15
  • tomcsa4
    #15
    Ebben igaza van NEXUS6-nak. Még a nálunk jóval fejlettebb kiépítésû Dél-Koreában is vállalhatatlan a mai napig. Ráadásul a magyar szolgáltatók trükköznek a sávszéllel, ugyanis a video streaminget direkt lefojtják, a játékokat detto. Evvel küszöbölik ki a terheltséget (meg a user úgyse veszi észre).
  • NEXUS6
    #14
    Cloud gaming? Ja, ezt mondták anno a PS3 bemutatása elött is, csak anno úgy hivták hogy grid teknolódzsi, aztán még se jött össze.

    Jól hangzik ez, csak éppen az a feltétele, hogy ne legyen nagyobb lag, mint egy asztali rendszer belső buszán. Szerinted a mai net erre képes?
  • Laza
    #13
    Egyébként most nézem, hogy az egyik képen ha jól látom Trine 2-t játszanak cloud gaming szerveren :)
  • Laza
    #12
    Valószínűleg ugyanazok a multiplatform címek, mint minden másra, új AAA címeket senki sem fog külön erre írni .... de portolni bármit :)

    Egyébként ha cloud gaming lesz, akkor konkrétan semmi köze nincs ahhoz, hogy a kezedben lévő eszközön milyen rendszer fut, mivel a játék a szolgáltató szerverein lesznek renderelve, azaz lehet az PC-s játék, konzolos játék, bármilyen ... a Te masinád csak az inputot és a beérkező videó streamet kezeli.

    Igazából ebben rejlik a cloud gaming ereje, hogy kvázi azt játszol amit csak akarsz, megszűnnek a plaform különbségek. Persze ez csak akkor működik, ha a szolgáltató technológiája alkalmas erre. Valószínűleg a PC-s játékok futtatására biztosan alkalmas lesz, hiszen az nem újdonság (pl OnLive).
  • Laza
    #11
    Ja, és ennyi erővel a Steam is cloud gaming lenne, nem pedig digitális disztribúciós platform ........
  • Laza
    #10
    Az mitől is lenne cloud gaming? Semmitől, ugyanis a játék feldolgozása a Te gépeden zajlik, online tárhelyről csak a programszeletet veszed, mindent a Te géped és videókártyád számol.

    A cloud gamingnál viszont a játékok a szolgáltató szerverén futnak, és onnan csak a renderelt kép jön hozzád ... kvázi mint egy videó stream. Éppen ezért pl ehhez már elég egy olyan videókártya, amivel az adott videó streamet meg tudod jeleníteni, minden egyéb a sávszélességen, a válaszidőn és a technológián múlik.

    Mikor a Square Enix elindította a böngészőből futtatható játékait, azt is mindenki cloud gamingnak hírezte, mikor semmivel sem több, mint egy böngészőből futó flash játék ... konkrétan a böngésző letölti az aktuális pályát (pl Hitman-ben kb 100MB), majd a géped erőforrásaival futtaja. Hát ez minden, csak nem cloud gaming ... egyszerű böngészős játék, ahol csak a játék fájljai vannak tárolva a 'felhőben' (ez is milyen hülyeség, mert akkor minden adat, ami a világhálón van, az egyben a felhőben van .. és volt már 10+ évvel ezelőtt is).

    De a normális cloud szolgáltatásoknál alap, hogy a szolgáltató szervereinek erőforrásait használod, és a Te erőforrásaidból csak az input és a végeredmény megjelenítése megy.
  • qrd0xQSt2rdvnu
    #9
    Az Android nem korlátozódik a multitouch mobil képernyőkre. Szépen működik az akár csak billentyűzettel is, még normál pc-re is felrakhatod az Androidot és például tudod vele böngészni az internetet, kezelni a névjegyzékedet stb.
  • NEXUS6
    #8
    Kérdés ki vesz ilyen kanzolt, amikor gyak Androidos alkalmazásokat (értsd telóra készült programokat) futtat.

    A telón nincs billentyűzet, így problémás lehet, hogy mennyire kezelik a progik a kontrollert, illetve az erre írt progik az érintőképernyőt, mert valszeg mobilban is felbukkannak a T4 csipek azért.

    Egy konzol soha nem csak a egy jó hw-ről szólt, hanem 1st party stúdiók által kifejlesztett exkluzív anyagokról is. Mario, Uncharted, Halo, akármi.
    Na most itt milyen ütős címek jönnek, amiért érdemes lesz ezt és semmi mást megvenni?
    Talán csak nem egy PS1 emulátor?
  • AgentKis
    #7
    Kérdés, hogy az új atom ellen mire képes.
  • AgentKis
    #6
    "az ellentmondás ellenére számíthatunk arra, hogy Windows RT alatt is fut majd a Tegra 4."
    Ellentmondás nélkül helyesen: "Számíthatunk arra, hogy Tegra 4-en is fut majd a Windows RT."
    Mert nem a CPU fut a programon, hanem program fut a CPU-n.
  • jézusom
    #5
    Számomra az ONLIVE PC-n is játszhatatlan...
  • Szefmester
    #4
    Ahogy az Onlive és a Gaikai is ezt a megoldást alkalmazza.. évek óta. Szóval nagyon nem újdonság, és nagyon nem alakított át eddig semmit a piacon. FPS-t játszani elég macerás az input lag miatt. De bármilyen pörgős akciójátéknál ez van ahol olykor tizedmásodperceken múlik a sikeresség.
  • Lollerka
    #3
    jatszottal mar lord of the rings onlinet? ott is cloudosra csinaltak, nem teljesen, elso 300-500MBt betolti de azuitan csak utantolt
  • M2 #2
    Bár a cikk nem erről szól, de kíváncsi leszek az első felhőben futó játékra. Teljesen új terület. Átalakíthatja az egész piacot, de el is tűnhet a süllyesztőben.
  • gombabácsi
    #1
    letörik a kijelző, nem veszem meg