25
  • Etinger
    #25
    Terran vs Terran meccsek a klasszikus stratégiát mutatják, tankokkal való variálás, védvonal meg minden van :) Mi kell még?
  • Atisz #24
    Nincs így, mert tucatszámra jelennek meg a "stratégiai" játékok. De ha úgy is lenne, hogy csak a Starcraft 2 az egyetlen versenyző, miért kellene annak lenni az etalonnak? Ami régebbi az már csak rossz lehet? :)
  • Atisz #23
    Bizony, ha jól emlékszem annak idején a battle.net volt az első ahol volt ladder és afféle Warcraft 2 versenyek alakultak ki. Azóta a Blizzard nyilván csak nőtt, tehát nem kell nekik nagy bátorítás, tudnak ők saját versenyeket is rendezni :)

    Azzal, hogy régi (a Starcraft 1 még régibb, na és? :)) pl. a Warhammer: Mark of Chaos semmit nem veszít az értékéből, szerintem még ma i szemmel is képrázatos a grafikája és hát ugye, mint ahogy mondtam, stratégia, ellentétben pl. a Starcraft 2-vel :)

    Ezen kár vitázni, mert a stratégia tényleg arról szól, hogy meglévő hadtesteket helyezel el a hadszíntéren, mozgatod őket és a lehető legelőnyösebben felhasználva semmisíted meg velük az ellenséget, nem arról, hogy aranyból, kristályból, buznyákból, stb. egységeket képzel ki és küldöd őket folyamatosan a darálóba.

    Lényegében azonban egyetértünk, én nem pocskondiázni jöttem, csupán a véleményemet írtam le. Ugye szabad? :)
  • Etinger
    #22
    Viszont a hangulatát amúgy nagyon szeretem, bejön ez a középkori dolog. Ezért is várom a WarCraft 4-et, mert jobban esik mint a roncsok és űrszemét között is harc, persze azért SC-ben is vannak zöldebb területek, de alapvetően nem az a mesebeli középkori fantasy hangulat jellemzi.
  • Etinger
    #21
    2 hónapig nyomtuk most feb - márc, és meg mondom mi a baj vele. Nagyon hasonlóak az egységek. Eleve nem lehet olyan variáció özön, hisz 1 faj, emberek - emberek, de nekem ez tűnt fel, és így könnyebb azért balanszolni, mint úgy, hogy van 3 totál eltérő faj, ahol már az egész mechanikája a kezdetektől más (egyik oda építkezik ahová akar, másik fix területen, harmadik meg bizonyos épületek mellé stb), míg az AoE-ben farmokat mindenki csinál és a dolgozók között sincs különbség, ahogy haladunk feljebb, úgyis nagyon sok az áthallás a népek között, ez a StarCraftra közel sem ennyire igaz.
  • hugi00
    #20
    Ha balance akkor: Age Of Empires II - The Conquerors
    Ugyanis 1v1 vagy teamjatekban,
    ez kiegyensujozottab jatek volt, minden masnal.

    (Mondom en aki csak strategiat jatszik immar 16 eve.)

    Egyre tobben jatszak a LOL-t is azsiaban.
    - emellet europa es amerika is nagyon lefedett.
    Nemregiben inditottak: orosz, torok, stb. vagy 8-10 uj szervert vilagszerte.
  • kissssss
    #19
    loál háááát nem csak szerinte, azért a C&C játékok igencsak nagy népszerűségre tettek szert több mint egy évtized alatt.
  • narumon
    #18
    "Egyébként a stratégiákkal (amik ugye nem is stratégiák, csupán "csapatmenedzselős" játékok) Dunát lehet rekeszteni,"

    Hol? Évente jó ha 4-5 megjelenik abból 0-1 ami normális.
  • Etinger
    #17
    100%-ig biztos vagyok benne, hogy nem vágod a történetet, maximum úgy nagy vonalakban. Én megértem, ha ellenszenves a Blizzard (néha nekem is az), de ez az erőltetett lehúzó szöveg nem kell.
  • Etinger
    #16
    A Blizzard megcsinálta magának a World StarCraft League-t,iszonyat szponzor pénzekkel, folyamatos élő közvetítéssel, WCS EU, KOREA, AMERICA + Grand Final, évi kb 4 szezonnal. Ezeken felül pedig rengeteg kisebb bajnokság van, egyszerűen ezért nincs szükség az MLG-n SC-ra, minden más szöveg butaság, és terelés :)

    Amúgy meg nemes dolog a régi játékokat dicsőíteni, lásd eredeti Warhammer, vagy épp az Age of Empires, de a StarCraft féle balansz és miegymás... nos az picit más téma. Lehet itt amúgy szidni a Blizzardot, de tulajdonképen 15 éve pocskondiázzák a céget és akárhogy is nézem, a Diablo 3-at leszámítva (meg a Pandákat) nem szolgáltak rá (egyesek meg ezeket is kajálják). SC2 kiegészítői meg 3 évente jelennek meg, 9500 Ft-ért megvehető volt a HOTS, és amiket adott, háááát... nem kevés anyag van benne.

    Ezt viszont csak az tudja aki játssza. Aki nem, az meg ide jön és pocskondiázza :)
  • Atisz #15
    Nyilvánvaló, hogy nem akarják tolni a Blizzard szekerét (nem mintha szükségük lenne rá), nyilván anyagi megfontolásból.
    Azokkal értek egyet akik úgy látják, hogy a Blizzard nagyon elhúzott a kommersz tartalom irányába, a lejtmenet szerintem a Diablo 2 óta tart (amit a Warcraft 3 tudott csak megtörni, legalábbis nálam).

    Egyébként a stratégiákkal (amik ugye nem is stratégiák, csupán "csapatmenedzselős" játékok) Dunát lehet rekeszteni, eredeti ötlet szinte zéró a műfajban. Persze tudom, újszülöttnek minden vicc új és "erre van igény". Na persze.
    Ha valaki valódi stratégiát akar, próbálja ki az eredeti Warhammer (tehát nem a 40k) valamelyik részét.
  • narumon
    #14
    Pfúú mennyire örülnék ha a többi kiadó is ilyen "elvontatott unalmas story vonallal, direkt részletekbe szedve" nyomna le a torkomon ilyen játékokot ennyire "túlárazva". Azt hiszem nem azért lenne az a gondom, hogy mit vegyek meg mert egy épkézláb játék nem jelenik meg hónapokig, hanem valóban gond lenne kiválasztani mit vegyek meg. Sajnos ez csak álom. Helyette maradnak a kurvaigzalmas storyval rendelkező, fantasztikus részeket nélkülöző FPS-ek, a forradalmi újdonságokat és remek játszhatóságot felvonultató rengeteg stratégia. Ja várj csak, NEM!
  • narumon
    #13
    Ugye ez csak SZERINTED? Főleg a középső amiről még számítógépesek sem hallottak feltétlenül. Azon kívül kérdezz meg egy utca emberét.
  • NovaTerra
    #12
    Nem nyomnak le semmit a torkodon. Nem kötelező megvenni senkinek.
  • Skyline
    #11
    Nem, csak nem szeretem ha valamit elvontatott unalmas sztorivonallal, direkt részletekbe szedve nyomnak le a torkomon túlárazva....
  • NovaTerra
    #10
    Az durva, hogy már jó pár éve megjelent a WoL, de néhány ember azóta is hajtja a három részre vágás dumát. Nem unták meg. LOL. Gyanítom egyikőjük se vette meg és ismeri a játékot.
    Sok játékos örülne, ha minden kiegészítő annyi újdonságot tartalmazna, mint a HotS. RTS fronton amúgy is szűkös a kínálat. Gyakorlatilag 2-3 cím van csak. De azok se igazán versenyeznek egymással, mert eltérő stílusúak.
  • Etinger
    #9
    Ehh :D Megkeseredett ember lehetsz :)
  • Etinger
    #8
    Ez a tipikus véleménye annak, akinek köze sincs az egész játékhoz :) Teljesen hülyeségeket beszélsz, abszolút nem illik a játékra a lenti kép, noha manapság sok játékra viszont igen. A Blizzard utálat értem én, hogy baromi erős, de nem kellene ferdíteni. 25 küldetésből áll a WoL. A sima SC-ben 30 küldetés volt 1997. Itt még kapsz mellé Arcade-ot és egy nagyon szépen kiforrott laddert, gyakorló pályákat, challengeket, és még mindig marad a anyag a játékban.

    De oké, úgysem tudlak meggyőzni, zsigerből jön ez sokaknál, tudom én.. hagyjuk is.
  • Fenrir
    #7
    Command and Conquer, Supreme Commander, Red Alert...
  • Lokker
    #6
    Warcraft1-2-3
  • narumon
    #5
    Olvasni lehet, hogy tudsz de értelmezni ezek szerint nem. ISMERTEBB! Érted? ISMERTEBB!! Megeszem a kalapom ha akár egyetlen ismertebb stratégiát is tudsz mondani. SC az jelenleg úgy áll, hogy még az általam múltkor fotózott modell lányok is tudnak róla pedig az már kemény mérce...

    A szürkehályog baromságodhoz meg már inkább nem is szólok hozzá. Nagyon úgy jött le, hogy szerinted mindenki hülye csak te nem...
  • Narxis
    #4
    "Harmadrészt a SC 1 is több részletben jött meg (lásd: kiegészítő); az meg hogy most hogyan 'vágják darabjaira' a történetet -történtet közben, vagy fajonként- szerintem tök mindegy (hiszen az SC2 'darabok' legalább olyan hosszúak, és tartalmasak, mint az első rész; vagy annak kiegészítője volt)."

    Azért ez messze nem így van és nem igaz.

    A 3 kampány egyben kellene, hogy legyen, messze nem annyira tartalmas, hogy ezt 3 részre kell osztani persze a protosok-ról nem tudok nyilatkozni de az emberek és zergek alapján mondom ezt. Másrészt szerintem már a Blizz ezzel a lassú fejlesztéssel egy kicsit marketinggel is, legalábbis én úgy érzem.

    Szerintem ezen a képen a jobb szélső ami leginkább ráillik a Starcraft 2-re.

  • Vanek úr
    #3
    Egyrészt az ismertségről volt szó, és abba nem tudsz belekötni (hiszen te is ismered; mégha utálod is). Másrészt nem csak a "szürkehályogos vakfanok" vették meg (a legjobban fogyó stratégiai játékról beszélünk; ahol tuti nincs ennyi 'vakfan'). Harmadrészt a SC 1 is több részletben jött meg (lásd: kiegészítő); az meg hogy most hogyan 'vágják darabjaira' a történetet -történtet közben, vagy fajonként- szerintem tök mindegy (hiszen az SC2 'darabok' legalább olyan hosszúak, és tartalmasak, mint az első rész; vagy annak kiegészítője volt).

    Ami tényleg egyedül gond lehet, hogy drágán adják a játékot. De ez meg nem a Blizzard hibája, mert amióta nem Blizzard a Blizzard (hanem Activision-Blizzard; vagy a Vivendi fejőstehene); azóta van ez az elszállt árazás. Talán majd most, hogy függetlenedtek a Vivenditől...
  • Skyline
    #2
    Mi ezen a meglepő...Csak a szürkehályogos vakfanoknak tudták a torkán lenyomni azt a szart, ráadásul direkt több részletben nyerészkedve a sztorivonalat unalomig elvontatva minden oldalon...
  • narumon
    #1
    "a StarCraft 2-nél ismertebb"

    WTF???