11
Aarklash Legacy
  • Jakuza1
    #1
    Az Aarklash Legacy egy izometrikus nezetu taktikai RPG a jobbik fajtabol.
    Aki szereti a kihivasokat azoknak ajanlanam inkabb, ugyanis a jatek nem Diablo szintu hack@slash, hanem bizony itt szukseg van a jatekosnak arra,hogy a megfelelo taktikaval es megfelelo sorrendben probalja likvidalni az elenfeleiket es fogonoszokat, kulonben hamar szembesulnie kell azzal, hogy a temeto lesz a vegallomas.
    Eppen ezert a kezdok jatekosoknak, akik az ilyen stilussal meg csak baratkoznak, nem ajanlanam a nehezebb jatekfokozatokat.
    4 szereplot iranyithatunk egyszerre es a feladat a tuleles, amikhez az extra tulajdonsagaik segitenek, mint peldaul gyogyitas,kulonbozo tamado,vedo vagy egyeb varazslatok illetve a fizikai karaktereknel mas specialis kepessegek.
    4 fo kepessegbol valogathatunk karakterenkent es ezeket a 4. szint utan fejleszthetjuk a kepesseg fan.

    A jatekban nem csak fogonoszok, de kulonbozo fejtorok is nehezittik az elorejutast. Szerencsere ezeket nem bonyolitottak tul.
    Zene es a megjelenites rendben van, nincs szegyenkeznivaloja a jateknak eteren, mint ahogy a jatek tortenete is rendben van, de azert ne varjunk tole egy epikus katarzist.
    Szinvonalaban ez egy jo iparos munka, mely kello kihivast nyujt a jatekosoknak, akik egy kis kikapcsolodasra vagynak. (Azert torulkozot ne felejtsek el maguk melle tenni azok, akik a legnehezebb fokozaton probaljak a jatekot vegigvinni, mert lefognak izzadni jo parszor)

  • Zero 7th
    #2
    Ez nem izometrikus, ez perspektív.
  • Jakuza1
    #3
    Nem, ez isometrikus.
    Azert hivjak termeszetesen "Isometric perspective"-nak.
    Es a perspective itt annyit tesz, hogy "nezet"
    Ezt pedig nem csak en allitom, hanem mindenki mas is veled ellentetben az Aarklash Legacyrol.

    "isometric, party-based RPG","The isometric camera allows for an easy view of the action.","Fans of those classic isometric titles looking for a modern twist will be pleased with Aarklash: Legacy.", "creating an isometric, party-based RPG"
  • Was
    #4
    Első nekifutásra nem rossz. Volt egy csata -illetve egy dupla csata- ahol a menekülős taktikát se lehetett használni, mert lezárta a pályát: miután jól elfenekeltek visszakapcsoltam medium nehézségi szintre, majd easy-re, aztán mivel ugyanúgy kifeküdtem gondoltam taktikát változtatok, és így már sikerült közepesen is... Szóval nem mindegy melyik ellenséget intézem el először, az ellenséges varázslatokat is ajánlatos kikerülgetni.
  • Jakuza1
    #5
    Ez igy van. Peldaul a gyogyito varazslattal rendelkezo enemyket erdemes a legtobbszor eloszor kicsinalni.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Bar van peldaul olyan ellenseg, ami feltamasztja oket, igy ott az a taktika peldaul nem megfelelo


    A megszakito kepessegekre is erdemes odafigyelni. Peldaul ha az ellenseg varazsolni akar, akkor ez jo azokat megszakitani.
    Valamint sok mas taktikai elem segithet meg a szituaciokat megoldani.
  • darkling
    #6
    Ezek szerint ez jobban sikerült mint a Confrontation?
  • Jakuza1
    #7
    Szerintem jobb, nekem az kozel sem jott be.
  • Was
    #8
    A Necromancer is szivatós volt, kb. hatodik (de lehet, hogy 8) nekifutásra sikerült is. :)
  • Jakuza1
    #9
    Csak nem feltamadtak a halottak ? :P
  • Was
    #10
    Ja :) Azt addig éreztem, hogy a Necromancert kell először lenyomni, de utána még mindig voltak vagy 6-an, mint egy "átlagos" csatában én pedig már általában elvesztettem egy embert... akkor pedig már nem is érdemes tovább folytatni.
    Aztán egy kicsit komolyabban vettem és kb. 2 másodpercenként pause-oltam és osztogattam a parancsokat, meg rohangáltam fel-alá.
    A skill-eknél a pontok újraosztása ugye nem jár valamiféle büntetéssel?
  • Jakuza1
    #11
    Semmilyen buntetest nem von maga utan.