4
  • cylonflatus
    #4
    0.37-nél full mellélő és mégis lelövi? de szar...
  • csuszi
    #3
    2-ben volt recoil és lean is :) - nem könnyebb volt a 2, hanem más. más trükkök, más stílus, de nem könnyebb. ott is igen komoly különbség volt játékos és játékos között.
    a hanyatlást én a 4-től eredeztetem, de a komoly hanyatlás, az 5től jött el.
    szerverek hiánya, multira nem alkalmas pályák, túl könnyű játék, és az évenkénti játék szétdarabolta a közösséget. game over.
  • Sheltem
    #2
    Pedig az első résszel (Mármint a call of duty 1) milyen jókat waroztunk. clanbase és társai, ahol még komoly különbség volt klán és klán között. Este taktikai megbeszélés egyegy komolyabb meccs előtt ventrilón stbstb.
    Már a 2. résztől megindult a hanyatlás (no recoil, no lean) aztán a 4. rész és a modern warfare / blackopsok már a vicc kategóriákba sorolhatóak voltak.
    Persze akik nem játszottak "komolyan" az első résszel hálistennek nem tudják mit veszítettek, azok jól elvannak az újakkal is. Én kihagyom.
  • Gabe18
    #1
    Messze a legrosszabb pálya az egész játékban.
    Persze népszerű, hiszen "rutinos" játékosok már a kezdőpontól át tudták lőni a GL lövedéket a másik oldalról kijövő ellenfél tagjaira. Pár lépés után meg repülhettek is a gránátok, hős katonánk azt is átdobta egyből a pálya másik végébe.
    De legyen csak benne még sok ilyen pálya, ennek a játéknak már olyan mindegy...