4
  • Szefmester
    #4
    Tehát nem lehet semmiféle belső céges chatprogramot létrehozni és testreszabni a cég igényeinek kellően, csakis egy külső és "hivatalosan is kémekdős" oldalt használni akár bizalmas céges megbeszélésre is? Tuti hogy én értelmeztem szarul és nem te vagy az elfogult?
  • Ahoy
    #3
    Mellesleg a cikk nem konkretizálja, hogy csak Facebook-ot lehet használni erre...
  • Ahoy
    #2
    Elolvastad egyáltalán a cikket? Erősen kétlem... Ha igen akkor szövegértelmezési gondok vannak, vagy pedig a "melósfrusztráltság" beszél belőled.

    Közeli egyetemista barátaim alapítottak nemrég egy startup céget, és egészen jól megy nekik. Ha egyszer alapítanék egy ilyet valami ötlet köré, biztosan integrálnék egy céges közösségi oldalt, ahol a dolgozók megbeszélhetik a munkafolyamatokat stb. Egy jól ellenőrizhető belső csoportot, ahol kommunikálhatnak a távmunkával foglalkozók, és az irodában gépek előtt ülő dolgozók egyaránt.

    Ha olvastad volna a cikket (gondolom csak a címig jutottál) akkor láthatnád, hogy totálisan nem a munka közbeni fészbúk csetről szól. Természetesen ezt szabályozni kell, hiszen nagyban csökkenti a hatékonyságot. Ha tulaj vagy főnök lennék, az ilyen jellegű szórakozást tiltanám persze. Viszont a közösségi céges csoport biztosan alap funkció lenne, melyet a főnökség is ellenőrizhet. Tehát nem cicás gifek megosztására gondolok...

    Ahogy az egyetemen is, a levelező listát teljesen felváltotta a Facebook csoport, külön évfolyamnak, külön tanköröknek. Sokkal hatékonyabb, mint egyesével chat-elni, vagy a régimódi levlistát használni.
  • Szefmester
    #1
    Pofázni akarnak egymással munka közben? Cégen belüli chat kliens.. a közösségi szarokkal csak ne basszák el a munkaidejüket, mert melósként kurva szar érzés azt látni hogy a mérnökség már megint csak fészbúkos játékokkal szórakozik ahelyett hogy megjelennének a hívásra és meglesnék a problémát amibe botlottunk egy egy új géptípusnál. Volt hogy több tucat gép ment selejtbe mire fogták magukat és elkezdtek dolgozni is és miután mi már a problémára is rájöttünk... ezért minek kellett fizetni őket? Hogy ott legyenek?

    Kétlem hogy munka közben olyan problémákba szalad bele az illető ami csak fészbúk segítségével tud megoldani...