6338
banner
  • lwb
    #6338
    Mindezek ellenére semmi köze a BG3-nak a bhaalspawn történethez. Illetve ahol van, ott is szembemegy mindennel. Sarevok pl, hogy mást nem mondjak. Aki játszott a BG: ToB-bal, az a fejét fogta végig. Ez olyan token izé, ami nélkül jobb lett volna az egész játék. Jaheira és Minsc még valahogy megmagyarázható, mellékkarakterek voltak, elférnek, de Sarevok? Aki a ToB végigjátszások felében vagy meghal vagy jó útra tér, de mindegyikben félisteni erejű harcos lesz? Mi a fszt csinál a BG3-ban? Pláne úgy és azt, ami annyira nem illik bele az ő karakterébe.

    A bhaalspawn történetet jól lezárta a ToB: a végén döntést kaptunk, akár istenek is lehettünk. Kerek a sztori. A BG3 fősztorijának nincs ehhez köze, az illithid -es sztorinak semmi köze az eredeti játékok fősztorijához.

    A város az stimm, de az is csak félig. BG3-ban csak a játék legvégén jutunk be és a város kis részét járhatjuk csak be végül, ellentétben az eredeti BG-vel, ahol az egészet úgy a játék felétől kb. A BG2-ben nincs is BG egyébként, Athkatlában játszódik az egész.
    Utoljára szerkesztette: lwb, 2025.08.18. 11:38:07
  • dalmar
    #6337
    -off-Mondjuk a bg3 ban az egyik választható karakter bhaalspawn. Sőt a fő történet szálban az egyik enemy is bhaalspawn+ 2 karakter is van a bg 2-ből,+ a fél sztori a névadó helyszínen játszódik.-off-
  • hykao
    #6336
    Cyberpunk 2077 2.3-as frissítés főbb elemei:

    Új járművek és közlekedési funkciók:

    4 új jármű:
    - Rayfield Caliburn Mordred, Yaiba ARV-Q340 Semimaru, Yaiba ASM-R250 Muramasa, és Chevillon Legatus 450 Aquila

    AutoDrive funkció:
    - Autonóm vezetés - be tudod hívni egy önvezető autót, vagy célpontot jelölhetsz ki
    - Használhatod végtelen vezetésre is, hogy rádiót hallgass és élvezd a látványt

    Delamain Taxi szolgáltatás:
    - Új Delamain taxi rendszer került bevezetésre

    Új küldetések:
    - Új küldetések lettek hozzáadva a játékhoz, főleg a kártya gyűjtögetéshez és az új járművekhez kapcsolódóan

    Technikai fejlesztések:

    Grafikai újdonságok:
    - Intel XeSS 2.0 támogatás
    - AMD FSR 4 támogatás
    - Javított HDR beállítások

    Konzol fejlesztések:
    - VRR (Variable Refresh Rate) támogatás Xbox és PlayStation 5 konzolokon
    - PS5 Pro optimalizálás javított teljesítménnyel

    Fotómód fejlesztések:
    - Új fotómód funkciók, beállítások, napszak, póz stb.

    Platform újdonságok:
    - A játék megjelent Mac rendszereken (Apple Silicon chipekkel)
    - Ha már birtoklod a játékot GOG.com-on, Steam-en vagy Epic Games Store-ban, letöltheted és játszhatsz vele Mac-en is

    Életminőség javítások:
    - Különféle életminőség javítások
    - Továbbfejlesztett járműkezelés és testreszabási lehetőségek

    Ez egy igen jelentős frissítés, ami főleg a közlekedési rendszert és az exploráció élményét javítja. Az AutoDrive funkció különösen érdekes lehet számodra - végre nem kell magadnak vezetned, hanem élvezheted Night City látványát!
    Utoljára szerkesztette: hykao, 2025.07.19. 14:12:38
  • hykao
    #6335
    Sokmindent a rajongóktól vettek át, illetve végül ezzel az új bevont csapattal készült el. Azért ez kemény, hogy 4.5 év telt el a megjelenés óta.
  • lwb
    #6334
    Megnézem majd. Azért lassan csak megcsinált szinte mindent a CDPR, amit a játékban ígért. Lett metró, most taxi, autodrive. Van rendőrüldözés, vannak random bandatámadások, amelyek attól függnek, hogy mennyire utál minket egy-egy banda. Ezeket mind ígérték és sehol nem voltak a megjelenéskor, de végül csak megcsinálták.

    Azt gondolom, hogy aki még nem játszott a játékkal, arra most óriási élmény vár. A játék közel tökéletes lett. Nehéz lesz ezt a mércét megugrani majd.
  • hykao
    #6333
    Ma a csúszással, végre megjelenik a 2.3. Autodrive és DelamainTaxi szolgáltatás, új mellékküldetések. A 2.2-höz mérhető volumenű. Méretben és változások tekintetében is.
  • lwb
    #6332
    Úgy értem, a skyrim végén mindenki tudta, hogy lesz TES6, a kérdés csak az idő volt. A BG2: ToB végén senki nem számított BG3-ra. Sőt, a BG3-nak semmi köze a BG1-2-höz a nevén kívül. Az egész történetvonal nem a bhaalspawn töténetet viszi. Felesleges is volt BG-nek elnevezni.

    Értem, mit akarsz mondani, csak a BG szerintem rossz példa.
  • Piko888
    #6331
    Hidd el senki se fogja elfelejteni a CP, akkor se ha 10 év múlva jelenik meg.
    A CD Project bármely leendő címét mindenkor extra figyelem kiséri.
    Amúgy a Witcher 3 és 3 közt is több, mint 10 év lesz, mire megjelenik, és mégse feledte senki, sőt annál jobban várja.
  • hykao
    #6330
    Tudom jól, hogy vannak ilyen esetek (bár a PF által említett címek nem tipikus franchise címek, és nem is a ma játékai, és közel sem kerültek annyiba). Ettől ez még nem lesz kedvező üzleti modell. :) A GTA pedig nem jó példa, mert az Online-nal folyamatos tartalmakat szórnak a népre, a mikrotranzakciókból pedig közel dollármilliárdos bevétel generálódik évente, ami a c2077 esetében ugye nem áll fenn. Se a folyamatos tartalom szórás, se a folyamatos bevétel generálás játékon belüli vásárlásokkal. Hiszen azt mondták, a PL lesz az egyetlen nagy új tartalom.
  • PiszkosFred
    #6329
    Nem a varasrol volt szo az eredeti gondolatban, se arrol, hogy konkret folytatasa e vagy sem, hanem egy adott franchiseon belul ket egymast koveto reszrol. En arra irtam par peldat, hogy sajnos van, amikor 10-20 ev is eltelik ket resz kozott.
  • Plata
    #6328
    De a GTA-t ne hasonlítsd a cyberhez,olyan mintha egy Mini morris-t hasonlítanál össze egy Ferrarival. :D
    Végül is mind a kettő autó és van kereke,de azért nem egy kategória.
    Utoljára szerkesztette: Plata, 2025.06.09. 11:28:25
  • lwb
    #6327
    Oké, a BG3-nak tényleg nem sok köze van a BG2-höz. Plusz a sztori a BG2 kiegben végetért, senki nem várt új részt.
  • PiszkosFred
    #6326
    Fable, Elder Scrolls, Half Life, Baldur's Gate, stbstb. :)
  • Piko888
    #6325
    GTA 5 - GTA 6 közt 13 év
  • hykao
    #6324
    Amúgy W4 techdemó is feltűnt a State of Unreal eseményen, és az Orion pedig a koncepció tervezés fázisból elő-fejlesztés fázisba lépett. Tehát 2030körül láthtjuk talán. Ami nagyon sok időnek tűnik egy franchise cím estén. Mármint 10 év két rész között. :)
  • hykao
    #6323
    A hónap végén 2.3 frissítés. Új tartalmak és tech opciók.
  • lwb
    #6322
    A w4 tippelt megjelenése úgy 2027 március a pletykák szerint. Az meg kizárt, hogy 1-2 éven belül kiadnának egy másik játékot, amikor még gőzerővel megy majd a w4 hype. El is értünk a 2030-hoz.
  • hykao
    #6321
    Amúgy vajon ezt lesz érdemes átnevezni, folytatni, vagy új topik nyitása indokolt? (ha még nincs, nem is néztem)
  • hykao
    #6320
    Azért ez nem teljesen igaz. Bár nem igazi párhuzamos fejlesztés zajlik, de tavaly óta már dolgoznak a játékon! Mostanra több pénzük, tapasztalatuk és lehetőségeik vannak. Ne felejtsük, hogy a C2077 esetében gyakorlatilag a valóságban pár év alatt kapkodták össze, a mesék ellenére. :) Kérdés milyen állapotban lesz kiadva.
    A baj az, hogy hiába a nagy felháborodás, a számok (eladások) alapján a játékosok nagyrésze mégis inkább akarja előbb, mint készebben. (vagy legalábbis elfogadja a tendenciát)
  • lwb
    #6319
    Ez nem túl sok info azért. Mondjuk NC-vel szakítani egy CP játékban az merész dolog. A többi eléggé általános, nesze semmi fogd meg jól dolog. Több, szebb, jobb stb. Oké, hisszük ha látjuk.

    Szerintem a megjelenés közelebb lesz 2030-hoz inkább. W4 még sehol se, egy teaser van csak belőle, talán 2027-re lesz belőle játék, én a 2026-ban nem hiszek egyáltalán. A W3 után még 4-5 év volt a CP2077, nincs ok arra, hogy itt kevesebb legyen az idő. 2030. És ez még optimista becslés is.
  • hykao
    #6318
    Néhány új infó a folytatásról:

    Új helyszínek és városok:
    Több város, teljesen új "map", Night City még visszaköszön, de a hangsúly egy "rossz irányban fejlődött" Chicago ihlette nagyváros lesz. (talán GTA San Andreas szerűen)
    A fejlesztési központ Bostonban van, részint a "hitelesebb amerikai helyszín(ek)" megkonstruálása érdekében. A környezet kevésébé lesz multikultúrális, mint a c2077-ben, ami inkább egy képzeletbeli jövőbeli nagyváros érzetét keltette, semmint egy ténylegesen amerikia helyszínt. (talán Hitman Absolution szerűen)

    Technológiai fejlesztések:
    Unreal Engine 5: A játék az Unreal Engine 5 motorral készül, amely lehetővé teszi a fotorealisztikus grafikát és a fejlett környezeti hatásokat .
    Realisztikus tömegek: A fejlesztők célja, hogy a játékban a legrealisztikusabb és legreaktívabb tömegélményt hozzák létre, amit valaha videojátékban láttunk .

    Játékmechanikai újdonságok:
    Életutak: A játékosok által választott életutak (Street Kid, Corpo, Nomad) nagyobb hatással lesznek a történetre és a játékmenetre, mint az előző részben.
    Nézőpontok: Bár még nem erősítették meg, a fejlesztők fontolóra veszik a harmadik személyű nézet bevezetését az első személyű mellett, válaszul a játékosok visszajelzéseire.

    Céljuk továbbá a rövidebb fejlesztési idő és a befejezettebb állapot megjelenéskor (ámen :D)

    Lehetséges megjelenés:
    legoptimistább - 2027 (bruhaha)
    valószínű - 2028 (haha)

    Szerintem a W4 megjelenése után 2 évvel - legjobb esetben is. :)
    Utoljára szerkesztette: hykao, 2025.05.21. 11:22:26
  • Rafanir
    #6317
    Köszi a választ. Tényleg ez lehet a gond. Valahogy azt hittem, ez mindegyiknél alap, hogy quick hackelni lehet velük.
  • genndy
    #6316
    Kicserélted a cyberdecket mondjuk Sandevistanra
    Utoljára szerkesztette: genndy, 2025.01.26. 18:45:25
  • Rafanir
    #6315
    A Cyberpunk 2077-ben eltűnt a hackelés menü, amit harc közben lehet használni. Mit tehetek?
    Tudjátok van az a hackelés menü, ami akkor aktiválódik, ha belépünk a scan modeba, és lelassul az idő. Ilyenkor lehet az ellenfelekben zárlatot okozni, meg túlmelegíteni őket, meg a különböző elektronikus eszközöket meghackelni, hogy az ellenség figyelmét eltereljem és stb. Na ez az egész menü nincs ott, amikor a scanelésbe belépek. Azért ez elég gáz, pláne egy intelligenciára épülő buildnél, ahol ezt gyakran használja az ember. A visszatöltött mentésekben sincs ott ez a menü. Vagyis ha naaaaagyon messzire visszatöltök, kb. a játék negyedéig, akkor már ott van, de ezért biztos nem dobok kukába vagy 30 óra játékot. Meg nem azóta van állandóan eltűnve, mert eddig is mindig használtam. Ma ahogy leültem játszani, akkor tűnt fel a probléma. Playstation 5-ön játszok egyébként.
  • hykao
    #6314
    Még találtam ilyen infókat a 2.2 kapcsán:


    Rejtett küldetések:
    Az egyik legjelentősebb új titok egy rejtett küldetés, amely a Balatro nevű indie játékkal kapcsolatos. Ez a küldetés a következőket tartalmazza:
    Jim B. karaktertől kapott üzenettel indul
    10 elrejtett Joker kártya felkutatása Night City-ben
    A kártyák helyét képek segítségével kell kitalálni
    A küldetés jutalma egy új Joker póló és Balatro kártyák V lakásában


    Egyéb titkok
    A fejlesztők több más titkot is elrejtettek a játékban:
    Apró, történethez kapcsolódó matricák, amiket a játékosok még nem találtak meg
    Lore-ral kapcsolatos részletek
    Véletlenszerű vizuális változtatások
    Easter egg-ek
  • hykao
    #6313
    Ha elkezdik kiszervezni a munkákat, vagy a munkák egy részét, azzal jól járhatunk, ha megfelelő csapatot választanak, mint pl. anno a RAVEN volt. :)
    Elképzelhetőnek tartom, hogy ez a 2.2 valamiféle vizsgamunka volt. :)
    Utoljára szerkesztette: hykao, 2024.12.12. 17:34:12
  • lwb
    #6312
    Annyira nem érintenek ezek a kozmetikai dolgok, talán az autó színezése a kivétel, de azért jó, hogy még mindig hozzányúlnak a játékhoz.
  • hykao
    #6311
    A hír máshonnan:


    A Cyberpunk 2077 2.2-es frissítése számos izgalmas újdonságot hozott a játékba, jelentősen bővítve a testreszabási lehetőségeket és javítva a játékélményt. Íme a legfontosabb változások:
    Karakter testreszabás
    A frissítés jelentősen kibővítette a karakter testreszabási lehetőségeit:
    32 új szemszín
    Új arc- és testtetoválások
    Új arcsminkek és szemöldök típusok
    Új arcbehegesztések és kozmetikai arcimplantátumok
    Új köröm színek
    "Plain-to-Punk" csúszka a karaktergeneráláshoz56
    Jármű testreszabás
    A járművek testreszabása is jelentősen bővült:
    CrystalCoat™ technológia kiterjesztése több járműmárkára (Herrera, Mizutani, Quadra, Villefort)24
    Új TWINTONE™ színséma funkció a CrystalCoat™-kompatibilis járművekhez2
    Járműszín klónozási lehetőség3
    10 új, "legkeresettebb" jármű vásárolható az Autofixeren keresztül3
    Fotó mód fejlesztések
    A fotó mód jelentős átalakításon esett át:
    Akár 3 NPC elhelyezése a képen, több mint 20 karakter közül választva2
    Új kamerabeállítások és szabad kameramozgás24
    Fényforrások elhelyezése és állítása2
    Új képarányok (csak PC-n)2
    Effekt intenzitás csúszka2
    Egyéb újdonságok
    Johnny Silverhand megjelenhet az utasülésen és kommentálhatja a játékos cselekedeteit az 1. felvonás után3
    Kedvenc fotók megjelenítése V lakásában a képkeretek segítségével3
    Teljesítményoptimalizálás Intel Arrow Lake alapú CPU-kon (akár 33%-os javulás)12
    Számos hibajavítás és minőségi életjavítás124
    Új "titkok" felfedezése Night City-ben3
    A 2.2-es frissítés ingyenesen elérhető PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X|S konzolokon12. Ez a meglepetésszerű frissítés mutatja, hogy a CD Projekt Red továbbra is elkötelezett a Cyberpunk 2077 fejlesztése mellett, annak ellenére, hogy a játék már négy éves5.
  • hykao
    #6310
    Az új Cyberpunk 2077 patch rendkívül izgalmas újításokat hozott a játékosok számára, és alaposan érdemes áttekinteni a legfontosabb változásokat. Nézzük meg részletesebben:

    Főbb Újdonságok a 2.2-es Frissítésben
    1. Karaktertestreszabás Bővítése
    Új opciók:
    A karakteralkotó rendszer most még részletesebb testreszabási lehetőségeket kínál, beleértve a "dupla szem" megjelenést, amely futurisztikus, punk-stílusú megjelenést adhat a karaktereknek.
    Véletlenszerűsítő funkció került bevezetésre, amely lehetővé teszi, hogy a játékos gyorsan átváltson különböző stílusok között, például a "plain-to-punk" kinézethez.
    Frissített tetoválások és hajstílusok: Még több tetoválási minta és extravagáns hajstílus vált elérhetővé.
    2. Járműszín-testreszabás és Továbbfejlesztett Járműkezelés
    CrystalCoat technológia:
    Ezzel a rendszerrel több járműmárka (pl. Quadra, Rayfield) esetében választhatunk egyedi színeket és metálfényezéseket.
    A játékosok most már akár kéttónusú színkombinációkat is alkalmazhatnak járműveiken.
    TwinTone rendszer:
    A Kiroshi optika segítségével a játékosok beolvashatják más járművek színsémáit, és alkalmazhatják saját autóikra.
    Járművezetési élmény javítása:
    Az autók fizikája és kezelése is finomodott, így élethűbb vezetési élményt nyújtanak.
    A motorokkal való száguldás is dinamikusabb lett.
    3. Johnny Silverhand Új Interakciói
    Kibővített történeti elemek:
    Johnny Silverhand (Keanu Reeves karaktere) most több helyzetben tűnik fel, például az autóban ülve, ahol új párbeszédeket hallhatunk tőle.
    Ezek a jelenetek mélyítik a kapcsolatot Johnny és a játékos között, és még jobban kibővítik a karakter árnyaltságát.
    Extra jelenetek: Egyes küldetések során új párbeszédek és rejtett történetszálak is elérhetővé váltak.
    4. Fotómód Fejlesztések
    Szabad kamera használata: Most már teljesen szabadon mozgathatod a kamerát a fotómódban, ami még kreatívabb lehetőségeket ad a kezedbe.
    Karakterek hozzáadása a képekhez: Más karaktereket is hozzáadhatsz a fotókhoz, hogy filmes jeleneteket vagy akciódús pillanatokat örökíthess meg.
    Új filterek és effektek: Többféle színbeállítás és szűrő került a fotómódba, például a klasszikus noir vagy neon stílus.
    5. Hibajavítások és Optimalizáció
    Teljesítményjavítás:
    A játék stabilitása jelentősen javult, különösen a nagyobb városi területeken.
    Az NVIDIA DLSS 3 támogatás tovább optimalizálja a játékot RTX kártyákon.
    Hibák javítása:
    Több küldetésnél előforduló bugot javítottak, például eltűnő NPC-ket vagy nem aktiválódó párbeszédeket.
    AI fejlesztések: A városi NPC-k viselkedése intelligensebb lett, így például a rendőrök reagálása is életszerűbb.
    6. Továbbfejlesztett Történeti Tartalmak
    Új küldetések:
    Rejtett mellékküldetések érhetők el, amelyek eddig nem voltak aktiválhatók. Ezek különösen a játék világának mélységét erősítik.
    Helyszínek feljavítása: Több helyszín kapott grafikai és interaktív fejlesztéseket, például új neonfények és díszletek.
    Miért érdemes újra elővenni a játékot?
    Ez a frissítés nemcsak a technikai problémákat orvosolja, hanem rengeteg új tartalmat is hoz, ami még gazdagabbá teszi a Night City élményét. A járművekkel és karakterekkel kapcsolatos bővítések mellett a történet és a világ részletei is nagyobb hangsúlyt kapnak, ami még jobban elmélyíti a Cyberpunk univerzumot.

    Ha még nem próbáltad ki az új kiegészítőket (pl. Phantom Liberty), érdemes most belevágni, mert ezek is teljes mértékben kompatibilisek a frissítéssel.


    Az új frissítéssel kapcsolatban a fejlesztőcsapat bővítése és a Virtuos csapattal való együttműködés is kulcsfontosságú szerepet játszik a Cyberpunk 2077 jelenlegi fejlődésében. Lássuk ezt is részletesen:

    Virtuos és az Új Fejlesztőcsapat Szerepe
    A Cyberpunk 2077 legújabb 2.2-es frissítésében a CD Projekt Red nemcsak házon belül dolgozott, hanem a Virtuos nevű külső fejlesztőcsapatot is bevonta a munkába. Ez az együttműködés jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a játék új életet kapjon, és a játékosok számára friss tartalmakat és fejlesztéseket biztosítson.

    Mi az a Virtuos?
    A Virtuos egy nemzetközi videojáték-fejlesztő cég, amely specializált csapatokkal dolgozik különböző játékprojektek támogatásán.
    Szakterületeik közé tartozik:
    Tartalomfejlesztés: Új helyszínek, textúrák, grafikai elemek kidolgozása.
    Technológiai optimalizáció: A játékok teljesítményének javítása különböző platformokon.
    Portolás: Játékok más platformokra történő áthelyezése (például konzolokra vagy új generációs eszközökre).
    Virtuos szerepe a Cyberpunk 2077-ben
    Tartalombővítés:
    A Virtuos csapata több új tartalmat fejlesztett, beleértve a járműtestreszabási rendszert és a fotómód bővítéseit.
    Teljesítményjavítás:
    Az új frissítés optimalizálása a Virtuos tapasztalatának köszönhetően hatékonyabban fut az újabb hardvereken, például az RTX kártyákon.
    Bugok javítása:
    Az apró hibák és a nagyobb problémák elhárításában szintén jelentős szerepet vállaltak.
    Miért volt szükség a Virtuos bevonására?
    A CD Projekt Red eredetileg azt nyilatkozta, hogy a 2023 decemberében kiadott frissítés lesz az utolsó nagyobb update. Azonban a Virtuos bevonása lehetővé tette, hogy a játék további fejlesztéseket és tartalmakat kapjon. Ez az együttműködés több szempontból is előnyös volt:

    Időnyomás enyhítése:
    A CD Projekt Red saját csapata más projekteken (pl. a Witcher univerzum új részein) dolgozik, így a Virtuos segítsége kulcsfontosságú volt a Cyberpunk életben tartásában.
    Friss nézőpont:
    Egy külső csapat új ötleteket és megközelítéseket hozhatott, amelyek frissebbé és változatosabbá tették a játékot.
    Milyen hatással van ez a játék jövőjére?
    A Virtuos bevonása azt jelzi, hogy a CD Projekt Red továbbra is elkötelezett a Cyberpunk univerzum fejlesztése mellett, még ha egy külső csapat segítségére is szorulnak.
    Ez a lépés lehetővé teszi, hogy a játék ne csak fenntartsa, hanem folyamatosan javítsa a minőségét és bővítse a tartalmakat.
    A játékosok számára ez azt jelenti, hogy továbbra is számíthatnak izgalmas frissítésekre, új funkciókra és hibajavításokra.
    Összefoglalva
    A Cyberpunk 2077 új 2.2-es patchje nemcsak a játék technikai oldalát finomította, hanem új tartalmakat és funkciókat hozott, amelyeket részben a Virtuos csapatának köszönhetünk. Az ilyen jellegű együttműködések valószínűleg a jövőben is segíteni fogják a játék továbbfejlesztését, és biztosítják, hogy Night City ne veszítse el vonzerejét.
    Utoljára szerkesztette: hykao, 2024.12.11. 12:08:45
  • hykao
    #6309
    PC exkluzív 2.13 (szépség) tapasz: katt ide
  • MerlinW
    #6308
    Jaja, a teljes bossfight mechanikát újracsinálták a 2.0-ban.
  • lwb
    #6307
    Úgy tudom minden befejezésnél erősebb lett, a kieg miatt felturbózták kicsit, mert tényleg nem volt túl nagy szám, mint végellenfél. A titkos befejezésnél nyilván nagyobbak a tétek, mert egy lövésed van csak.
  • uwu2020
    #6306
    A végleges változatban a titkos befejezésnél Smasher erősebb, mint a többiben? Régről úgy emlékszem, fullos karakterrel akár 1-2 ütértől is megfekűdt a 3 féle alap befejezés esetén, még mielőt megmozdult volna. Most meg mindent be kell vetni, ha azelőtt agyon akarom ütni, mielőtt bejön némi erősítés, de az a minimum, hogy elkezd szaladni.
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.09.01. 13:53:50
  • Sunrider924
    #6305
    Dehat az az opcio egy poen, kb mint a far cry 4be( you get the country but i keep the choppa), megnezed de jatszani nincs ertelme ugy.
    Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2024.08.18. 16:48:42
  • Carlos
    #6304
    Egyszer kipróbáltam.
    Nagyon sok mindentől elesel.
    De a "kis küldik" megmaradnak dogtown-ban. De rengeteg heylre nem tudsz bemenni. Nem javaslom. :)
  • lwb
    #6303
    Azt se tudtam, hogy az opció ... De majd kibpróbálom.
  • hykao
    #6302
    Apropó, valaki játszotta úgy a PL-t, hogy nem menti meg Myers-t az elején?
  • coolpet
    #6301
    Oksa, így már érthető, köszi!
  • lwb
    #6300
    Nem teljesen. A kieg nem a vége után jön, hanem integrált része a sztorinak, megnyílik egy új terület. Ezt el tudod érni ha elérsz a fősztoriban egy pontig, de érdemes egyébként a végefelére hagyni inkább, de ez tőled függ.

    Egy új kerületrészt csinált a városban a kieg, ahová odamehetsz level 1-ként is, csak nem fognak beengedni. Ha elérsz egy pontra a főszálban, akkor be tudsz majd menni.
  • coolpet
    #6299
    Szóval alapot indítsak, és ha azt végigvittem utánna jöhet a Liberty City?
    A meglévő karakteremmel fogom így folytatni?

    Ha meg egyből a kieget indítom, akkor generál egy lvl15-ös karaktert, és kieg sztori, jól értem?