8
  • Ca3sar
    #8
    Ha szeretnétek a magyarul olvasni Total War:Rome 2 legfrisebb híreiről látogassatok fel az alábbi facebook oldalra.
    https://www.facebook.com/totalwar.hu
    Napi frissítés!
  • qwertrt
    #7
    Atyám, mennyit játszottam az RTW-vel... Remélem jól megcsinálják a kettest, az MI-re gyúrjanak rá nagyon, mert az fogyatékos volt az RTW-nél. És őszintén szólva a római társadalompolitikát is jobban lemodellezhették volna, cenzus, magisztrátusok, miegymás (persze voltak magisztrátusok az egyesben, csak éppen jelentőségük nem volt), vagy mondjuk a saját bőrünkön kitapasztalni, hogy milyen társadalmi válság vezetett a proletár réteg kialakulásához, és így, közvetve a Mariusi reformokhoz, ésatöbbi...
  • sanyicks
    #6
    Mi volt elnagyolt az M2TW-ben az RTW-hez képest?
  • Molnibalage
    #5
    Az 50-es területmeghódítás tényleg egy idő után monoton volt. Csak arra kellett rájönni, hogy annyi pénzed van már akkor, hogy csatázni sem kell. 2-3 nagy sereg elég, mindenki mást kilóra megveszel. Ha nem kell seregeket fenntartani csak úgy dől a lé...
  • Kornan
    #4
    Nekem az nem tetszett a korábbi TW részekbe, hogy egy idő után a kampányban nagyon monotonná vált a 3D-s csata és a térképes rész is. Az előbbinél az unalmas, 100-szor lejátszott csatákat auto combattal ki tudtam küszöbölni, de ha már kicsit nagyobbra nőtt a birodalmam akkor a térképes nézet is elég lapos lett, amiben egyáltalán nincs kihívás még very hardon sem. Vagy lehet, hogy csak én tűröm az átlagnál rosszabbul a monotonitást. Tehát eleinte tetszett mindegyik, de sajna hamar meguntam. Remélem ez jobb lesz.
  • blessyou
    #3
    Én azt remélem, hogy lesz bennük kurázsi növelni a játék komplexitását. A Medieval 2: Total War eredetileg épp azért nem tetszett, mert borzasztóan elnagyolt volt. Aztán, mióta elkezdtem a Stainless Steel 6.4-es moddal játszani, nagyon megtetszett, pedig ott rendesen belenyúltak a játékmenetbe, de mindez egyértelműen előnyére vált. A Stainless Steel modot mindenkinek csak ajánlani tudom.

    Iaz, ez egyéni probléma, de például FPS-eket casual nehézségen szeretek játszani, mert szörnyen rossz a szem-kéz koordinációm, és a nehezebb fokozatok számomra inkább frusztrálóak. Viszont stratégiában meg a magas komplexitást szeretem, amikor sokat lehet gondolkodni mindenféle lehetőségen.

    Vagy, hogy mindenkinek jó legyen, csinálhatnának olyat, hogy legyen egy lightosabb játékmenet, amiben jóval kevesebb szabály és pergőbb játékmenet van, meg valami hardcore strategist mód, ahol aztán lehet sokat gondolkodni meg olvasgatni.

    Áhh, szép dolog az álmodozás...
  • sanyicks
    #2
    király, csak ne olyan bugos fosfhalmaz legyen mint az 1.
  • Molnibalage
    #1
    Végre. A TW motorja alkalmatlan a modern korok háborúinak modellezésére. Nekem mindig is azt RTW volt a kedvencem, minden hibájával. Az MTW-vel 1 hónapot, ha játszottam, úgy eltolták. A STW soha nem érdekelt, ahogy az ETW sem.