9
-
sirpalee #9 Tehát szerinted az MW3 játékideje több ezer óra? Mert annyi kell a 100%-hoz. -
Macropus Rufus #8 "A végigjátszás 8-10 óra? Igen. (Ha szöszölni akarsz, akkor több. Én is végig tudom játszani 100 óra alatt, ettől még a játékidő adott.)"
egy játék akkor van végigjátszva - sztem - amikor az eredmény 100%-os.
A szöszölés is a játék része. A haverom ilyen: neki a God of War 47%-nál vége van. Tény, hogy ennyi a főkűldetés. De van ott még 53%-k ami nincs megoldva.
Végignézve a gémerek statisztikáit 1-2 kivételtől eltekintve mindenki csak az elsődleges kűldetésért megy. -
#7 ". Abban a stílusban, amit képvisel, ez az egyik legjobb játék."
Úristen milyen szar ízlésed van :D -
attzo #6 egyetertek veled ender wiggin, most tolom a jatekot es nagyon hangulatos idaig, a stilusnak tokeletesen megfelel. -
crosscut #5 Szerintem kár ilyen szélsőségesen kifejezni, hogy nem tetszik a cikk.
Van amivel én sem értek egyet de maximum szíven elvítáznék egy jót a cikkiróval. (baráti hangnemben) -
#4 A kardot Nobicura Kagénak hívják, és ehhez még játszani sem kellett volna. -
Cassell #3 Ez a játék bőven 4 csillagos, az a baj, hogy csak azok tudják értékelni, akik kicsit old school-ok, a Duke Nukem Forever valóban gyenge eresztés volt, de ez egy-két aprócska bugot leszámítva zseniális remake, hatalmas nagybetűs HANGULATtal. -
zetortraktor #2 Miért nem nézel utána, mielőtt égetnéd magad?
A Cég 4 éves? Igen. (Az, hogy részben ki mit csinált, arról nincs szó.)
A játék középmezőny? Igen. (Ha szerinted nem, akkor örülj.)
A végigjátszás 8-10 óra? Igen. (Ha szöszölni akarsz, akkor több. Én is végig tudom játszani 100 óra alatt, ettől még a játékidő adott.) -
Ender Wiggin #1 "a mindössze négy éves múlttal rendelkező, de a Hard Resettel már bizonyított Flying Wild Hogra bízzák"
Ja, csak kár, hogy részben azok az emberek, akik a Pinkillert meg Bulletstormot csinálták. Szóval a múltjuk nem négy éves.
"de a mai követelményekhez mérten sajnálatos módon csak a középmezőnyben tud érvényesülni."
Erre miből következtettél? A kisfelbontású lebutított screen shotokból? Mert kimaxolva az egyik legszebb játék.
"A Shadow Warrior játékideje a legjobb esetben is legfeljebb 8-10 órára rúg"
Ez a mondat bizonyítja, hogy a szerzőnek semmi fogalma nincs az egészről, az első pályán kívül semmit nem játszott az SW-vel. Haver, 17 pálya van, és ha minden rejtett apróságot, húsvéti tojást, az upgradekhez szükséges bizbaszt felkutat az ember, akkor minimum egy óra mindegyik. Ami már alapból 17 óra.
"Az ellenfelek tehát szó szerint bugyuták, eszükbe sem jut taktikázni, netán fedezéket használni, mindössze a támadás fogalmát ismerik, amit szeretnek csapatban kivitelezni."
Tekintettel a játék stílusára, nem taktikai FPS, hanem az ellenség mennyiségére kihegyezett belezés, ezt felróni csak kínos vergódés, mikor már nem tudsz mit kitalálni.
Újabb teszt, amit nem érdemes figyelembe venni vagy elolvasni. Abban a stílusban, amit képvisel, ez az egyik legjobb játék.