84
  • pappesz
    #84
    nem tudom ti hogy vagyok vele, de nekem Max Payne igencsak hasonlít Xabi Alonsora :)
  • tomboy013
    #83
    Azért számít a grafika is. Ez olyan mint amikor azt mondják az emberekre, hogy a szépség belülről fakad. Ez egy ordenáré nagy baromság. Ha ronda lenne a kutya nem játszana vele. Hála az xbox visszahúzó erejének még most se tudnak kiemelkedően szép grafikát csinálni 1 játéknak sem.
  • tommygear
    #82
    grafika buzik... ezért tart itt a játékos társadalom ahol...
  • pamparampa
    #81
    feladta...:D
  • pamparampa
    #80
    kíváncsi vagyok meddig erőlködsz még
  • pamparampa
    #79
    te most komolyan erre rejszolsz?keresek majd neked én is képeket.crysist minimumon max pélyntet meg fullon és beteszem ide és akkor jajj de be van bizonyítva hogy mennyire isten ez meg az a játék.de szánalmas vagy te...
  • Skynet
    #78
    Far Cry:


    Crysis:


    Max Payne 3:


    Aki szerint az első kettő szebb az vagy vak,vagy csak fröcsögő hater,és akkor még a fizikáról szó nem esett (Far Cry és a Crysis sehol sincs tudásban az Euphoria motorhoz és ezáltal a Max Payne 3-hoz)...
  • tomboy013
    #77
    Minek figyelsz rá, már az elején meg lett tárgyalva hogy szemműtét kell neki, innentől kezdve nincs miről beszélni
  • senki687
    #76
    Csak gameplay videót néztem belőle. Nekem ez a tipusú játék nem tetszik, de szerintem értelmetlen a realitások figyelmen kívűl hagyását a játék hibájaként felróni. Ha maradnának a realitás talaján, akkor legfeljebb 1-2 emebrt lehetne benne lelőni meg néhány szerencsétlen fegyvertelent, mire egy mesterlövész fejbelőne. Senki sem játszana vele, pedig reális lenne. Szóval egy jáékhoz nem kell realitás, hogy élvezhető legyen. Valami más kell.
  • Skynet
    #75
    De végülis ha már a farcry dologgal nevetségessé tetted magad és a Cryengine 1-2 dolgok is sorba bebuktak akkor jöjjön elő a stat kártya,igazad van...:D
    Szánalmas haterkedő idióták...:)
  • Skynet
    #74
    Bizonyára egy netes stat amire boldog boldogtalan rányom itt az SG-n bizonyít bármit. Ennyi erővel UGH statja is gyönyörű,és akkor a beszédstílusából még nagyjából kikövetkeztethető hogy talán az reális is,bár jobban hajaz egy tizenéves kis bunkógyerekre.:)
  • pamparampa
    #73
    (63/101)
    puszi a kis pocidra
    ez bizonyítja ki a tapló
  • Skynet
    #72
    Az már a Cryengine 3.... A Cryengine 1-2 amiről szó volt,az pedig bizony levan maradva fizikában,és ha levesszük a trópusi környezetet akkor látványban is igen erősen.:)
  • Skynet
    #71
    Far Cry mint szebb játék...Sírok...:D
    Látom van akit elvakít a trópusi környezet és a tükröződő hullámzó víz..Gratulálok..:D
  • Skynet
    #70
    Lol ezt te sem gondoltad komolyan remélem...:DDD Szakadok..:DDD
    Ám paraszt aki mondja.:)

    Ugh: Látom hamár észérv nincs (ahogy mondtam Max Payne full pc sorozat a konzolhoz köze nemsok volt) akkor beindul a fröcsögi és a kurva anyázás... Szellemi sérült kis búza.:)
  • zorrobomber
    #69
  • pamparampa
    #68
    far cry.2004.március."egyes leülhetsz".
  • pamparampa
    #67
    azért kíváncsi lennék hogy te megvetted e a játékot...ha ingyen lett volna nekem sem lenne bajom vele.paraszt.
  • hkoDAVID
    #66
    Na ez jó szó erre a grafikára "steril". Valóban ott dől el sok minden, amikor megmozdul. Cryengine3 lehet nem tudhat magáénak ilyen okos testfizikát, de ezt semmivel nem lehet még überelni: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KppTmsNFneg
  • ugh
    #65
    Csodalatos.
    14 eves kis sutyok is jatszanak vele.
    Remek.
  • ugh
    #64
    A jatekmenet full konzol.
    A regieknek is.
    Senki nem mondja, hogy pc-n nincs szar.
    A jo jatek pl a thef sorozat, a deus ex (na a 2.-3- reszen mar erzodik a konzol szag).
    Es, hogy ne csak pc-s jatekokat emlitsek ott a dead space.
    Latod konzolra is lehet jot csinalni.
    Csak nem akarnak.
    Skynet:
    Egy jatek meg nem csak a texturaktol szep hanem a fenyektol es hiaba rakod a szar shotokat a crysisbol (en sem vagyok crysis fan), de messze nincs olyan steril mint a max payne 3.
    Ha meg nem lennel tok zokni agyilag egy tps-t sokkal "konnyebb jol texturazni" mint egy fps-t.
    A crysis elmegy egy 256os kartyan is es 5 eves.
    Baromsagokat en is tudok irni. A crysis sokkal szebb mint a max payne 2.
    A ketto kozt kb ugyanannyi ido van.
    A jo ku*va anyad a dilettens barom te tudatlan, agymosott, szemelyeskedo, hugyagyu kis bu*i.
    Rakd az agyadba max p3. dobozat ejjszakara azt dugd meg te gyoker.
    Fa*fej, ugy viselkedsz mint egy plazak*rva.
  • Skynet
    #63
    Javaslom tedd fel a crysis-t maxra és nézd meg a ház és házon belüli textúrákat,egyes leülhetsz.
  • Skynet
    #62
    Ez azért erős túlzás,kb 7-8 óra játék van benne normal/hard fokozaton videók nélkül,a videók kb +1-1.5 órát tesznek ki...
  • Skynet
    #61
    Konzolos fos? A játékgyártás legalja ez a sorozat? Ez egy pc-ről indult sorozat...:) Ennyit a "konzolos fos" szövegről, haterkedő dilettáns barom..:DD
    50 körüli lepukkant vén fasz olyanokat vetődik,és ez vicces? Nézz szét kicsit a világban,és láss csodát,van aki még 70 évesen is futszaladugrikvetődik..:)
    Jó nagy fail vagy de kíváncsi lennék neked mi a minőségi játék.:)
  • speed2006
    #60
    26 giga játéktól kicsit többet vártam. Kaptam 3 óra játékot és 8 óra fullhádés rajzfilmet. És még meg akartam venni!
  • speed2006
    #59
    :-) Na ezért már megérte elolvasni a komenteket ! :D
  • flatszeru
    #58
    Max Payne 3 Screenshot
  • pamparampa
    #57
    azért a stalkert nem fikázni, az egy zseniális játék!meg amúgy a realitás az egy dolog, én pl azért játszok hogy elszakadjak a valóságtól.a grafika meg a történet azért legyen "jó".
  • ugh
    #56
    Ja az latszik, hogy full bele van buzulva ebbe a konzolos fosba.
    Szamomra a jatekgyetas legalja ez a sorozat. Kb stalker szint.
    Csak az legalabb valahol felelmetes tudott lenni.
    Lepten-nyomon mindenfele erdekltelen videokkal van szettordelve a jatekmenet.
    Komolykodni akar, de full vicces, hogy egy 50 koruli lepukkant ven fasz olyanokat vetodik mint egy jo eroben levo meno focikapus.
    Ember ugy kene spaklival folvakarni a foldrol.
    Szamomra mar a2 is szanalmas volt amikor a masodik reszben egy trikos!!!!!!!! boss csavot 3 granattal meg egy tar uzibol kiszort lovedekkel nem lehett kifektetni.
    Biztos valakinek tetszik.
    Csak ne csinaljunk mar ugy, mintha a keszitok fingtak volna a passzatszelet konyorgom!!!!!!
    Egy tok sima snassz mezei tps.

  • tomboy013
    #55
    Normálon is kihívást jelent néhány helyen a játék. Én 5 csillagot adtam volna az MI-nek. Itt nincs olyan hogy egy helyre beguggolsz és kiszedsz mindenkit mert folyton jönnek, támadnak, muszáj mozogni ha életben akarsz maradni. Ez tetszik.
  • Skynet
    #54
    Az utóbbi idők legjobb mesterséges intelligenciája dolgozik benne, az ilyen COD és hasonló AI mentes script ellenfeleket felvonultató szemetekkel egy lapon sem lehet emlegetni... Dehát SG és SG minőségi teszt.:)
  • Totti5
    #53
    AIja páratlan... nem tudok jobb TPSt mondani amiben jobb. Realizmus pedig szintén olyan szinten van amit más TPSben nem látni. Max teljesen fizika törvényeinek megfelelően mozog. Ugrás közben ha nekiötközik valaminek teljesen reális. Fegyverek mennyisége szintén reális... annyit visz amennyit bír. Eufória motor hihetetlen jó test fizikát produkál. A lövések, a hitbox reális... pl ha minket szíven lőnek akkor instant halál stb...

    Grafikában pedig a TOP. Mutassatok szebbet.

    Fedezékrendszer pedig egy szükséges újítás, mert kell bele... ha nem lenne akkor az lenne a gond, mert idétlenül festene. Olyan run&gun szerű gameplayt ezzel a fizikával nem lehet megcsinálni, mert butának tűnne... így kaptunk taktikát, amitől jobb több és élvezetesebb a dara.

  • tommygear
    #52
    komolyan azért lett 3 pont az intelligencia és nehézség mert nem egy cod szintű megyek előre halál nélkül és lövök?? inkább ezt kellett volna kiemelni, hogy végre egy játék a sok casual között amiben van egy kis kihívás, hát ez nevetséges...
  • Skynet
    #51
    2003 végén volt az első cím amiben frankón használták a fedezékrendszert,addig csak bugos/szar/alkalmanként használható megoldások voltak. Ez a game volt a Killswitch ami eltünt a süllyesztőben. Ezt a fedezékrendszert vette át és újította fel 2006-ban a Gears of War,és ez után terjedt csak el.:)
  • Eriongtk
    #50
    Jesszusom bele sem gondoltam, hogy 2003ban jött ki MP2... o_O... Hja valóban nem volt akkor még (használható) fedezék rendszer TPSeknél, kivétel talán splinter cell, de azt ugye kifejezetten lopakodásra vette a hangsúlyt, tehát nem említem őket egy lapon. Ezzel a könnyítéssel az vol a bajom, hogy inni nem tudtam visszatöltés közben, mert ugye rögtön cselekedni kellett. Aztán miután megtaláltam az ESC gombot már az ivás sem jelentett akadályt! *sátáni kacaj*.

    A sok lövöldével igazából az volt a bajom, hogy a program eléggé fukarkodott szerintem a BulletTime mennyiségével, főképp hard fokozaton. Kihívásra hozta az 1 és 2 mércéjét, csak jó lett volna kicsit több időt eltölteni rendes bullettimeban, és nem shootdodge

    /rant
  • Skynet
    #49
    Erion: MP1-2 idejében nem volt fedezékrendszer ami értelmesen működött volna.
    Fedezékrendszer nélkül külső nézetből mostanra már hiány lenne,kicsit nevetséges lenne manapság a kioldalazva lövés visszaoldalazás...:)
    Akcióra,jelenetekre az első kettő pontosan ezt adta, a mentések sűrűsége volt ott ritkább,az első kettő MINDIG akció elött mentett míg ez könnyítésképp (ebben tény és való bele lehet kötni) akció közben is menteget (ne sírjon a szája a népnek hogy újra kell kezdeni az egész akciót). Hogy ez kit zavar,kit nem tényleg szubjektív,engem nem idegesített. Azt hittem magát a játékmenetre mondod hogy teljesen elüt az első két résztől,és nem volt benne ennyi lövölde és helyzet,volt.:)

    hkoDAVID: programhiba (akár fizikai) mindig lesz,ebben is vannak sületlenségek,de mégis a test mozgásfizikája az Euphoria motorban az egyik legjobb (mint ebben a játékban), főként a találatérzékelés,és hatásai...
    Pc-re ugyan nem jött ki, Red Dead Redemption is Euphoriával volt felszerelve és iszonyatosan adta emiatt a western feelinget ahol ugye mindig nagy látványosan esik kel mindenki..:)
    És valóban a DX11-nek maximum pár effektus és szűrő hatása van, a játék DX9 alapú. De teljes pompájában a DX11 effektusokkal jelengel pc-n az egyik legszebb és szinte legjobb fizikával rendelkező TPS-e.... Lehet találni szebb játékot,nagyobb gépigénnyel és jóval gyengébb fizikával,lehet mondani olyan játékot is amiben jóval több a fizikai elem (tereptárgyak,rombolás,de az emberek fizikája NEM) közel ilyen grafika mellett... De így összességében amiben ilyen látvány mellett ilyen test fizika és ilyen karcsú gépigény figyel,na olyat nem igen...
  • hkoDAVID
    #48
    Közben utánanéztem a fizikának(mivel ingame nem vettem észre). Nagyon dícséretes hogy végre valós idejű mozgásokat fejlesztenek. Tényleg örülök neki, régóta várom már ezeket. Ott a sok ki nem használt mag erre.
    Ettől függetlenül amikor játszottam vele produkált olyat(mint a régi játékok sokaságánál), mikor lelőttem valakit az felállt(alacsonyabb testhelyzetből) meghalni.
  • BrockSamson
    #47
    Par delutant el lehetett vele tolteni, de:

    - Mar volt emlitve, a 20 masodpercenkent erkezo videok vegen mindig az ellensegek surujeben adja at az iranyitast, nagyon idegesito

    - Mivel a fejloves mindig halalos, es a piszollyal ugyaugy beoszthato, ezert nem volt ertelme mas fegyvert hurcolaszni es probalgatni, egyetlen bena pisztollyal vegig lehetett nyomni a jatekot.

    - A tortenet azert elegge vicc: sztem mindenki tudta a 3. perceben ki a fogonosz. A palyak fele folosleges, elmesz valaholva lelosz 200 embert, jon video es meghal akit megmenteni indultal. Aztan ezt meg vagy negyszer eljatszak, igy lesz Max Paynebol egy balfasz.

    Grafikaval nem volt kulonosebb bajom, de nalam ebbol nem lesz ujabb klasszikus.
  • Eriongtk
    #46
    Nem vaqyok hater, csak tudod "ami nem romlott el azt ne próbáld megjavítani"
    Fedezékrendszerről annyit...Max Payne 1-2 teljesen megvolt enélkül. Nem értem miért kellett belerakni.
    Hogy jobban megértsd mire mondom: remek példa need for speed széria. Ahhoz képest ahonnan NFS indult jelentősel elkanyarodott, és csak nemrég tért vissza (próbáld? egyénileg döntsétek el) gyökereihez. Ott legalább annyi volt, hogy odarakták még, hogy 'underground' vagy 'shift' utalva arról h habár NFS, ez egy alszériája.

    Itt viszont semmi ilyenről nincs szó, igaz nem is tér el annyira a játékmenet elődeihez képest.

    Abban viszont tévedsz, hogy 1-2ben is voltak ilyen helyzetek. Nem. 1 és 2ben nem volt ilyen (1 max 2 talán...TALÁN), hogy rögtön ahogy betöltötte az állást már egyből tűz alatt voltál. olyan sem volt, hogy belekényszerített a program, hogy adott helyről kezd a lövöldözést mert a bejátszás úgy ért véget (fellöktél valamit, amire felkapták a fejüket), hogy beugrottál valahova, egy amúgy védett helyről a terep közepére (14. fejezet ugye?)
    Vagy amikor bementél valahova, hogy szétcsapsz köztük, éééés teljesen logikátlan módon balul sült el minden -- érdekes máskor tudtad használni a képességed, csak akkor nem. Kár érte, biztos rossz szerencse, vagy rossz forgatókönyv...soha nem tudjuk me.

    De engedd meg h kicsit kitérjek a mentési rendszerre, mert még nem pötyögtem eleget róla. Annyi a bajom vele, hogy kapásból úgy ment, hogy akcióznod kell, rögtön előtted, mögötted ellenség --- amikor pl a hajón vagy, és menned kell a szélén, közben lőnek rád szeretettel...de ezt már leírtam. Nem azzal volt a bajom, hogy 1-1 mentés közt mennyi idő telt el.


    "De legalább ne olyan dolgokat fröcsögnétek ami hülyeség//nem igaz.:)"
    Ez eléggé szubjektiv. rajtunk kívül ezrével vannak emberek, akiknek pont az nem tetszik ami nekünk igen, és fordítva. Véleményem mondtam el hogy mi az ami nem tetszett, ha emiatt "hater" leszek... akkor örö' é bódottá!

  • pamparampa
    #45
    csak a probléma az hogy az általad linkelt crysis képek minimum grafikán néznek ki így, a max payne meg ultra high-on...