3
  • YaniMan
    #3
    Jó lenne látni ugyanezt az üzletpolitikát a nagy autógyáraktól is. És még sorolhatnám...
  • Tetsuo
    #2
    Na igen, az Amazon meg az eBay tényleg nem kellemes kinézetu, informatív stb., inkább egy végtelenpolcú bóvlisnak hat.
    Persze, kapni a mindentol, mindenig mindent, :) de sok kereskedo ill. termék nem valami bizalomgerjeszto, mégha 99% is a ratingje.
    Ráadásul szinte minden termék pontos specifikációját valahol máshol illik megnézni, vmi hivatalos oldalon. ;)

    Azt már nem is említem, hogy a legtobb indiai, pakisztáni, meg kínai tipikus angol neveket használ... na vajon miért? ;) Szóval a csalás már itt kezdodik!

    Ha betartunk néhány szabályt, akkor viszont a legnagyobb (de ugye, nem a legszebb és kényelemesebb) árukínálatot találjuk óccsóér'.
  • kvp
    #1
    Tipikusan ilyen esetekben szokott megjelenni a kinai konkurencia kitolteni a teret es aztan a nagyobb forgalom es nagyobb arbevetel utan siman megveszik a nyugati ceget, csak a marka erteke miatt.