11
-
adler741 #11 Unreal Engine 3 motorra jó példa ha jó kezekben van a Remember Me nevű játék.Csoda dolgokat ki lehet még belőle hozni. -
herlius #10 Én nagyon szeretem az UE3-ra épülő játékokat, de az Infinite szvsz konkrétan az elrettentő példa ezek között. Összességében nincs gond a távoli tárgyak, épületek megjelenítésével, de a közeli tereptárgyak borzalmasan elnagyolt, ócska hatást keltenek még legjobb minőségen is. Az egész játék egy túlszaturált színekkel dolgozó bábjátékhoz hasonlít, amely mindenféle vizuális realitást nélkülöz. Az első Bioshockban (amely a 2.5-ös enginere épült) szinte az utolsó csavar feje is mesterien kidolgozott volt. Arról nem is beszélve, hogy szinte minden tárgy mozgatható volt, a vízfolyások valós hatást keltettek ahogy elhaladt alattuk a játékos. Ezzel szemben az Infinite-ben minden csak díszlet egy amúgy közepesnél gyengébb csőlövöldéhez. -
#9 Maximálisan egyetértek veled.
Az Unreal Engine 3 még mindig aduász a piacon. -
#8 Ezek a Batman játékok sosem voltak jók.. Egy részt játszottam végig még anno Enterpriseon :D de ott is csak úgy, hogy töltés közben nyomtam az esc gombot, és ezzel örök életet kaptam.. Itt is működik ez a csalás? :D
-
Ender Wiggin #7 szerintem a grafika teljesn jó, sőt én az agyon ajnározott, de pl. tükröződéseket nem használó Crytechtől nem dobok hátast.
De kb. ez minden pozitívum az Originsről (még talán az, hogy a WB nagyon jól visiz tovább a Rocksteady által rájuk hagyott alapanyagot, maga a játék, mintha "eredeti" lenne).
Monoton, hogy mindig csak szétverem ugyanazokat az alakokat, akik mindig visszatérnek ugyanoda. Hol van Gotham normális lakossága, hogy mindenhol csak bűnözők? Enigma, vazze, azok után, hogy az ember végig szenvedi az összes hülye eldugott adatcsomagját, egy nagy semmit kap cserébe. A boss fightok a reflex gomnyomkodással...ugyanmár, PC-re nem kéne konzolos baromságokat. A végén Joker meg már nem is boss fight, csak nyomd meg a bal egérgombot.
A kurva sok bugról már ne is beszéljünk (bár végső soron mindegyik megoldható némi fifikával). Persze van már patch, de előtte csak az látszott, hogy valaki elsietett valamit, de nagyon.
És Ezio hangja nagyon gáz.
Gordont nagyon megfiatalították, Bruce Wayne-t viszont nem...A kütyüi meg sokkal fejlettebbek, mint később bármikor. Vicc, vagy mi? -
MinimumGame #6 -
Skyline #5 // A bishock infinite kifejezetten szarul néz ki az erőltetett nyomi cell shaded látványvilág miatt. A fizikáról ragdolról és minden másról nem beszélve... -
Skyline #4 Megnéztem..Majd ezután megnéztem a Crysis 3-at és a Battlefield 4-et... Tehát már rég nyugdíjazni kellett volna az UT3 motort....
-
lestyanrobi #3 Mielőtt még bárki lehülyézne téged, én teljesen egyetértek veled. -
mg1992mg #2 "egyre inkább nyugdíjazásra szoruló Unreal Engine 3 grafikus motort használja"
Mi van? xD
Nézzétek már meg a Bioshock Inifnite-t, és a Devil May Cry-t, aztán mondjátok ezt. :D
Arról nem a motor tehet, hogy a fejlesztők nem tudják belőle kihozni a maximumot. Ami még mai szemmel is szép. Ahogy az UT3 is, ami ugyebár 2007-es. -
#1 Annyira illúzióromboló, hogy a köpönyege átmegy a tárgyakon.