6
-
amitakartok #6 Az semmi, minket éveken át csesztettek: TÖBBSZÖRI LEMONDÁS ELLENÉRE is csak küldtek és küldtek.
Aztán egyszer meg női öregkori vizelettartási blablabla reklámot kaptunk (nem vicc!), de apróbetűben ott volt, hogy harmadik féltől megvették az elérhetőségeinket XY direkt marketingre vonatkozó törvény hatályain belül, korcsoport és nem alapján kiválasztották és az alapján postáztak. -
Zoliz #5 Legalabb kimondod a lenyeget amit a birka magyar mar megszokott! Perelni kene a "kitarto kocsogok"-et zaklatasert. En majdnem leestem a letrarol mikor vartam egy fontos hivast es egy idiota zaklatast kaptam cserebe. Na engem peldaul mar utalnak a zaklato kisasszonyok akiket ehberert dolgoztatnak,hogy zaklassanak minket. Aki kitalalta a direkt marketinget a legnagyobb kocsog a vilagon, bar azok is akik istenitik ezt. -
GaborT28 #4 Így nézik hülyének a magyar embert! -
GaborT28 #3 Itthon kezdhetnénk a Mester Kiadóval és csordájával. Kéretlenül küldik a csomagjaikat egy telefonhívás után (amiben egyértelműen elutasítjuk a ránksózni kívánt hulladékjukat); küldik a szemetet, majd 1-2 hónap után kamatostul követelik a "termék" kifizetését.
-
#2 Itthon is kezdhetnének már valamit ezzel a problémával a "megfelelö" szervek.
-
Cat #1 engem a saját szolgáltatótól érkező reklámsmsek kergetnek ki a világból. "Tölts fel ennyit és ennyit nyerhetsz!" "Részt veszel x játékunkban, mert feltöltötted a telefonod!" "Sajnos most nem nyertél, de ha feltöltesz több lesz az esélyed!" stb.