12
-
Atyuska #12 "egy nézőre még csak átlagosan 6 órányi YouTube-ozás jut havonta" -
Atyuska #11 Amíg alacsonyabb bítrátával adnak ál HD minőséget, addig csak unaloműző a Youtube..
Sajnos a YT tematikai kezelése sem az erőssége.
Még egy ideig biztos csak kiegészítő média fog maradni.. -
gombabácsi #10 Yutubon is erősödnie kell a csatornásodásnak. Azaz hogy az embernek ne kelljen keresnie, kutatnia, hanem csak ehesse amit elé raknak. -
portable2 #9 Nálam már legyőzte -
Rotcsa #8 Bocs mindenkitől, meghülyült a böngészőm...
Amit írtam, abból semmi nem maradt, csak ez a videó :D de ezt se 5x akartam, csak 1x
Röviden: Annyit akartam mondani, h én sem nézek kereskedelmi tv-t, mert egy szinten kezelik a fontos híreket azokkal, amik az alábbi viedeóban is van... -
Rotcsa #7 http://www.youtube.com/v/UU8JQYm-waM&fs=1&rel=0&color1=0x4E7AAB&color2=0x4E7AAB -
Cat #6 Mivel a reklámok maguk a videók előtt jelennek meg (ha egyáltalán vannak), így a cég számára tökmindegy, hogy te felmész a YouTube.comra vagy sem, ha egyébként beágyazva máshol rendszeresen nézel videókat onnan. -
asgh #5 A Youtube akkor lesz versenyképes a TV-vel, ha letiltják a kommentelést. Senki sem szereti a kedvenc filmjei mellé olvasni a fika áradatot. -
syn7h37ic #4 Ez nálam tuti így van. Mivel nem nézek tévét. -
Szefmester #3 Néha feltévedek rá, de nem ott élek. Ha egy egy hír/cikk közepén a videó nem onnan lenne linkelve akkor elmondhatnám hogy az elmúlt 30 nap alatt kb 5-10 alkalommal voltam ott. -
speed2006 #2 "18 és a 34 év közötti amerikai állampolgárok több időt töltenek a YouTube videóinak megtekintésével, mint bármely kábelcsatorna műsora előtt ülve"
Ja, Amerika! -
zsgaby #1 Egyáltalán nem mindegy hogy a fogyasztó azt eszi amit kért, vagy azt amit elé raknak. Ez a leglényegesebb különbség.