15
-
Ender Wiggin #15 van drift, de mivel a játék nagyon rövid, nem sok. és van a belső nézetet bőven helyettesítő nézet, nyugodj meg. nem ezek miatt szar az egész, szerintem ne tett fel :-) -
alien47 #14 Grid 1 nek a belső nézete és a drift volt az erőssége. Ebből a belső nézet kimaradt, kíváncsi vagyok a drifttel mi a helyzet?
Felrakjam vagy a drift is kimaradt ebből a részből?
40.000.000 csúszkáltam össze az 1 ben :) (egy menet alatt)
-
Dyingsoul #13 Hát ezt totál nem értem miért, de valahogy nem tudtam linkelni a videót...
Hozzászólást meg nem tudom szerkeszteni (WTF?)
-
Dyingsoul #12 Készítettem egy frankó videót az online játékmódról és az idiótákról akikkel a játékban lehet találkozni... :) A végén két ütősebb poén is van, érdemes végignézni! :D Később jön több videó is, ez a második egyelőre, akit érdekelnek a jövőbeli videóim, iratkozzon fel. :)
-
Dyingsoul #11 Készítettem egy frankó videót az online játékmódról és az idiótákról akikkel a játékban lehet találkozni... :) A végén két ütősebb poén is van, érdemes végignézni! :D Később jön több videó is, ez a második egyelőre, akit érdekelnek a jövőbeli videóim, iratkozzon fel. :)
-
MinimumGame #10 -
Ender Wiggin #9 a belső nézet sem az igazi, mert a műszerfal nagyon sokat kitakar - és igazából nem reális, hiszen ott ülve az autóban sokkal szélesebb a látótér. nagyon használható kompromisszum, az a nézet, mikor látod a motorháztető elejét. kvázi tető kamera. -
#8 Azért ez elég szánalmas, hogy nincs belső nézet alapból belerakva. Ha azt írják, hogy meg lehet oldani nem hivatalos módon, hogy legyen, akkor gondolom a fejlesztők részéről is igen egyszerű lett volna azt megcsinálni. Valahogy ha kormánnyal játszom, nem az autó hátulját akarom bámulni és hányingert kapni a sok kamera ingázástól. -
Skyline #7 Röviden:
- Primitív irányítási modell, az első részhez képest szánalmas
- Gyenge törésmodell az első részhez képest érthetetlen
- Unalmas karrier
- No belsőnézet
Mégrövedebben:
- Egy rakás szar az 1-hez képest.
-
Ender Wiggin #6 a játék nagyon monoton. kevés a pálya, unalmassá válik a vége felé, hogy mindig ugyanott kell menni. semmi realizmus (macskakövön autóversenyt? visszafelé argarvéban meg az a1 ringen?). a valóságban megasan legjobban irányítható autók a játékban néha elég furcsa dolgookat művelnek. Az AI botrányos, ott fékez, ahol nem kell, hátulról elkaszál és persze a kedvencem, ha én lököm ki és elszáll, akkor is utolér fél perc alatt, hiába megyek rekord időt. aztán a játék hossza...össz-vissz 8 óra kellett ahhoz, hogy a végére érjek, és mit ne mondjak agyfaszt kaptam az utolsó jutalom animációtól. ezért a nyamvadt 30 másodpercért szopattam magam?
az egyedüli pozitívum, hogy a G27 tökéletesen működik, semmit sem kell kalibrálni. 75% maximum a sokféle autó miatt. -
#5 Gáz hogy a csetet teljesen kivették és kizárólag voice chaten lehet kommunikálni. Nem vagyok kíváncsi hogy ki hogy böfög, tüsszög, fütyül, fingik a mikrofonba, így az első dolgom le mute-olni mindenkit ahogy belépek egy szobába -
Segal #4 A belső nézet megoldható nemhivatalosan.
Irányítás hát igen vagy fél órát izzadtam a kormánybeállításokba mire sikerült valamennyire belőni a baj leginkább ott kezdődik hogy ami pl kifogástalanul működik az egyes és kettes kategóriás autóknál az négyesnél hát szóval finoman fogalmazva is használhatatlannak tűnik és ugye jönnek egymás után a versenyek online tehát valahol szívni fog az ember.
Én 2 dologtól tudok hülyét kapni az online versenyeknél az egyik hogy a legtöbb versenyző kifejezetten a megtolásra megy te hiába próbálnád szabályosan venni a kanyart eséytelen mert a mögötted jövő tutira padlógázzal akarja és már fordulsz is ki egyből és hiába flashback-elsz máris a mezőny második felébe vagy vagy esetleg a legvégén.
A másik a kanyarok utáni direkt szivatás amibe vagy teljesen el lehet akadni vagy csak szűkül a pálya de ha nekimész egy ilyen szűkítésnek az elég jó eséllyel kiforgat vagy minimum durván lassít.
Összeségében az első rész nekem is jobban bejött. -
Atyuska #3 Billentyúvel is remekül lehet iráyxítani, s még a durva visszafordítókat is gyorsan le lehet kezelni, nem úgy, mint az elődjében. Persze kormánnyal gyorsabb reakció érhető el, de az új keyboard controller jelentősen csökkentette a különbséget.
A programban azonban még vannak hibák, be-be szorul az autó egy-egy gumifalnak való futásnál, de szerencsére a car reset itt is segít.
A cikk írója szerintem nem mélyedt el eléggé a Grid2 és Grid1 közötti különbségekben. A grafika szép és jobban kidolgozott, de még mindig az EGO grafikus motor felturbózott változata van a program mögött.
A hálózatos változat erősen rá van épülve a stream-ra, így kommunikálni is leginkább csak azzal lehet, ami azért körülményes, de jobban integrálva lett. -
Atyuska #2 Sajnos a chat funkciót kivették a futamok várakozásakor, pedig az volt, ami igazán társasági játékká tette. Ezen az sem segít, hogy voice lehetőség van, hisz az elég gyatra minőség.
A belső nézet ugyan hiányzik, de remek ötlet az oldal csúszásos rázkódás emulálása. Az előző változathoz még árkádabb, látványosabb vezetést lehet produkálni, igaz az autók közötti különbség még markásabb, így bizonyos autók között a vezetési stílus jelentősen eltérhet.
A ghost mód sajna el van rejtve, ami igazából nem is az, pedig igazán előnyös, ha túl sok troll van a versenyben.
A NfS szerű pályák tényleg jó újításnak számítanak, de sajna igen kevés van belőlük, s a városi pályák - hiába a variált útvonalak - valahogy mégis uncsi, ismerős érzetet kelt.
Mindezektől függetlenül élvezetes az online mód és az online mód is, s el lehet vele lenni, de ha egy több fokozattal nagyobb szinttel rendelkezővel hoz össze a sors, akkor jelentősen jobban gyorsuló járművük miatt simán ott hagynak minket, így téve kevésbé élvezhetővé a versenyt.
-
csuuzli #1 szerintem rosszabb lett mint az első, viszont a grafika odabasz