7
  • herlius
    #7
    Ha figyelmesen elolvastad a cikket, akkor bizony ott is megemlítik, hogy ez nem kifejezetten horror játék, tehát a cikkíró szerint sem itt kezdődik ez a műfaj. Másrészt viszont nem teljesen világos hogy milyen életszerűséget vársz el egy játéktól. A játékok nagyon nagy része egyáltalán nem életszerű, többnyire valamilyen fiktív sztorit dolgoznak fel kisebb-nagyobb sikerrel. Az Undying mégis mitől annyira életszerű? Meg úgy általában véve a horror műfajú játékok, filmek mennyi életszerűséget tartalmaznak? Az Outlast sem tökéletes játék, mint ahogy egyetlen játék sem az, de sokmindenben kiemelkedően jónak mondható és bizony órákra képes lekötni az embert. Ennél többre pedig szvsz egy átlagos gamer nem nagyon vágyik.
  • Ender Wiggin #6
    Mmm. Undying. Bárcsak Barker papírra is vetette volna a történetet. Megunhatatlan.
  • masterthief
    #5
    A Thief Deadly Shadows árvaházas pályája (Shalebridge cradle) elbújhat a Thief The Dark Project: Return to the Cathedral küldetése mellett.
    Minden esetre, eléggé csábító az Outlast. De ott lesz még az Amnesia A machina for pigs is.
    Nem beszélve a Dying Lyght, Hellraid című remekművek is jók lesznek. Meg talán az Evil Within.
    Imádom a horror game-eket.
  • Broafka
    #4
    azért a Thief 3 Deadly Shadows árvaházas részéről se feledkezzünk meg, az is rendesen odabaszott.
    Én most kezdtem ezzel el játszani, de ha tényleg nem lesz fegyver... az elég... tré lesz. Hát, majd meglátjuk, lehet még történet ügyileg elviszi a hátán magát a játék
  • Atisz #3
    Sablonos, indie-hulladéknak tűnik, bár a tény, hogy az Unreal engine-t licencelték a fejlesztők, ezt némiképp megcáfolni látszik.
    Az ilyen "nincs fegyverem, de van kamerám" féle cuccoktól általában hányingerem van (kivéve a Penumbrát), mivel minden életszerűséget nélkülöznek és véleményem szerint a horror nem itt kezdődik. A lovecraft-i horrorokban - ahol a főhős alapvetően esélytelen a félisteni hatalmú ősgonoszokkal szemben - sem nélkülözhető a fegyver, legalább egy kócos revolver jelenléte, tehát ezt a new wave-es japán felfogást én a készítők helyében nem erőltetném.

    Az előttem szóló Broáfkával értek egyet: az Undying zseniális volt (legalábbis a játék első kastélyban és kalózszigeten játszódó fele, az idegen dimenziós részek már nem jöttek be), a Fear (ahhoz képest, hogy egy pörgős FPS-ről van szó), az Alien vs. Predator akármelyik része szintén félelmetes volt, valamint a Condemned (aminek a 2. része azóta sem jött ki PC-re :/) és a Dead Space 1. része.
    De említhetném akár a System Shock 2-t is, ami számomra a mai napig félelmetes, ugyanúgy ahogy a Thief: The Dark Project, a sötétben megbújó hörgő zombikkal :)
  • Broafka
    #2
    szerintem megteszi, jók tudnak ezek lenni. De ha valaki jó történettel rendelkező horrorokat akar játszani, annak ajánlom a Clive Barker játékokat (köztük is az Undyingot. Grafikailag retró, hangulat fantasztikus, történet fenomenális)
    De szerintem az ilyenek is jók, mert ezeknek is lehet ugyanúgy hangulatuk. Anno a F.E.A.R. volt ilyesmi. Szokásos "japán-szellem-kislány" horror stílus, 80%-ban akcióval, de néha meg tudott fosatni
  • Etinger
    #1
    Iszonyatosan nagy sablonra épül az egész, klasszikus ijesztegetős elemekkel. Oké, klassz, hogy ezt jól adja vissza, de nálam innentől már közepesről indul.

    Igazából az látszik, hogy kreativitás és új ötletek 0. Technikailag még lehet csillagos ötös, de most őszintén, azt ki nem szarja le, ha mellette 239213. alkalommal is egy elmegyógyintézet a helyszín és zombi utánzatok az ellen? :) Mellé kevés fény és miegymás... hűha.