15
-
alien47 #15 "nem lesznek assistok, azaz nem tudunk bekapcsolni semmilyen segítséget." Ez barom.
"A fejlesztők megpróbálnak egy mindenki számára fogyasztható, könnyen elsajátítható vezetési modellt kialakítani," ilyen nem létezik. Mint, ahogy a való éetben sem vezet mindenki ugyan úgy. A játékosok körében is vannak bénák full assist mellet is.
"így a belső nézet teljesen kimarad a programból" igaz nem csak a belső nézet, de főként az emelte ki a többi selejt közül.
Összefoglalva csinálnak egy sz@rt és eladják Grid 2 néven.
Erre itt egy remek összefoglaló:
" Az evolúciót Charles Darwin találta ki, ami így hangzik: A kezdetekkor mindannyian csak halak voltunk. Oké? Ott úsztunk a vízben. Egy nap született egy retardált kölykük, de mivel más volt, élnie kellett. Ez a retardált kölyök csinált még több retardált gyereket, míg egy nap kikúszott a vízből a mutánsuszonyával, és seggbe k*rt egy mókust, vagy valamit, és megcsinálták ezt, egy retardált békamókust, aminek ismét lett retardált gyereke, egy majomhalbékája, és ez a majomhalbéka seggbe k*rt egy majmot, aminek lett még egy mutáns, retardált gyereke, ami pedig kinyomott még egy majmot, majd ez csinált téged.
Tessék. Te vagy 5 majom és egy halbéka szüleménye, gratulálok."
-
feketeobeliszk #14 Hátulnézet akkor megy a gépemen, mikor a szomszéd kétéves fia feljön hozzánk vezetni és sajnos nekem kell nyomni a gázt, meg fogni a kezét. 1999 óta nincs hét, hogy ne játsszak autós játékkal, de hátulnézetből talán egy kilométert sem mentem összesen. Akinek van saját autója szerintem soha nem vetemedik ilyen ostobaságra. Még letölteni sem fogom, ha nem lesz belső nézet, nemhogy pénzt adjak érte. -
Ender Wiggin #13 @szakmester: nem csak ennyi volt! a fokozatok amellett, hogy csökkentették a flashback sázmát, brutálisan csaló ellenfeleket eredményeztek, akiket nem lehetett kilökni és sosem hibáztak.
@Royalpredator: nem teljesen értem a problémát. A váltófül lenyomása után történik a váltás, vagyis kézzel váltasz, de a váltó gyorsan reagál. Ahogy minden normális sportautóban. -
#12 Akarom mondani nem is játszok, mert nem lesz benne Lambo O.o -
#11 Remélem nem kell kézzel váltanom egy újabb Lamborghinivel...
0.4 mp kéne váltania automatikusan... -
Szefmester #10 Hát ha úgy vesszük akkor az elsőben sem volt nehézségi szint. Voltak segítségek, és voltak a visszajátszások számát csökkentő fokozatok. Asszem easynél volt 5 flashback, pro-n meg 0. A segítségek kikapcsolgatása, valamint a visszajátszások lenullázása pont elég nehezítés ha az ellenfelek ugyanúgy vezetnek végig.
Pofonegyszerűen meg tudnák oldani ezt az egész licencelési mizériát.. modbaráttá kellene tenni az egészet. A modderek meg majd szépen belepakolgatják a cuccost. Nekik nem kerül egy fillérjükbe sem. Ha meg kicsit csítelnek akkor a fejlesztők maguk rakják bele amolyan "külsős" modderként. :D -
Adam815 #9 A fentiek alapján ezt biztos, hogy GRiD 2-nek szánták? Csak mert nekem ez inkább GRiD 0.5 gyanús. Lényegében kiszednek a játékból csomó olyan elemet, amit nagyon is sokan szerettünk benne. Csalódás ez a Codemasters ilyen játékok terén.
Most ott tartok, hogy a legtöbbet az F1 Race Stars című játékuktól várom, legalább ott alapból nem kell semmi szimulátoros beütés, csak árkád szórakozás.
Ha adnak ki a GRiD 2-ből demo verziót, talán kipróbálom. De ez a játék egy erőteljes visszafejlődésnek ígérkezik.
Amúgy maga a cikk is érdekes helyenként, vannak benne szép ellentmondások, de azokat már előttem kifejtették. -
Ender Wiggin #8 Egyébként azt hiszem lehet, hogy belső nézet nem lesz, de lesz egyfajta tetőkamera, amiben a motorháztető végét, kvázi az autó orrát látni. Ez valamilyen szinten hasonló a fülkenézethez, az irányítás és a jármű térbeli érzetét illetően. -
Ender Wiggin #7 Külső nézetben játszani autóversenyt? Hű de élethű lehet. Tibi vazze, a TOCA és a GRID sosem volt szimulátor. Ha lenne köze a valósághoz, nem tudnál 1 perccel gyorsabb köröket menni, mint a versenyzők a valódi autóikkal...
Ami a cikkeket illeti, vajon ha petícióval tiltakoznánk lecserélnék a szerzőgárdát? :-) -
#6 "A GRiD folytatása eddig elég jónak tűnik és a rajongók bizonyára kellemes órákat töltenek majd a programmal, "
????
A fent leírtak alapján pont hogy egy rakás szarnak tűnik az első részhez képest!
Kiszedik az assistokat,és inkább könnyítik az irányítást... Kiszedik a belső nézetet....Licensekkel szarakodnak...
Gyakorlatilag fogják a GRID-et és fossányomorítják... Gratulálok... -
gstup #5 "Ráadásul nehézségi szintet sem választhatunk. A fejlesztők megpróbálnak egy mindenki számára fogyasztható, könnyen elsajátítható vezetési modellt kialakítani, mely mindenki számára ugyanakkora kihívást jelent majd. Ezt nevezték el TrueFeel rendszernek." Ez mekkora baromság.Hogy lehetne több száz,ezer emberre tervezni?Pont az a jó ha mindent "magadra" lehet hangolni.
" így a belső nézet teljesen kimarad a programból" - Nice.Na az első ok is elég volt hogy lemondjak róla,de így meg végleg kuka megjelenés elött. -
sajtosnudli #4 Ezek alapján ez egy nagy fos lesz. Tipikus Codemasters felfogás...ez a játék lesz a kicsúcsosodása a szánalmas hozzáállásuknak a játékaikhoz. Dirt még úgyahogy elmegy, nem kell komolyan venni. Az F1-hez meg illene valami komolyabb fizikát csinálni de hát az infók alapján idén kb megcsinálták az új autókat a többi meg detto F1 2011. Egyszerűen no comment amit ez a cikk ír, kispénzből akarják meglovagolni a Grid nevet. -
Aaronxy #3 Ez most nem komoly ugye? pont az volt a jó a gridben h ha kikapcsoltam a segítséget akkor nagyon jó szimulátor volt, ha meg bekapcsoltam akkor meg billentyűzeten is élvezhető volt. többnyire belső nézetet használtam, pláne ha ki lehettett látni a kocsiból (inkább ezt kellett volna állíthatóra csinálni). belső nézetből már a megcsúszás pillanatában lehet korrigálni külsőből meg könnyen megpördült az ember. Egyszerűsödik mint a needforspeed, nemlesz ez így jó. -
Parker71 #2 Hát ez rendesen felkúrta az agyam - az elsőt kifejezetten szerettem, de ez már leírva is sovány:
"nehézségi szintet sem választhatunk" vagy " a belső nézet teljesen kimarad a programból" - az első rész egyik legjobb eleme volt a szinte tökéletes belső nézet.
Az pedig, hogy "a játékosok 95 százaléka hátulnézetben vagy madártávlatból versenyez" szimplán nem igaz - nem akartak pénzt költeni az autók belsejének modellezésére.
Az pedig, hogy a cikkírónak mitől tűnik "elég jónak" ez a játék azt végképp nem vágom... -
rolika #1 "a játékosok 95 százaléka hátulnézetben vagy madártávlatból versenyez"
A maradék 5% meg le van sz.rva, legfeljebb nem veszik meg, na bumm. A többséget zsákoltuk. Vajon mekkora erőfeszítés betenni egy autós játékba belső nézetet?
Én pl. képtelen vagyok külső nézetben autókázni, egyszerűen nem érzem a kanyarokat.