25
Körökre osztott, ingyenes, vikinges tematikájú taktikai multiplayer móka
-
jocika #25 Lehetséges lesz, hogy a fordítás a legutolsó verzióhoz lesz majd igazítva? Mert most az 1.2-es teljesen játszhatatlanná teszi. -
JonasSandor #24 Megjelent a 2-dik része milyen lett? -
chris0000 #23 hi.
kipróbáltam és nagyszerű lett a fordítás.
a játék is tetszik.:)
köszönöm a fordítást.
üdv. -
#22 Sziasztok!
Elkészültem a játék magyarításával, (természetesen nem a Factions-ról van szó!) Letölthető a Magyarítások Portálról: http://magyaritasok.hu/magyaritasok/the-banner-saga/the-banner-saga/2113 vagy a weboldalamról: http://www.teomus.tk/letoltesek.html
Kellemes szórakozást mindenkinek! -
#21 azt írja az 5. pontban, hogy a parancsikonnal indítsd a játékot
ha nem azzal akarod, hanem az exe-vel, akkor kell a paraméter elvileg, legalábbis én úgy értelmezem a leírást
nekem annó simán indult a parancsikonnal, biztos nem vacakoltam ilyen paraméterezéssel -
#20 Csak nem olyan nehez az 5. pontot leforditani es az .exe" utan a parancsikonhoz beirni a -console --saga saga1/saga1.json.z --new_music --offline kapcsolot. :P
-
steweee #19 egy kissé warezos a kérdésem, de azt hiszem pont nem rajtam fog múlni a fejlesztő cég sorsa, meg az egy eurós kiesésen. sajnos nincs hitelkártyám csak bankkártyám, és nem is érdekel az internetes fizetés, talán ha 1x használtam valami őrülten egetrengető játékért sok évvel ezelőtt, de az se az enyém volt csak segítettek
na ennyi kis felvezető után valaki segítene hogy kell működésre bírni a játékot ?
1. Unrar.
2. Burn or mount the image.
3. Install the game. Enjoy the new tune :)
4. Copy over the cracked content from the /Crack directory on the image to
your game install directory.
5. Play the game. Start it using the shortcut. If you want to start it
using the .exe, add the following parameters:
"-console --saga saga1/saga1.json.z --new_music --offline"
6. Support the software developers. If you like this game, BUY IT!
vagyis ebből :
-console --saga saga1/saga1.json.z --new_music --offline
mit és hogyan kellene beleszerkeszteni ebbe, ha jól gondolom :
"C:gamesThe Banner Sagawin32The Banner Saga.exe"
"C:gamesThe Banner Sagawin32" -
Although #18 Hun version -
Diopapa #17 Nah, ez nagyon jó volt, kár, hogy ilyen rövid.. Várjuk a 2. saga-t... :) -
#16 -
#15 +1 -
#14 Nem tudom, részemről a játék minden funkciójába beletartozik az, hogy használhassam a karaktereket amiket akarok.
Az egy dolog, hogy lejátszhatok x meccset és nem leszek hátrányban az ellenféllel szemben, de az, hogy ez x darab ugyanolyan meccset jelent az nem szórakozás. A harcrendszer annyira nem ötletes, hogy ezt elbírja (szerintem) és az, hogy még azt a kevés változatosságot ami akad is lekorlátozzák részemről élvezhetetlenné teszi a játékot.
Akkor már inkább előveszem megint a Wesonth-ot és nézem a pixelgrafikáját... -
Pio #13 "Ez a játék nem egyszerűen pay to win, ez már pay to play."
Ne haragudj meg, de ezzel egyáltalán nem tudok egyetérteni, sőt, pont az ellenkezőjét gondolom. Az első hozzászólásban igazából leírtam, miért. 6-os power level elérése után (amit tényleg pár meccs után ki lehet vásárolni) a játékon belül minden esetben olyan ellenféllel kerülsz szembe, aki csapaterősség tekintetében pontosan ugyan annyit tud felmutatni, mint Te.
Szintén 6-os power levelen minden létező képesség elérhetővé válik (legfeljebb nem a legerősebb formában, de ez nem számít, hisz szintedbeli ellenfeleket kapsz).
Innentől kezdve pedig igazából annak fontos a fejlődés, aki nem is annyira a játékot élvezi, hanem magát a fejlődést. Hisz innentől kezdve a játék minden funkciója fölött rendelkezel, ha így nem tetszik, és többet akarsz, akkor nem renown-t kell venni, hanem más játékot kell keresni, mert innentől kezdve akármennyi renownt ölsz bele se fog többet adni, legfeljebb bosszús leszel a beleölt pénz miatt.
Persze ez csak a saját meglátásom.
Random topik a Steamről ugyan erről 1
Random topik a Steamről ugyan erről 2 -
#12 "A multi részét azért adták ki, hogy addig is legyen mivel játszani, kapjanak egy képet a támogatók arról, hogy áll a fejlesztés. Tehát nem ez a végleges termék, ez csak egy ingyenes amolyan harcrendszer demó/teszt."
Ez mind tök jól hangzik, csak akkor mit keres benne az a rengeteg valós pénzért vehető dolog? Továbbá a fejlődés sem lenne ám lassú (nekem már az első csatában szintet lépett egy emberem) csak hát mesterségesen lassítják azzal, hogy horribilis mennyiségű tallér kell egy fejlesztéshez (sőt, egyes fejlesztési lehetőségeket is még külön meg kell venni...) amit játszva rengeteg idő beszerezni.
Ez a játék nem egyszerűen pay to win, ez már pay to play. Nem tudom milyen lesz a későbbiekben megjelenő verzió, de ez így jelen formájában szembántóan gusztustalan szvsz, és csak azért lehet jelen egyáltalán, mert körökre osztott taktikai játék jelenleg gyakorlatilag nincs a piacon. -
#11 Szingli és sztori kell bele vastagon, meg jó fejlődés (és gyors). -
Pio #10 Egyre gondoltunk. :D -
Pio #9 A Kickstarteres pénzgyűjtés nem ezért a játékért ment, ez csak a multi része.
100k dolcsit írtak ki célösszegnek a Kickstarteren és azt mondták, ha összejön, akkor 2012 végére lesznek kész.
Ezzel szemben összejött több, mint 700k, ami miatt sokkal nagyszabásúbb lett a projekt, jóval több feature kerül bele, ami miatt később jelenik meg fél-egy évvel.
A multi részét azért adták ki, hogy addig is legyen mivel játszani, kapjanak egy képet a támogatók arról, hogy áll a fejlesztés. Tehát nem ez a végleges termék, ez csak egy ingyenes amolyan harcrendszer demó/teszt.
Valóban relatíve kevés a kaszt, 12 különböző van belőle, ami miatt a játék szavatossága nem olyan óriási. Sir Quno Jedi írta, hogy feltolta a csapatát maxra, ahhoz nagyjából 100-200 győzelem kell, ha jól tippelek (én a magam casual 1-2 naponta 1-2 meccs tempójában haladva még csak 8-as power levelnél járok), tehát azért pár napig-hétig jól el lehet vele lenni, hosszú távon viszont tényleg üvölt a további kasztokért, kontentért a játék. Elvileg ahogy közeledik a teljes játék megjelenése úgy fogják átpakolni belőle tesztelésre a további kasztokat. Én egyelőre jól elvagyok vele, olyan 30-40 meccset játszottam le és még egyáltalán nem unom, de úgy gondolom, a harcrendszer maga kellően ötletes ahhoz, hogy ha már az alapkasztok uncsivá is válnak érdemes legyen visszanézni, ha jön 1-1 nagyobb vérfrissítés.
Nagyon jó Kickstarteres játék volt szerintem a Faster Than Light, illetve én ezt a projektet se írnám le, a harcrendszer ötletes, ha jó lesz a sztori, akkor egy jó single player, ha sok, változatos, ötletes kaszt kerül még be, akkor pedig egy jó multi player mókát is kapunk. -
#8 Faster than Light -
#7 Kipróbáltam még anno amikor megjelent a steamen.
Nagyon szép de ennyi az összes erénye. Nevetséges, hogy kiadtak egy stratégiai játékot amiben még csak két darab eltérő oldal sincs. Mindenki tök ugyanazt a 4 karaktert használja, csak a fejlődés tér el. Még ezek sem különböznek egymástól markánsan, a taktikázási lehetőség elég minimális.
A csaták menete nagyon lassú és ha normálisan akarsz fejlődni akkor irgalmatlan mennyiségű valódi pénzt kellene beleölni... -
#6 Akkor ennyit a hude nagy kickstarter hyperol, 1 ertelmes jatekot meg nem lattam onnan. -
#5 Nos én megjelenéskor azonnal lecsaptam rá, feltoltam a csapatomat maxra, majd uninstall, mert észveszejtően lassú és unalmas. Amíg lehet fejlődni, addig az ember küzd érte, node azután nem izgalmasabb, mint egy online sakk. ÉS abban legalább nincsenek véletlen tényezők. -
#4 nagyon félretolták ezt a szekeret -
Pio #3 ITT VAN egy böngészős csapattervező, ha valaki jobban belemerül akkor hasznát veheti.
Illetve itt egy játékmenet bemutató. A bétából való, azóta több dolog változott, de az alapvető játékszabályokat nagyon jól bemutatja:
-
MaRee #2 Tetszik, kipróbálom. -
Pio #1 A játékot a Stoic nevű, 3 ex Bioware fejlesztő által alapított indie cég készítette.
Még előző évben kezdtek a Kickstarteren kalapozni egy The Banner Saga című körökre osztott taktikai szerepjátékra, ami nagy jól sikerült (több, mint 7× annyi jött össze, amennyit szerettek volna).
A single játék még nem készült el, de a multi részét free to play formában közzétették a steamen, ez lenne a The Banner Saga: Factions.
A grafikát és a hangokat mindenki megtapasztalhatja majd a videón, én inkább a játékmenetről és a \"pay 2 win\" jelenlétéről írnék pár szót.
JÁTÉKMENET
A játék egy tutoriallal indul, ami viszonylag jól elmagyarázza a játékmenetet.
A játék fizetőeszköze a Renown, ez jár a nyertes csatákért, a megölt ellenségekért, az achievementekért, stb... Természetesen pénzért is lehet venni.
Renownból bővíthetjük a barakkunkat, nevezhetünk a renown díjazású tornára, vehetünk új egységeket és fejleszthetjük azokat 3 szinten keresztül, illetve új skint vásárolhatunk nekik.
4 alap egység van a játékban: Archer, Raider, Shieldbanger, Warrior. Ezek 1-1 passzív képességgel rendelkeznek, illetve bizonyos számú kill után renownért specializálhatóak, így kapnak 1-1 aktív képességet, melyet aztán 3 szinten át tápolhatunk.
Archerünk például lehet Bowmaster, aki messzebbre lőhet, Siege Archer, akivel fel lehet gyújtani néhány mezőt vagy Skystriker, aki láthatatlan csapdákat tud elhelyezni a terepen.
A nulladik lépés tehát a csapatunk menedzselése: összeállítjuk a 6 tagú csapatunkat, mellyel csatába vonulunk és beállítjuk, hogy milyen sorrendben kövessék egymást az egységeink. Ez után indulhat is a csata. A csata során felváltva lépünk mi és az ellenség, mindig 1-1 egységgel. Az egységekkel mozoghatunk, majd támadhatunk vagy használhatjuk a speciális képességünket. 1-1 egységnek 5 fő tulajdonsága van, melyeknek van egy minimális és egy maximális értéke, de ezek közt mi finomhangolhatjuk az egyes egységeinket.
Armor: felfogja az ellenséges támadások sebzését.
Strength: ez mutatja a sebzésünket és az életerőnket is, ha 0-ra csökken, akkor az adott egység harcképtelenné válik. A sebzés számolása nagyon egyszerű: Str-Armor=sebzés, de minimum 1.
Willpoer: ezen pontok felhasználásával többet mozoghatunk a terepen, nagyobbakat üthetünk és ezekből aktiválhatjuk speciális képességeinket is.
Exertion: ez mutatja, hogy 1 akcióra legfeljebb hány willpowert használhatunk fel.
Break: azt mutatja, hogy ha az ellenség Strength-je helyett inkább az Armor-ját támadjuk, akkor abból mennyit ütünk le belőle.
PAY 2 WIN
Ami miatt igazán szimpatikus ez a játék, az az, hogy érezni rajta, hogy nem azért lett kiadva, hogy ebből szedje meg magát a fejlesztő, hanem azért, mert nagyon sok pénz jött össze a Kickstarteren és szerettek volna kiadni már valamit a játékból.
Az alap egységeink 1 szinttel való fejlesztésére pár meccs alatt összejön a renown és így már nem is vagyunk elzárva semmiféle tartalomtól, minden képességet használhatunk, legfeljebb kisebbet sebeznek/kisebb távra hatnak a speciális képességeink, ami azért nem baj, mert a rendszer ad egy power levelt a csapatunknak, ami nem más, mint a fejlesztéseink összege (tehát ha semmit nem fejlesztettünk, 0, ha mindent 3szor fejlesztettünk, akkor 18) és a matchmaking mindig igyekszik azonos power level ellen berakni.
Vannak ranked matchek is, ahová ha 6-os vagy 12-es power levellel mész, akkor kizárólag ugyan ilyennel dob össze. A tornára pedig pontosan 12-es power levellel lehet nevezni.
Ez nem tudom, mennyire volt érthető, a lényeg, hogy a csatákban semmiféle előnyt nem tud jelenteni az, ha valaki pénzt költött a játékra, sőt, ha pénzből gyorsan kivásárolod a nagy power levelt és úgy mész csatába, akkor csupa rutinos playerbe futsz bele, akik feltörlik veled a padlót. Nemcsakhogy nem érdemes, de kifejezetten káros tehát a játékra pénzt költeni, főleg addig, amíg nem vagyunk igazán rutinosak benne.
A játék ITT szerezhető be ingyenesen, ITT van egy wiki, EZ pedig a hivatalos honlap.