#5
Volt vmi cikk 1-2 eve, hogy angol hazaspar vegre rajott, hogy, mi zavraja oket 6 even keresztul: egy "elfalazott" fustriaszto.
:D
En itt elek es tudom, ezek tenyleg ilyen hulyek!
kvp#4
Nos, itt tenyleg az alvallalkozok a hibasak. Az elso hianynal azonnal az adohatosaghoz kellett volna fordulniuk. Akkor ugyanis a teljes tranzakcios naplot atvizsgaljak (nyomtatott formaban) es ha barmilyen hibat talalnak benne vagy a szoftver nem ugyanazt hozza ki, mint az adohatosag, akkor mar reges regen beszantottak volna a gyarto ceg helyet is. A gond az, hogy az angolok nem szivesen jarnak feljelentgetni, tovabba az elso hiany utan azonnal be kellett volna zarniuk es a postai tevekenyseget fel kellett volna fuggeszteni. Egyebkent ez amugy is jo otlet, mert ezzel elkerulheto a nagy merteku adossag letrejotte es a kesobbi anyagi felelosseg.
tar86#3
A szisztéma ugyanaz mint a mi devizahiteles, eddigiig a bankok által, eredményesen megvezetett szerencsétlen honfitársainkkal tettek hogy tudniillik a képzettségi szintje nem megfelelő az ügyfélnek! Valójában a brit posta vezetője a hunyó, aki nem akarja visszaadni az alvállalkozóknak a tőlük elcsalt pénzt!