6
  • hgaben90
    #6
    Enyhe divatfikázást érzek. Játéknak nem jó (nem Starcraft-kiegyensúlyozott, Mass Effect szinten jó a története vagy CoD szinten pörgős), de adaptációnak az. Remekül átadja a TWD-hangulatot.
    Rövid lett, a közelharci rész eléggé WTF és még a '98-as Turok 2-ben is beleállt a falba a nyílvessző, de akkor is, arra a pár órára tényleg Daryl Dixonnak éreztem magam. Inkább való a sorozat kedvelőinek, mint hardcore (annyira gyűlölöm ezt a kifejezést) játékosoknak, de attól még nem kell egyből elásni.
    2,5/5
  • Starfarer
    #5
    Mintha innen hiányozna egy nagy igazságtartalmú hozzászólás korábbról...
  • kisfiu87
    #4
  • Bendzs
    #3
    Nem kifejezetten védeni akarom a játékot, mert nekem is van kifogásolnivalóm vele (pl. konkrétan mi értelme Merle-nek? nem lehet elküldeni utánpótlásért, és még csak magától sem csinál semmit), de:

    "A mindössze három felvonás azonban elég rövid idő alatt letudható, így túl nagy mélységekre senki ne számítson."
    Ha nem úgy sprinteljük végig a pályákat, és a mellékfeladatok nagy részét is megcsináljuk, a játék még egy ezen évtizedben megjelent CoD-nál (3-5 óra) is.

    "Ha egy csapat zombi megtámadja hősünket, csak egyesével ugranak nekünk."
    Ez így nem teljesen igaz, csak néhány esetben van ilyen, egyébként - QTE nélkül - mindegyik zombi csapkod felénk.

    A nyílpuska tényleg borzalmasan van megoldva, ha mellé megy egy nyíl, jobb esetben - bármilyen felszínt eltalálva - leesik a földre, rosszabb esetben elnyeli az örökkévalóság, és az egész játékban talán 10 nyilat tudunk összegyűjteni, úgyhogy érdemes megfontolni, hogy tényleg megéri-e az a lövés.

    "Ennek oka a fentiek mellett az is, hogy pusztán egyfajta élőhalott van a játékban. A standard, csoszogó, hörgő, távolról ártalmatlan zombi."
    Erre csak azt tudom mondani, hogy aki Left 4 Dead klónt várt, az csalódott lesz. A Walking Dead épphogy nem arról szól, hogy ki tud a legnagyobb számban különféle, akár 3 méteresre megnövő, vegyszerköpködő, esetleg ugráló zombit lehentelni.

    Az utolsó pálya viszont valóban rövid volt, és a játék befejezése eléggé meglepett, olyan "most rádcsapom az ajtót és vége" szintűnek éreztem.

    Összegezve grafika elég kopott, képregény-3D keveréknek tűnik, pedig csak nincs eléggé kidolgozva/elavult. A pályák eléggé lineárisak (jobb esetben van 3-4 épület amibe be lehet menni), pedig az alapötlet nagyon jó. Egy próbát megér.

    Számomra 2/5
  • Narxis
    #2
    Egyetértek, nagyon rossz lett ez a játék. :/ Pedig FPS-ben a legjobb zombikat ölni.
  • Tinman #1