22
  • Jakuza001
    #22
    Ez nem igaz, mert rengeteg kuldetes volt benne. Sot, meg az ujsagokban levo cikkek is kuldeteket takarhattak, mint peldaul az elso napi, ahol irtak egy urhajo versenyrol, ahol a leggyorsabb versenyzo urhajot nyerhet.
    Ha ellatogattal a cikkben szereplo bolygokra ott kaphattal kuldetest. Nem a kuldetesek, hanem a Thargoidok hianya volt benn, ami nem tetszett a celkozonsegnek.
  • Botond #21
    Galaxy on Fire I-II addig is itt van :)
  • Aramir
    #20
    Az első kiadásban volt bőven bug, lehet Molnibalage is egy ilyen verzióval játszhatott:
    http://www.sharoma.com/frontierverse/bugs.htm
  • Szefmester
    #19
    Nekem a maxos időgyorsítás volt bugos.. Rendre beleszaladtam a bolygóba aminek a túlfelén akartam leszállni. :D
  • Zero 7th
    #18
    A Frontier nem volt olyan eszméletlenül bugos, épp csak semmi érdekes nem történt. A maxos időgyorsítás viselkedett furán néha, pl max időgyorsítással bedobott 20+ ellenséget egy anarchista rendszerbe, míg eggyel kisebb gyorsításon 2-3 támadással meg lehetett úszni a belső bolygók megközelítését.

    Az, hogy semmi küldetés nem volt benne, az lett a veszte igazából. Tényleg baromi unalmassá válik idővel a kereskedelem.

    Egyébként nem lehetett kibekkelni konkrétan kettő bolygóval a végtelenségig. Dinamikusak voltak az árak és az árukészlet, tisztára lehetett pucolni egy bolygó fő exportját, és levinni az árakat a célbolygón, ha túl sokat ingázott az ember ugyanott.

    Az FFE meg lehet, hogy bugos volt, de 386on el sem indult, úgyhogy az nekem elég sokáig kimaradt.

    Amitől viszont mindig is le voltam döbbenve, hogy a Frontierban van ugye a baszomnagy világ, egy része korrektül lemodellezve, meg vagy harminc űrhajó, zenék, néhány textúra stb. És az egész ~700 kilobájt. Durva.
  • Aramir
    #17
    Jaa, na azok sajnos tényleg bughalmazok voltak, főleg a 3. rész, azt gyakorlatilag félkész állapotban adták ki.
  • Molnibalage
    #16
    Én az Elite II és FE-ről beszélek. Egyikkel sem tudtam igazából semmit elérni.
  • Aramir
    #15
    Bányagép? Mintha olyan nem is lett volna a játékban (az első részben legalábbis, a többivel nem nagyon játszottam), viszont volt bányász lézer, illetve fuel/cargo scoop kiegészítés a gépre, amivel felszedhetted a szétlőt meteoritok darabjait, mentőkapszulákat, szétlőt gépekből szétszóródó rakományokat. Bugokra nem igazán emlékszem, pedig jópár hónapig játszottam +4-em, majd Amigán.
  • Molnibalage
    #14
    Soha nem mentem el a magarendszerektől 50-60 fényévnél távolabb. Mondjuk a játékban sem sokáig jutottam, pár katonai küldetés után elegem lett a progam hülyeségeiből.
  • Archenemy
    #13
    "Azt írtam, hogy generált..."

    Mivel a térképet értelmetlennek tartod, valamint úgy gondolod, hogy a távolabbi csillagok "nem fixek", azt sugallod, hogy véletlengenerált.
  • Molnibalage
    #12
    Hol írtam, hogy véletlen generált? Azt írtam, hogy generált...
  • Szefmester
    #11
    Nem véletlengenerált világa volt. Egy fix algoritmus alapján generálódott le. Így minden esetben ugyanott voltak a bolygók és a csillagok.
  • Molnibalage
    #10
    Mi szükség térképhez egy olyan világhoz, ami generált? A pár közeli csillag volt fix csak nem...?

    Egyébként soha nem értettem, hogy mi volt nagy szám benne. Játszhatatlan volt. Kereskedéssel csak addig kellett kibekkelni, ami lett jó ECM és nagy hajó, hogy ne nyírjanak ki egy rakétával. Onnantól fogva ingáztál két rendszer között, ahol major export - major import termék volt és dőlt a lé. Ennyi.

    A katonai küldetésekből semmit sem tudtam megcsinálni, mindig megöltek. A bánygép soha nem termelt ki semmit, stb. Az én emlékeimben egy játszhatatlan bughalomként él.
  • Szefmester
    #9
    Elite 2 dobozos verzióban a polcomon a mai napig. :) A térkép már kicsit rojtos de még látszanak rajta a lényeges dolgok. :D
  • ntom
    #8
    mármint így:
    http://www.kickstarter.com/projects/1461411552/elite-dangerous
  • ntom
    #7
    gyűlik a cash...
    http://www.kickstarter.com/projects/1461411552/elite-dangerous
  • Robb20
    #6
    1.250.000 fontot akarnak összegyűjteni, nem dollárt. Azért illene felismerni a különbséget a pénzjelek között :/
  • Zero 7th
    #5
    Csatlakozom, C64-en ELITE, PCn ELITE Plus, Frontier és First Encounters. Rendszeresen csekkolom a remakeket is.

    De attól tartok, hogy az ELITE, de még a Frontier játékmenet is kevés lesz már a mai igényeknek. Sokkal többet kell azoknál mutatnia, hogy siker legyen.

    Meg erős konkurenciája lesz a Star Citizen.
  • narumon
    #4
    Szerintem ebből a kategóriából a Privateer volt a legjobb. Eszméletlen mennyiséget nyomtuk hajnalokba nyúlóan :)
  • ntom
    #3
    hát akkor legyen én itt ellenpólusnak: imádtam anno c64-en az elite-t, mi több a moonfall-t is. pc-n pedig a frontiert.
    úh. remélem lesz belőle valami :)
  • Wittgen
    #2
    Annak idején valahogy kimaradtam az Elite-gémerek közül, de az új generációs progik (pl Freelancer) nagyon lekötöttek. Kíváncsian várom.
  • Molnibalage
    #1
    Háááááááááááááát... Nálam minden fényezés ellenére játszhatatlan volt az 1993-as Elite és a First Encounters is...