15
-
Andrews2007 #15 Nálam a Steam-es változat nem akar elindulni. Bejön hogy benchmark vagy játék és utána nem megy, nem indul el.. Olvastam máshol is volt ilyen annó. Hogy oldható meg? -
Ndre77 #14 Szerintem a Dishonored némi történeti átalakítással sokkal jobb 3. rész lett volna a BioShocknak, mint ez! -
Kovász #13 Nekem meg pont az alap Bioshock hangulata, víz alatti világa tetszett a maga '50-es évekbeli(?) zenéjével - ez a kezdetben (szürreálisan) idilli, majd egyre diszharmonikusabb világ nekem kevésbé jött be, de persze még így is tetszik :) -
crosscut #12 Mivel az infinitet most játszom már 4x végig ezért elkezdtem a Bioshock1et is. (már többször végigjátszottam anno)
Így párhuzamosan játszva a kettőt azt kell mondjam hogy az infinite kényelmetlenül rövid, és míg az 1ben folymatosan érzem a "váltásokat" (gyüjtögetek, harcolok, hackelek, veszek, researchelek) az infiniteben valahogy ez elmaradt. Hackelés nincs (egyszerű possess a vendingre), research sincs.
Jó játék de egyértelműen maradhattak volna az első koncepciójánál. Szerintem persze.
-
Nos #11 Egész meggyőző vagy. Ha lesz időm lehet mégis nekiesek. -
Kurfürst #10 A repülő város inkább csak az elején dominál, elég hamar megszokod. A világ pedig a legkevésbé sem habkönnyű vagy vidám.. igen az elején még annak tűnik, de a kezdeti vattacukor világ a végére már misztikus horrorba csap át.
Hogy a tesztelő mi alapján írt a környezetről az igen jó kérdés, mert gyakorlatilag az egész közeg a századeleji Amerika (azon belül is inkább a Dél) felsőfokon - vadkapitalizmus, kizsákmányolás, burjánzik a fajelmélet és a személyi kultusz, bigott vallásosság, szegráció. Az elején pl. pellengére állítanak egy pár, kb. az a bűnük hogy az ír pasi összejött egy néger nővel.
A vége pedig az legjobb amit eddig láttam játékban, van vagy 20 perc a (szerintem mesterire sikerült, már már művészi igényességű) befejezés. A story rettenetesen erős, a lány karaktere zseniális, komoly karakterfejlődésen megy át. Engem őszintén szólva szinte már zavar hogy végig kell lőni egy rakat ellenfelet hogy tovább bontakozhasson, de élvezetes a lövöldözős része is. A fegyverek nem túl érdekesek, van 2-3 használható, a többi inkább poénnak tűnt. -
Nos #9 Amit eddig láttam belőle (videók, képek, kritikák) többnyire tetszik. A kor is nagyon érdekes. De ezek miatt a hülye repülő városok miatt valahogy mégis elmegy tőle a kedvem.
Miért kellett ezt a marhaságot kitalálni??? -
#8 Bioshock 1-2 nem tetszett annyira, ott úgy éreztem az alaphangulat témája a félelem. Itt a hangulat pedig tényleg a környezet által adott "wow" faktor. Már a liftnél leesett az állam, utána pedig sorban jöttek a szebbnél szebb és hangulatosabb képek, helyek illetve az a kórus is nagyon illik ott a bejárati "templom" hangulatához meg tetszik ez a vallásos 19. századi amerikai stílus is. Tényleg jól össze van rakva és érdekes, megnézek minden hordót, sarkot, nem sietem el a dolgot. -
#7 Jó kis game ez. -
FoodLFG #6 :D
Engem sem nagyon érdekel ez a cucc.
Final fantasy + valami western anime keveredése látványra. -
Derivel #5 Nem tudom, hogy nálatok mi van, de nálam az ellenségek nemhogy fedezékbe húzódnának, hanem jobb esetben nyílt terepen rohangálnak (van, amikor csak egy helyben állnak). Ezt nem nevezném "egészen elképesztőnek". Ráadásul HARD-on kezdtem el első alkalommal is, de így is könnyű, pedig nem vagyok túl jó fps játékos. -
#4 SG!
Az Anonymous éppen támadja Israhellt. Tessék errol is írni! ;) -
Pares #3 Nem egészen. Pl.: Max Payne. -
#2 Ok, de a noir meg a realisztikus az megint ket kulonbozo mufaj. ;)
Ez a repulo varos inkabb egy mesebe illik, mint egy gagyi action-be. -
Pares #1 A játékmenet és a történet érdekes volt, de ez a meseszerű repülő város nekem nem jött be. Mondjuk az is igaz, hogy én alapból a sötét, noir hangulatot szeretem, és realisztikusságra törekvő környezetet, és az se bánt, ha egy csöppnyi valósághűség van benne, de hát ez van. Amúgy jó játék.