11
-
noland #11 és a keletkező rezgéstől nem lesznek depressziósak a halak? -
kvp #10 "The sections have been placed down to 60 metres (197 ft) below sea level: 55 metres (180 ft) of water and 4.6 metres (15 ft) of earth."
Tehat kb. 60 meterrel van a felszin alatt, 55 meter viz es 4.6 meter fold van folotte. (azt a 2 labat elhagytak valahol) Egyebkent igen, eloszor kiastak a buvar regeszek a hajokat, aztan egy csatornat, aztan abba fektettek az alagutakat, majd visszatemettek az egeszet. -
Vol Jin #9 A cikkből azt következtettem ki az ásatások miatt, hogy a tengerfenékbe ástak egy hosszú csatornát, beleépítették az alagutat, majd betemették, és a végén kiszivattyúzták az alagútból a vizet. -
Vol Jin #8 A halak a vízben élnek és nem az alagútban. -
Inquisitor #7 Nem semmi, de nem übereli egy bizonyos belügyminiszter "véget vetettünk a régészbűnözésnek!" kijelentését, amikor is elfogadták törvénybe, hogy bármit találnak, se perc alatt ássák is vissza ... -
#6 60.46méter (198.4 láb) -
Coral Springs #5 A mederfenék alatt 50 méterrel, mióta úszkálnak halak ? -
nextman #4 "Először azt mondták, hogy van valami archeológiai cucc, majd találtak agyagcserepeket, majd ezt, majd azt" - fakadt ki két évvel ezelőtt Erdogan. "Ezen dolgok bármelyike valóban fontosabb, mint az emberek?"
Azert ez a mondat dijnyertes:) -
#3 Azé 9-10 év alatt csak összehozták valahogy, ásatások, földrengések stb. ide-, vagy oda. Mi hogy állunk a 4-essel?!?? -
kvp #2 "Na es mi lesz a halakkal?"
Azok maradnak a tengerben. Ez az alagut alatta van, bar mivel felulrol lesullyesztett alagutrol van szo, a tengerfenek elolenyeit jo esellyel mar az epites soran kiirtottak. Erdekesebb az, hogy ez nem metro, hanem hev alagut es csucsidon kivul teherforgalom is lesz benne. -
duke #1 "hanem a sokkal környezetbarátabb, tenger alatti vasúton közlekednek az utasok""
Na es mi lesz a halakkal ?