12
  • Atyuska
    #12
    "egy nézőre még csak átlagosan 6 órányi YouTube-ozás jut havonta"
  • Atyuska
    #11
    Amíg alacsonyabb bítrátával adnak ál HD minőséget, addig csak unaloműző a Youtube..
    Sajnos a YT tematikai kezelése sem az erőssége.
    Még egy ideig biztos csak kiegészítő média fog maradni..
  • gombabácsi
    #10
    Yutubon is erősödnie kell a csatornásodásnak. Azaz hogy az embernek ne kelljen keresnie, kutatnia, hanem csak ehesse amit elé raknak.
  • portable2
    #9
    Nálam már legyőzte
  • Rotcsa
    #8
    Bocs mindenkitől, meghülyült a böngészőm...
    Amit írtam, abból semmi nem maradt, csak ez a videó :D de ezt se 5x akartam, csak 1x
    Röviden: Annyit akartam mondani, h én sem nézek kereskedelmi tv-t, mert egy szinten kezelik a fontos híreket azokkal, amik az alábbi viedeóban is van...
  • Rotcsa
    #7
    http://www.youtube.com/v/UU8JQYm-waM&fs=1&rel=0&color1=0x4E7AAB&color2=0x4E7AAB
  • Cat #6
    Mivel a reklámok maguk a videók előtt jelennek meg (ha egyáltalán vannak), így a cég számára tökmindegy, hogy te felmész a YouTube.comra vagy sem, ha egyébként beágyazva máshol rendszeresen nézel videókat onnan.
  • asgh
    #5
    A Youtube akkor lesz versenyképes a TV-vel, ha letiltják a kommentelést. Senki sem szereti a kedvenc filmjei mellé olvasni a fika áradatot.
  • syn7h37ic
    #4
    Ez nálam tuti így van. Mivel nem nézek tévét.
  • Szefmester
    #3
    Néha feltévedek rá, de nem ott élek. Ha egy egy hír/cikk közepén a videó nem onnan lenne linkelve akkor elmondhatnám hogy az elmúlt 30 nap alatt kb 5-10 alkalommal voltam ott.
  • speed2006
    #2
    "18 és a 34 év közötti amerikai állampolgárok több időt töltenek a YouTube videóinak megtekintésével, mint bármely kábelcsatorna műsora előtt ülve"
    Ja, Amerika!
  • zsgaby
    #1
    Egyáltalán nem mindegy hogy a fogyasztó azt eszi amit kért, vagy azt amit elé raknak. Ez a leglényegesebb különbség.