9
-
#9 Már van nekik ethernetes eszközük szerintem. -
#8 Kedves műfordító!
"gyors Ethernet-kábel" Az Ethernet-kábel sebessége pont annyi mint az autóé... -
Fefy #7 Köszi az infót. Mostanában nem figyeltem a járműipart, hogy hol mit használnak, de szétnézek az ethernet alapú vezérlés témakörében, mivel érdekel hogyan is valósítják meg. -
torreadorz #6 Nőnek csúnya férfinek penye :D -
torreadorz #5 Szegény autószerelőket nem irigylem, most drága pénzért megint vehetnek majd egy új müszert ami most már az 52. fajta csatlakozót és szabványt is támogatja a meglévő 51 mellett ha ki akarják olvasni a hibakódot... -
god25 #4 Férfi vagy nő van a képen? :D -
kvp #3 Az amerikai es eu-s szabvanyok szerint ma a can busz a kotelezo. A nemet vasut mar kezd atallni az ethernet alapu jarmufedelzeti kommunikaciora, vezerlesi celokra is. Az uj motorvonatokon mar ez lesz a fo vezerlo busz (meghajtas, fekek, stb.). Logikus, hogy az autokban is atalljanak erre a megoldasra. -
Fefy #2 Javíts ki ha tévednék, de jelenleg nem a CAN-t erőltetik mindenhol? Legalábbis még a csapból is az folyik, hogy a CAN így, a CAN úgy. Ehhez képest az ethernet nagyságrendekkel nagyobb sebességet biztosít. Olcsóbbnak nem biztos hogy olcsóbb a vezeték, viszont nagyságrendekkel nagyobb sebességre képes pl egy 5e-s, esetleg 6-os kábel. Utóbbi már 10 Gbps-t is tud, szóval ez több, mint elég egy kocsiba, hacsak nem küldenek gigás állományokat egymásnak az autó komponensei :D -
vision5 #1 Ezt nem értem. Jelenleg is van fiber illetve ethernet szabványt támogató autóba épített kommunikáció... sőt ez az ipari standard.