9
  • AgentKis
    #9
    Már van nekik ethernetes eszközük szerintem.
  • AgentKis
    #8
    Kedves műfordító!
    "gyors Ethernet-kábel" Az Ethernet-kábel sebessége pont annyi mint az autóé...
  • Fefy
    #7
    Köszi az infót. Mostanában nem figyeltem a járműipart, hogy hol mit használnak, de szétnézek az ethernet alapú vezérlés témakörében, mivel érdekel hogyan is valósítják meg.
  • torreadorz
    #6
    Nőnek csúnya férfinek penye :D
  • torreadorz
    #5
    Szegény autószerelőket nem irigylem, most drága pénzért megint vehetnek majd egy új müszert ami most már az 52. fajta csatlakozót és szabványt is támogatja a meglévő 51 mellett ha ki akarják olvasni a hibakódot...
  • god25
    #4
    Férfi vagy nő van a képen? :D
  • kvp
    #3
    Az amerikai es eu-s szabvanyok szerint ma a can busz a kotelezo. A nemet vasut mar kezd atallni az ethernet alapu jarmufedelzeti kommunikaciora, vezerlesi celokra is. Az uj motorvonatokon mar ez lesz a fo vezerlo busz (meghajtas, fekek, stb.). Logikus, hogy az autokban is atalljanak erre a megoldasra.
  • Fefy
    #2
    Javíts ki ha tévednék, de jelenleg nem a CAN-t erőltetik mindenhol? Legalábbis még a csapból is az folyik, hogy a CAN így, a CAN úgy. Ehhez képest az ethernet nagyságrendekkel nagyobb sebességet biztosít. Olcsóbbnak nem biztos hogy olcsóbb a vezeték, viszont nagyságrendekkel nagyobb sebességre képes pl egy 5e-s, esetleg 6-os kábel. Utóbbi már 10 Gbps-t is tud, szóval ez több, mint elég egy kocsiba, hacsak nem küldenek gigás állományokat egymásnak az autó komponensei :D
  • vision5
    #1
    Ezt nem értem. Jelenleg is van fiber illetve ethernet szabványt támogató autóba épített kommunikáció... sőt ez az ipari standard.