion Battery x 10.
Az egész expedícióban rengeteg agresszív senti lesz, mind földön, mind levegőben, így vagy vársz egy picit amíg meg nem támadnak ők és akkor vadászod le őket az űrben (jelen esetben három interceptort, nem kell tőlük félni), vagy elébe mégy a dolgoknak és még a bolygón felveszel egy mindenfelé található Grav. Ballst, amire a sentik jó szokásuknak megfelelően azonnal berágnak, te pedig felpattansz a hajódra és az így a földi egységek által riadóztatott légi senti interceptorokat lelövöd. A lényeg, hogy 3 senti interceptorból roncsot kell csinálni.
? Resist 1 – Sign the first rendezvous station.
Reward: Corvette Hull Modules Pack.
A galaxis térképén a szűrőben kijelölöd az Expedíciós útvonalat, azt az utat követed (ha kell, akkor többször ugrálva kicsiket) és a célnak kijelölt rendszerben az állomáson leszállva beszélsz a központi aggyal, vagy legalábbis azzal, ami maradt belőle.
Phase 2
? Resist 2 – Sign the second rendezvous station.
Reward: Corvette Habitation Modules Pack.
Lásd az első fázist, kövesd az expedíció útvonalát!
? Advance: Expand – Install Corvette modules to increase inventory capacity (3).
Rewards: Collection of plantable seeds, Pre-Packaged Haz-Mat Gauntlet Unit.
Építsd be legalább 3 olyan modult a hajóba, ami extra cargot biztosít. Ezek leginkább a Hab modulok, vegyél belőlük, építsd be, hagyd jóvá, majd akár el is bonthatod utána, ahogy teljesült a feladat.
? Silent Running – Grow and harvest plants on your Corvette (?.
Rewards: Supreme Frost Protection Upgrade, Banned Defensive Systems Upgrade.
A hajód belső moduljai közül építs pár növénytermesztésre alkalmast, majd rakj is bele az előzőleg megkapott "magokból" párat. Érdemes ezt már nagyon korán megépíteni, mert a növények növekedéséhez idő kell, így amíg a többi feladatot csinálod, addig a palántáid szépen fejlődnek. Ha legalább 8 alkalommal sikerült aratnod, a feladat kész, már bonthatod is el a modult. Magokat az előző küldetésből is szerezhetsz, de a bolygókon található növényeket is használhatod, attól függően, hogy milyen és abból mennyi nyersanyaggal rendelkezel.
? Extravehicular – Perform a spacewalk for 30s.
Rewards: Banned Movements System Upgrade, Pre-Packaged Cloaking Device Unit, Banned Scanning System Upgrade.
Az űrben kinyitod a hajód fedélzeti nyílását, kilépsz az űrbe, lebegsz 30 secet majd vissza. Kész.
? Grounded – Visit a lush world.
Rewards: Pre-Packaged Fishing Rig Unit, Fishing Bait recipes.
A környéken van pár Lush planet, leginkább sárga színnel jelölt rendszerben, megkeresel egy ilyet és landolsz. Mivel jellemzően ezeken a bolygókon nagy mennyiségű vízfelület is van, maradj picit, telepítsd a kapott horgásztechnológiát és horgássz!
? Proteins from the sea – Catch a variety of fish.
Rewards: Pre-Packaged Blaze Javelin Unit, Pre-Packaged Mass Accelerator Unit, Supreme Blaze Javelin Upgrade.
Fogj három halat a korábban megkapott horgásztechnológia segítségével.
? Fresh rations – Gather seafood (prepare seafood in a Corvette Nutrition Unit).
Rewards: Corvette Hull Modules Pack.
Hajódon építs Nutrition modult valamelyik Habod szabadon hagyott részében és készíts kaját a frissen kifogott halakból!
Phase 3
? Resist 3 – Sign the third rendezvous station.
Rewards: Corvette Engine Modules Pack, Starship Inventory Slot x 2.
Irány a harmadik randevú helyszíne.
? Advance: Move – Install Corvette modules to increase maneuverability (6).
Rewards: Corvette Decoration Modules Pack, Starship Inventory Slot x 2.
Fejlesszük picit a Corvett manőverezhetőségének képességét és rakjunk még fel a hajóra pár enginet/hajtóművet. Ha elértük a +6 egységnyi növekedést, a feladat kész, a eszközöket vissza lehet bontani.
? Heavyweight – Mine from asteroids (40).
Rewards: Corvette Wing Modules Pack, Starship Inventory Slot x 2.
Dugig van a játék aszteroida-mezővel, keressünk egyet és bányásszunk. Úgyis kell a hajtóművek újratöltéséhez az alapanyag, plusz legalább aranyat meg ezüstöt nem kell venni boltból, mert azokra mindig szükség van.
? Wild things – Discover fauna (3 creatures) on dissonant planets.
Rewards: Echo Locator, Banned Defensive Systems Upgrade, Inventory Slots x 5.
"Disso" bolygókkal akkor is találkozunk, ha nem keressük őket, szálljunk le egyre és szkeneljük be az ottani állatvilágot, ha nem is mindet, de legalább három példányt.
? Reclaimed weaponry – Acquire a Sentinel-class Multi-Tool.
Rewards: Multi-Tool Inventory Slot x 5, Banned Boltcaster Upgrade, Supreme Bolcaster Upgrade.
A korábban kapott Echo locatort használva egy táborba fogunk jutni a Disso bolygón. Először is mindenképpen lootoljuk a táborban és annak környékén található 7 darab scrapet (ez mindig, minden tábornál igaz), mert hasznos dolgokat rejthet. A táborban találunk egy elzárt tárolóban található sentinel típusú multitoolt, amelyért jöttünk. Mellette van egy terminál, annak a menüjét használva előbb egy egyszerű matematikai feladványt kell megoldanunk, ami során kapunk 3 számot. Ezt a három számot megjegyezve a másik menüben elérhető rejtvénynél bökjünk rá a három, a kapott számnak megfelelő glyphekre és kész is, a tároló kinyílt, a multi a miénk, a feladat kész.
? Undying horde – Eliminate 8 Corrupt Sentinels.
Rewards: 1,000,000 Units, 500 Nanites.
A legtöbb Disso bolygó tele van fertőzött sentinellel, ezekből öljünk meg nyolcat. Arra érdemes figyelni, hogy gyógyítják egymást és szeretnek pajzs mögül puffogtatni, így nem árt, ha van elég tűzerő. De, eddig eljutva kaptunk már annyi upgradet, hogy nem jelenthetnek gondot.
? Flightpath – Pilot your starship 100,000u.
Reward: Corvette Hull Modules Pack.
100k egységnyit haladjunk a hajónkkal. Ennyi. Magától teljesül előbb vagy utóbb, de inkább előbb.
Phase 4
? Resist 4 – Sign the fourth rendezvous station.
Rewards: Corvette Shielding Modules Pack, Starship Inventory Slot x 3.
Irány a negyedik helyszín.
? Advance: Defend – Install Corvette modules to increase shields (3).
Rewards: Corvette Weapon Modules Pack, Starship Inventory Slot x 2.
Lásd korábbiak, csak most a hajó pajzsait biztosító generátorokkal pakoljuk meg a verdát.
? Advance: Destroy – Install Corvette modules to increase damage potential (3).
Rewards: Walker Brain, 1 Starship Inventory Slot, Conflict Scanner plans.
Lásd korábbiak, csak most a tűzerőnket turbózzuk fel pár újabb fegyver telepítésével.
? Hitchhiking – Ride in another Traveller’s Corvette for 10,000u.
Rewards: Assortment of cakes, 500 Quicksilver.
Vagy kéreszkedjünk fel, vagy osonjunk fel valaki hajójára és utazzunk vele/potyautasként 10k egységet. Fontos, hogy ez opcionális, vagyis aki kikapcsolta a multiplayert vagy konzolon nincs multit biztosító XY tagsága, az sem akad meg emiatt, ha nem teljesíti.
? Stardiving – Jump from a Corvette for 60s.
Rewards: Rocker Boots plans, Collection of Decals.
Álljunk meg egy bolygó felett, valahol a legtér meg az űr határán és ugorjunk. Összesen 60 másodpercig kell, hogy átadjuk magunkat a gravitációnak és szabadon zuhanjunk a felszín irányába.
Mielőtt ugrunk, nézzük meg a hajó fedélzeti nyílásánál, hogy le tudunk e teleportálni a bal oldali gombbal a felszínre! Miért? Mert ha nem tudunk és úgy ugrunk, akkor nem tudunk visszajutni a hajóra, és vagy keresni kell valakit, aki segít eljutni az állomásra, vagy ott ragadunk hajótöröttként. Ha le tudunk portolni, akkor lenn a felszínen az ugrás után ott a vissza-teleport és már ott is vagyunk megint a fedélezeten!
? Off the radar – Visit a pirate system.
Rewards: Emergency Warp Unit plans, 1 Starship Inventory Slot.
Keressünk fel egy kalózok által irányított rendszert. Van belőle rengeteg. Ha már ott vagyunk, az állomáson keressük fel a helyi feketepiaci összekötőt/kereskedőt (Black market shipping agent) vegyünk legalább 160 000 credit értékű csempészárut.
? Under their noses – Smuggle 160,000 units of black market goods.
Rewards: Unearthed Treasure x 3, Aquatic Treasure x 3, Inventory Slot x 5.
z előzőleg szerzett 160k csempészárut adjuk el egy nem kalóz rendszerben lévő állomáson a Trade Terminálnál. Elképzelhető, hogy közben szkenel majd a helyi hatóság, szóval érdemes felkészülni némi adok-kapokra. Nem kell egyszerre teljesíteni a 160k-t, lehet részletekben is.
? Fast Scramble – Execute an emergency warp.
Reward: Corvette Hull Modules Pack.
A kalóz rendszer látogatásakor szerzett vészhelyzeti ugró rendszert telepítsük, majd legközelebb ha űrharcba kerülünk valakivel, használjuk a hajónk gyorsmenüjéből és oldjunk kereket.
Phase 5
? Resist 5 – Sign the fifth rendezvous station.
Reward: Corvette Reactor Modules Pack.
Irány az utolsó helyszín.
? Advance: Heart – Install additional Corvette reactors (3).
Reward: Anomaly Detector.
Lásd előzőekben, vagyis rakjunk még fel a hajóra pár reaktort.
? Dwarfed – Find deep-space anomalies (1).
Rewards: Emergency Signal Scanner, Inventory Slot.
A reaktorokért kapott anomális detektort használva keressünk egy, az adott térségben található furcsaságot. Ez lehet bármi, teljesen véletlenszerű, a lényeg, hogy ha megvan a helyszín koordinátája, repüljünk oda és nézzük meg!
? Spacewreck – Extract salvage from a derelict freighter.
Rewards: Repair Kit x 3, Personal Forcefield plans.
Kaptunk egy vészhelyzeti jeladót az előbb, azt használva keressünk meg a forrást, egy űrben sodrodó szállítóhajó roncsát. Fosszuk ki. Na most a feladat a teljes átvizsgálását kéri, így a hajóban az összes terminált (és az így elérhető naplóbejegyzést) kutassuk fel, ne csak szaladjunk a hajó végéig. Érdemes előzőleg felkészülni, mert bár a hajó elhagyatott, de nem üres, lehet benn pár komolyabb ellenfél.
? One, zero – Disable a planet’s Sentinel forces.
Reward: Wheel of Hirk Firework x 25.
Két lehetőségünk van, vagy pofozkodunk a szentikkel addig, amíg az utolsó, ötödik hullámban érkező elite egységeket is agyon nem verjük, vagy keresünk egy Sentinel Boundary Mapet. Előbbi egyértelmű, harc és a végén kész a feladat. Utóbbinál a térképet vagy senti hullákból vagy Salvage konténerekből, stb. szerezhetünk. Aktiválva egy toronyhoz juthatunk, amely a bolygó összes sentineljét irányítja, így a tornyot lerombolva a sentik is lekapcsolnak, megsemmisülnek. Vagy az első vagy a második megoldással, de tegyünk pontot a senti kérdés végére az adott bolygón és kész is a feladat.
? Aperture – Capture a photograph of your Corvette-class ship.
Rewards: Living Pearl x 5, Albumen Pearl x 5, Gravitino Ball.
Fotózzuk le a hajónkat a beépített fotó móddal úgy, hogy közben azt éppen vezetjük.
? Resistance – Imprint signatures at rendezvous stations,
Reward: 1,200 Quicksilver.
Ez egy közösségi projekt és mivel multihoz kapcsolódik, opcionális. Ahogy a NMS közösség tagjai csinálgatják a feladatokat, úgy nő a %-os érték. Ha elérünk a 100%-hoz, irány valamelyik expedíciós helyszín állomásán a központi agy és beszéljünk vele.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.09.05. 12:41:00 -
#3440
Ezt az ugrásos dolgot jó tudni. Én még nem tartok ott. Az éjjel egy állomásra kellett volna dokkolni az első fázis végén, de ott ugye valamit csinálnom kell, hogy bedokkolhassak. Ilyenkor utálom a játékot, mert adhatna valami leírást-konkrétummal, hogy mit is kellene csinálni, nem csak úgy a nagyvilágba csináljak valamit, aztán majd lesz valami. Nézegettem a katalógust is, de nem találtam semmit. Aztán meg későre is járt, fáradt is voltam. Talán ma éjjel jobban megértem mit is kell csinálni.
Mondjuk az sem segít, hogy folyamat nyaggat az echo lokátor és döglött frighter felfedezéssel. Hiába más feladat az aktív.
Az opciós beállítást köszi, de úgy emlékszem, hogy nekem ez ki van kapcsolva. Legalábbis én kikapcsoltam az ilyen multis dolgokat és alapesetben nem találkozom senkivel. Ez alól az anomália és az expedíció a kivétel. Szerintem itt nem veszi figyelembe a multira vonatkozó beállítást. De azt elvileg igen, hogy közvetlenül nem bánthatnak, csak közvetve, illetve nincs jogosultság bázismódosításra, területmódosításra sem a bázisaimnál. -
#3439
A nev az mindig marad, a legutolso patch sem javitotta meg, nalam is elojott normal mentessel es expedicioban is.
A nyitott hatcht en sem ertem, de neha bezarja, neha kinyitja, megbolondult :)
Egesz konnyu az exp, egy helyen szivtam meg es vissza kellett tolteni, a 60 seces szabadesesnel, tul magasrol ugrottam ki es nem volt "visszatero portal a hajora" a bolygon, igy ott alltam hajo nelkul. Legkozelebb mar neztem az ugras elott, hogy le tudok e portolni es amikor aktiv volt a "gomb", akkor ugrottam. (Hagyomanyos hajokat meg nem lehet hasznalni most az expben igy elsore ott ragadtam - volna).
Nagyon sokan jatszanak most igy az expedicios utvonal kornyeki rendszerek dugig vannak, nagyon vigyazz az ilyen allomasok landolasan, mert bugos tud lenni es akkor reload. Ha minden kotel szakad, optionsben erre az idore kapcsold ki a multiplayer opciot es akkor nem mutatja a tobbieket es nem lesz bugos a landolas/dokkolas.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.09.05. 07:39:13 -
#3438
Megy az expedíció.
A hajómodulakkal a tech slot-ban egyelőre nincs bug.
A legnagyobb bug az volt vele, hogy nyitott ajtóval warpoltam és, hogy én átneveztem a hajót, de a pilótaülésnél mégsem azt mutatja. Talán majd visszatöltés után. -
#3437
Csak az a par darab elem kotelezo, ami a tutorialban is elhangzik - es ahogy irtad, a jobb felso sarokban pirossal jelzi is, ha hianyzik belole.
Minden mas elem csak extra, viszont egyes elemek statokat hordoznak es emiatt a hajo kepessegei javulnak. Lasd landing geart. De, ezeknel mar jelzi a progi, ha eleget raktal le, akkor a tovabbi mar nem fog "hatni".
En pl disznek leraktam ket agyut a szerkeszto modban, majd onnan kilepve a hajo inventoryban a tech slotjaiba beraktam egy infra knifeot meg par dmg upgradet es abbol hoztam ki a tuzerot es a dpst, a ket agyu csak dekoracio.
Basiccal nem lehet barterezni, igen, csak a talaltakkal. Azt viszont nem neztem, hogy ha mar hasznaltam, akkor onnantol kiesik a barterbol, kosz az infot, ovatosan epitkezek majd.
Megmondom oszinten, nem foglalkoztam sokat az epitkezessel, vagy alap "madaram", amivel elszorakoztam, most inkabb az alkatreszeket gyujtom. Miert? Mert ahogy te is tapasztaltad, rohadt bugos meg a rendszer es nem akarok sz.pni emiatt :), ketto, mindjart jon az Expedicio, amire erre fokuszal es biztos, hogy ott kell majd epiteni hajot, igy inkabb majd az expedicio soran foglalkozok vele, amikor egyben feladat is lesz, azt hozom majd at az exp. vegen a "valosagba" es akkor esek neki. Addig kijonnek a javito patchek is, amin gozerovel dolgoznak, lasd a beta steames patch notes ma reggel, elolvasni sem volt eleg 20 perc :D
Ha mar SD, pont ma lattam egy kepet a facen, el is raktam kesobbre, ha en is belekezdenek egybe :)
-
#3436
Igen, ezt nekem is kiírja, de nem írja sehol, hogy "x darab" kötelező lenne. Amíg nincs minden kötelezőből (leszállótalp, hajtómű, pilótafülke, bejárat) legalább 1 darab, azt kijelzi. És ennyi.
Ezért is írtam, ahogy az általad betett képen is már csak akkor jelenik meg ez a szöveg, ha megpróbálod letenni. Vagyis fölöslegesen vetted meg, ami most még nem akkora gond, mert ugyanannyiért el is adható, de, ha valamit úgy cseréltél, akkor lehet, hogy már más lesz a helyzet. Emellett azért az eladás is frusztráló tud lenni, mert egy tele inventorinál keresgéld ki a hajóalkatrészeket és abból is a basic-eket vagy amiket cserélni már nem tudsz, de nem is kellenek. Rendesen gúvad a szemem, hogy akkor most mit hagytam ki, miért van még mindig a tatyóban, ha egyszer minden ilyet eladtam, stb.
Emellett csak talált dolgokat lehet cserélni és úgy nézem, ha valami egyszer felkerült a hajóra, akkor utána már nem lehet cserélni. Természetesen levett, elraktározott állapotában gondolom, nem a hajón hagyva.
Emellett elvileg 3 hajtómű megengedett és betöltés után ezzel nincs is gond. Viszont később jön a bug és pl. egy hajtómű cseréjénél már azt írja a harmadikra, hogy elértem a max-ot. Sőt, már a másodikra is írja, hogy elértem a max-ot.
Tehát ilyen szempontból elég megbízhatatlan.
Mondjuk vannak, akik nem foglalkoznak vele. Meg a statokkal. És csillagrombolót építenek.
Lehet, hogy tök fölösleges is a statokkal foglalkozni. Úgyis módosul egy pillanat alatt később. Bár remélem ezt javítják majd, mert így....
Az mondjuk jó, hogy, ha nincs is több hely a tech-nél, a felrakott modulok kitolják ezt a helyet. Azt még nem néztem, mi van, ha leveszek egy fejlesztést, akkor elvész e a hely vagy megmarad. Viszont így érdemesebb mindenből a minimumot rakni, telepakolni fejlesztéssel, majd utána átépítéssel bővíteni. -
#3435
Erre gondoltam, a core systemek kozul jelzi a jatek, ha mar megvan a kotelezo/max darab es minden tovabbi mar csak disz lesz. Pilotafulke, hajtomu, stb.
-
#3434
Akkor biztos az én tooltip-emmel van a gond, mert semmi olyat nem ír, hogy mennyi a max, ami fölött már csak dekoráció.
Ha hiányzik valami a fő elemek közül, azt jelzi. Aztán már csak azt jelzi, jó esetben, ha elértem a maxot és kövi csak dekó lesz. De ahhoz, hogy ezt jelezze, meg kell venni és meg kell próbálni lerakni. Szóval........................ -
#3433
Ezeknel irja a tooltip, hogy egy/x darab kotelezo, hogy legyen, aztan afelett mar minden tovabbi csak dekoracionak szamit.
Ma egesz este gyujtogettem en is, Freigther storage 2 egysege majdnem tele lett az alkatreszekkel, de rohadjon meg aki kitalalta, ez is olyan mint a csontok, vagyis se storage, se mashonnan nem erzekeli a rendszer, csak ha a zsebeidben tartod ezeket. Pedig meg a corvettere is megepitettem azt a ket Freigther storaget, hogy hatha akkor elerheto lesz a tartalma a szerkesztes kozben. Nem lett. Vagyis akkor ki kell pakolnom az inventorymat, telenyomni minden alkatresszel, majd utana szerkeszteni a hajot. Amit nem szeretnek, mert mindennek megvan a helye es mar izomreflexbol kattintok. -
#3432
Ma jött egy frissítés, de sajnos a hajó tech slot hiba megmaradt.
Betöltés után jó, de egy teleportálás és máris nem jó.
Elmentem roncsot gyűjteni, kaptam azért pár hasznos hajóalkatrészt.
Közben, lassan rájöttem, hogy 3 lakómodul, 2 leszálló, 3 hajtómű, 3 fegyver, ameddig számol, utána már csak dekoráció.
Reaktorból úgy látszik, hogy 2 különböző fajta is rajta lehet. Legalábbis nem reklamált. A pilótafülke kérdéses, de mintha abból is két különbözőt enged, bár szerintem már inkább nagyon bugos lett és nem volt jó a kiírás. Lehet, hogy a reaktornál is ez a helyzet. -
#3431
Oke, csak egy emlekezteto volt, de a dontes a tied, ha nem, nem. Apro kis A class cuccok meg dekoraciok a dropok, semmi olyan, aminek a hianyat megerezne az ember. -
#3430
Ezért biztos, hogy nem csinálok accot. Az ilyeneket élből kerülöm. Inkább nem kellenek a digitális tartalmak.
Amúgy, ha jól emlékszem, valamikor régen csináltam, mikor még nem voltam ekkora szoc.m. kerülő, meg ismerős is mondta, hogy ránézhetnék, mit csinál. Akkor működött, utána meg már nem engedett be, mindig visszadobott a bejelentkezéshez. Aztán hagytam is a csudába, pedig E:D-ben is lehetett volna valamit gyűjteni, de, ha nem enged tovább, akkor mindegyis. -
#3429
Csinalj egy twitch accountot, kosd ossze a steammel (vagy azzal amivel jatszod a nms-t), majd nezz olyan streamet, ahol a jatek megy. Vedd le 160 minosegre, nemitsd le, alttabolj es par ora mulva szerezd meg a jutalmakat. Nem kell nezni, eleg ha fut a hatterben (vagy telefonon vagy ahol akarod). Minden nap ujabb dropok jonnek.
A jatekban a Nexuson fogod a silver szintezis npcnel elerni, ahol az expedicios jutalmakat, stb., ezt is ingyen, barmikor lehivhatod ezeket. Minden update utan evek ota 3-4 napig megy, naponta egesz franko jutalmakkal es cserebe nem kell tenni semmit, csak hagyni, hadd menjen egy stream a hatterben. Neha nezz ra azert, hogy nem allt e le az adas, akkor keress masikat. 160p minoseg azert kell, hogy ne lassitsa le a gepedet, minimalis eroforras kelljen neki.
streamek
Leiras a droprol
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.08.28. 19:43:33 -
#3428
Nem mond semmit ez a drop-os cucc. Játékban hol érhető el? -
#3427
kozben aktiv a twitch drop, napi cuccokat ne felejtsd el behuzni 4-5 napon keresztul, van kozte dekor is a szokasos hajok es egyeb mellett.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.08.28. 17:34:03 -
#3426
A konténerlövésig nem jutottam el, mert közben foglalkozom a településeimmel is, így először oda mentem. Kellett egy anyag, ami a másik hajón van, így váltottam. Mikor visszaváltottam, akkor ért a meglepetés és akkor ezzel így abba is hagytam a játékot.
Lehet, hogy a visszatöltés megoldja, vagy az újáépítés. De a probléma fixálásához szerintem kell még 1-2 frissítés. Főleg, hogy a modulok helyezgetésével változtatható pl. a cargo mérete. Ha a lakómodult beteszem a szupercellába, akkor nem +3, hanem +4 helyet ad hozzá. Csakhogy ez nem jelenik meg a raktéren azonnal. Később meg nem tudom, mert nem hagytam ott. Csak 1 ilyen cella lett rajta, így oda a pilótafülke került az extra statokért.
És akkor még felmerült bennem a kérdés, hogy vajon számít e, hogy milyen állomáson rakjuk össze a hajót. Mint a másik fajta hajóépítésnél, ahol számított.
Ja igen, ami még hiányzik az építőből vagy csak én nem vettem észre, a tech és cargo slot-ok száma. A stat-ok ott vannak, de a másik kettő csak akkor jelenik meg, ha az új hajót meg akarom építeni. Igazán bedobhatták volna már ezt is az építő felületébe, hamár az alkatrészvásárlás kimaradt.
A módosításnál már nem jelez ilyet. Így kérdéses az is, mi van, ha tele a cargo és leszedek egy két lakómodult. Lehet, hogy bekerül a cache-be a plusz, ami nem fér a hajóra. -
#3424
Csak 1-2 oracskat probalkoztam vele tegnap este, az alapveto funkciokat neztem meg az alap vasarolhato modulokkal, aztan a jovahagyott fortelmet kiprobaltam eloben, a dekort, a landolast freigtheren, stb.
Hibak elofordultak, de aztan rajottem, hogy a visszaszedett hajo alkatreszek megsem tuntek el.
Aztan elmentek par salvage kontenert loni, de mar az ott guberalt cuccokat csak ma nezem meg, mert tegnap mar nem jutott ra ido. -
#3424
Pontosítok, az egyik hajtómű és lakómodul alakult át a két fel nem rakott elemmé. De csak a tech slotban. -
#3423
Tyű, vannak itt még gondok.
Szépen elrendeztem a tech slot-okat, bár a photon cannon-t nem engedte odébb tenni.
Aztán átváltottam a régi hajómra, mert a rakterében vannak dolgok.
Visszaváltás után át van rendezve a tech slot és extrában megjelent még egy cockpit és még egy futómű, ami nincs a hajón.
Kevesebb lett a tech slot és a cargo is. -
#3422
Tooltipben irja sok cuccnal, hogy pl egy/X darabot kotelezo "lerakni", onnantol minden tovabbi csak kozmetikai/disz funkcioval bir, nem jelent extra teljesitmenyt.
A hajot ha veglegesited, utana hasznalhatod ugyanugy, mint barmely korabbi hajodat, ez egy uj hajoosztaly, ugyanugy fejleszted, stb. Sot, barmikor ujraszerkesztheted, nem olyan, mint a hajoepites (hauler, fighter, stb. az allomason), itt folyamatosan atepitheted veglegesites utan is.
Jobb klikkes kilepesbe en is belefutottam sokszor, eloszor egy hosszabb epites utan es azt hittem vege, kezdhetem elolrol :D Szerencsere elmenti akkor is.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.08.28. 07:17:22 -
#3421
Azt nem tudom, hogy pontosan mire jó az említett opció, de, ha véletlen kilépdelnék (ami elég könnyű a jobb egérgomb nyomogatásával), akkor sem vész el a tervezet.
Az ugrálgatás, ami nem annyira tetszetős.
Kíváncsi leszek az expedícióra, remélem jól megmutatja, hogyan és mit lehet csinálni és haza is lehet vinni a hajót, nem vész el.
Az összes modul bekerül a tech slotba, szóval rendesen fog kelleni a bővítőhely, hogy az egyéb dolgokat is felszórjuk. Vagy nem tudom, hogyan másképp lehet még bővíteni. Lehet, hogy két cockpit-tel? Az biztos, hogy két reaktor rárakható, mert olyat csináltam. Azt nem tudom, hogy hatása van e.
Majd kiderül, még nagyon friss, sok időm sem volt rá. -
#3420
"Store design to later" opcioval ott folytatod, ahol abbahagytad. De teny, hogy ha nem tudod elore, mibol mennyire lenne szukseged, akkor oda vissza ugrasz a menukben, ami frusztralo.



