6317

-
#6317
Köszi a választ. Tényleg ez lehet a gond. Valahogy azt hittem, ez mindegyiknél alap, hogy quick hackelni lehet velük. -
#6316
Kicserélted a cyberdecket mondjuk Sandevistanra
Utoljára szerkesztette: genndy, 2025.01.26. 18:45:25 -
#6315
A Cyberpunk 2077-ben eltűnt a hackelés menü, amit harc közben lehet használni. Mit tehetek?
Tudjátok van az a hackelés menü, ami akkor aktiválódik, ha belépünk a scan modeba, és lelassul az idő. Ilyenkor lehet az ellenfelekben zárlatot okozni, meg túlmelegíteni őket, meg a különböző elektronikus eszközöket meghackelni, hogy az ellenség figyelmét eltereljem és stb. Na ez az egész menü nincs ott, amikor a scanelésbe belépek. Azért ez elég gáz, pláne egy intelligenciára épülő buildnél, ahol ezt gyakran használja az ember. A visszatöltött mentésekben sincs ott ez a menü. Vagyis ha naaaaagyon messzire visszatöltök, kb. a játék negyedéig, akkor már ott van, de ezért biztos nem dobok kukába vagy 30 óra játékot. Meg nem azóta van állandóan eltűnve, mert eddig is mindig használtam. Ma ahogy leültem játszani, akkor tűnt fel a probléma. Playstation 5-ön játszok egyébként. -
#6314
Még találtam ilyen infókat a 2.2 kapcsán:
Rejtett küldetések:
Az egyik legjelentősebb új titok egy rejtett küldetés, amely a Balatro nevű indie játékkal kapcsolatos. Ez a küldetés a következőket tartalmazza:
Jim B. karaktertől kapott üzenettel indul
10 elrejtett Joker kártya felkutatása Night City-ben
A kártyák helyét képek segítségével kell kitalálni
A küldetés jutalma egy új Joker póló és Balatro kártyák V lakásában
Egyéb titkok
A fejlesztők több más titkot is elrejtettek a játékban:
Apró, történethez kapcsolódó matricák, amiket a játékosok még nem találtak meg
Lore-ral kapcsolatos részletek
Véletlenszerű vizuális változtatások
Easter egg-ek -
#6313
Ha elkezdik kiszervezni a munkákat, vagy a munkák egy részét, azzal jól járhatunk, ha megfelelő csapatot választanak, mint pl. anno a RAVEN volt. :)
Elképzelhetőnek tartom, hogy ez a 2.2 valamiféle vizsgamunka volt. :)
Utoljára szerkesztette: hykao, 2024.12.12. 17:34:12 -
#6312
Annyira nem érintenek ezek a kozmetikai dolgok, talán az autó színezése a kivétel, de azért jó, hogy még mindig hozzányúlnak a játékhoz. -
#6311
A hír máshonnan:
A Cyberpunk 2077 2.2-es frissítése számos izgalmas újdonságot hozott a játékba, jelentősen bővítve a testreszabási lehetőségeket és javítva a játékélményt. Íme a legfontosabb változások:
Karakter testreszabás
A frissítés jelentősen kibővítette a karakter testreszabási lehetőségeit:
32 új szemszín
Új arc- és testtetoválások
Új arcsminkek és szemöldök típusok
Új arcbehegesztések és kozmetikai arcimplantátumok
Új köröm színek
"Plain-to-Punk" csúszka a karaktergeneráláshoz56
Jármű testreszabás
A járművek testreszabása is jelentősen bővült:
CrystalCoat™ technológia kiterjesztése több járműmárkára (Herrera, Mizutani, Quadra, Villefort)24
Új TWINTONE™ színséma funkció a CrystalCoat™-kompatibilis járművekhez2
Járműszín klónozási lehetőség3
10 új, "legkeresettebb" jármű vásárolható az Autofixeren keresztül3
Fotó mód fejlesztések
A fotó mód jelentős átalakításon esett át:
Akár 3 NPC elhelyezése a képen, több mint 20 karakter közül választva2
Új kamerabeállítások és szabad kameramozgás24
Fényforrások elhelyezése és állítása2
Új képarányok (csak PC-n)2
Effekt intenzitás csúszka2
Egyéb újdonságok
Johnny Silverhand megjelenhet az utasülésen és kommentálhatja a játékos cselekedeteit az 1. felvonás után3
Kedvenc fotók megjelenítése V lakásában a képkeretek segítségével3
Teljesítményoptimalizálás Intel Arrow Lake alapú CPU-kon (akár 33%-os javulás)12
Számos hibajavítás és minőségi életjavítás124
Új "titkok" felfedezése Night City-ben3
A 2.2-es frissítés ingyenesen elérhető PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X|S konzolokon12. Ez a meglepetésszerű frissítés mutatja, hogy a CD Projekt Red továbbra is elkötelezett a Cyberpunk 2077 fejlesztése mellett, annak ellenére, hogy a játék már négy éves5. -
#6310
Az új Cyberpunk 2077 patch rendkívül izgalmas újításokat hozott a játékosok számára, és alaposan érdemes áttekinteni a legfontosabb változásokat. Nézzük meg részletesebben:
Főbb Újdonságok a 2.2-es Frissítésben
1. Karaktertestreszabás Bővítése
Új opciók:
A karakteralkotó rendszer most még részletesebb testreszabási lehetőségeket kínál, beleértve a "dupla szem" megjelenést, amely futurisztikus, punk-stílusú megjelenést adhat a karaktereknek.
Véletlenszerűsítő funkció került bevezetésre, amely lehetővé teszi, hogy a játékos gyorsan átváltson különböző stílusok között, például a "plain-to-punk" kinézethez.
Frissített tetoválások és hajstílusok: Még több tetoválási minta és extravagáns hajstílus vált elérhetővé.
2. Járműszín-testreszabás és Továbbfejlesztett Járműkezelés
CrystalCoat technológia:
Ezzel a rendszerrel több járműmárka (pl. Quadra, Rayfield) esetében választhatunk egyedi színeket és metálfényezéseket.
A játékosok most már akár kéttónusú színkombinációkat is alkalmazhatnak járműveiken.
TwinTone rendszer:
A Kiroshi optika segítségével a játékosok beolvashatják más járművek színsémáit, és alkalmazhatják saját autóikra.
Járművezetési élmény javítása:
Az autók fizikája és kezelése is finomodott, így élethűbb vezetési élményt nyújtanak.
A motorokkal való száguldás is dinamikusabb lett.
3. Johnny Silverhand Új Interakciói
Kibővített történeti elemek:
Johnny Silverhand (Keanu Reeves karaktere) most több helyzetben tűnik fel, például az autóban ülve, ahol új párbeszédeket hallhatunk tőle.
Ezek a jelenetek mélyítik a kapcsolatot Johnny és a játékos között, és még jobban kibővítik a karakter árnyaltságát.
Extra jelenetek: Egyes küldetések során új párbeszédek és rejtett történetszálak is elérhetővé váltak.
4. Fotómód Fejlesztések
Szabad kamera használata: Most már teljesen szabadon mozgathatod a kamerát a fotómódban, ami még kreatívabb lehetőségeket ad a kezedbe.
Karakterek hozzáadása a képekhez: Más karaktereket is hozzáadhatsz a fotókhoz, hogy filmes jeleneteket vagy akciódús pillanatokat örökíthess meg.
Új filterek és effektek: Többféle színbeállítás és szűrő került a fotómódba, például a klasszikus noir vagy neon stílus.
5. Hibajavítások és Optimalizáció
Teljesítményjavítás:
A játék stabilitása jelentősen javult, különösen a nagyobb városi területeken.
Az NVIDIA DLSS 3 támogatás tovább optimalizálja a játékot RTX kártyákon.
Hibák javítása:
Több küldetésnél előforduló bugot javítottak, például eltűnő NPC-ket vagy nem aktiválódó párbeszédeket.
AI fejlesztések: A városi NPC-k viselkedése intelligensebb lett, így például a rendőrök reagálása is életszerűbb.
6. Továbbfejlesztett Történeti Tartalmak
Új küldetések:
Rejtett mellékküldetések érhetők el, amelyek eddig nem voltak aktiválhatók. Ezek különösen a játék világának mélységét erősítik.
Helyszínek feljavítása: Több helyszín kapott grafikai és interaktív fejlesztéseket, például új neonfények és díszletek.
Miért érdemes újra elővenni a játékot?
Ez a frissítés nemcsak a technikai problémákat orvosolja, hanem rengeteg új tartalmat is hoz, ami még gazdagabbá teszi a Night City élményét. A járművekkel és karakterekkel kapcsolatos bővítések mellett a történet és a világ részletei is nagyobb hangsúlyt kapnak, ami még jobban elmélyíti a Cyberpunk univerzumot.
Ha még nem próbáltad ki az új kiegészítőket (pl. Phantom Liberty), érdemes most belevágni, mert ezek is teljes mértékben kompatibilisek a frissítéssel.
Az új frissítéssel kapcsolatban a fejlesztőcsapat bővítése és a Virtuos csapattal való együttműködés is kulcsfontosságú szerepet játszik a Cyberpunk 2077 jelenlegi fejlődésében. Lássuk ezt is részletesen:
Virtuos és az Új Fejlesztőcsapat Szerepe
A Cyberpunk 2077 legújabb 2.2-es frissítésében a CD Projekt Red nemcsak házon belül dolgozott, hanem a Virtuos nevű külső fejlesztőcsapatot is bevonta a munkába. Ez az együttműködés jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a játék új életet kapjon, és a játékosok számára friss tartalmakat és fejlesztéseket biztosítson.
Mi az a Virtuos?
A Virtuos egy nemzetközi videojáték-fejlesztő cég, amely specializált csapatokkal dolgozik különböző játékprojektek támogatásán.
Szakterületeik közé tartozik:
Tartalomfejlesztés: Új helyszínek, textúrák, grafikai elemek kidolgozása.
Technológiai optimalizáció: A játékok teljesítményének javítása különböző platformokon.
Portolás: Játékok más platformokra történő áthelyezése (például konzolokra vagy új generációs eszközökre).
Virtuos szerepe a Cyberpunk 2077-ben
Tartalombővítés:
A Virtuos csapata több új tartalmat fejlesztett, beleértve a járműtestreszabási rendszert és a fotómód bővítéseit.
Teljesítményjavítás:
Az új frissítés optimalizálása a Virtuos tapasztalatának köszönhetően hatékonyabban fut az újabb hardvereken, például az RTX kártyákon.
Bugok javítása:
Az apró hibák és a nagyobb problémák elhárításában szintén jelentős szerepet vállaltak.
Miért volt szükség a Virtuos bevonására?
A CD Projekt Red eredetileg azt nyilatkozta, hogy a 2023 decemberében kiadott frissítés lesz az utolsó nagyobb update. Azonban a Virtuos bevonása lehetővé tette, hogy a játék további fejlesztéseket és tartalmakat kapjon. Ez az együttműködés több szempontból is előnyös volt:
Időnyomás enyhítése:
A CD Projekt Red saját csapata más projekteken (pl. a Witcher univerzum új részein) dolgozik, így a Virtuos segítsége kulcsfontosságú volt a Cyberpunk életben tartásában.
Friss nézőpont:
Egy külső csapat új ötleteket és megközelítéseket hozhatott, amelyek frissebbé és változatosabbá tették a játékot.
Milyen hatással van ez a játék jövőjére?
A Virtuos bevonása azt jelzi, hogy a CD Projekt Red továbbra is elkötelezett a Cyberpunk univerzum fejlesztése mellett, még ha egy külső csapat segítségére is szorulnak.
Ez a lépés lehetővé teszi, hogy a játék ne csak fenntartsa, hanem folyamatosan javítsa a minőségét és bővítse a tartalmakat.
A játékosok számára ez azt jelenti, hogy továbbra is számíthatnak izgalmas frissítésekre, új funkciókra és hibajavításokra.
Összefoglalva
A Cyberpunk 2077 új 2.2-es patchje nemcsak a játék technikai oldalát finomította, hanem új tartalmakat és funkciókat hozott, amelyeket részben a Virtuos csapatának köszönhetünk. Az ilyen jellegű együttműködések valószínűleg a jövőben is segíteni fogják a játék továbbfejlesztését, és biztosítják, hogy Night City ne veszítse el vonzerejét.
Utoljára szerkesztette: hykao, 2024.12.11. 12:08:45 -
#6309
PC exkluzív 2.13 (szépség) tapasz: katt ide -
#6308
Jaja, a teljes bossfight mechanikát újracsinálták a 2.0-ban. -
#6307
Úgy tudom minden befejezésnél erősebb lett, a kieg miatt felturbózták kicsit, mert tényleg nem volt túl nagy szám, mint végellenfél. A titkos befejezésnél nyilván nagyobbak a tétek, mert egy lövésed van csak. -
uwu2020 #6306 A végleges változatban a titkos befejezésnél Smasher erősebb, mint a többiben? Régről úgy emlékszem, fullos karakterrel akár 1-2 ütértől is megfekűdt a 3 féle alap befejezés esetén, még mielőt megmozdult volna. Most meg mindent be kell vetni, ha azelőtt agyon akarom ütni, mielőtt bejön némi erősítés, de az a minimum, hogy elkezd szaladni.
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.09.01. 13:53:50 -
Sunrider924 #6305 Dehat az az opcio egy poen, kb mint a far cry 4be( you get the country but i keep the choppa), megnezed de jatszani nincs ertelme ugy.
Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2024.08.18. 16:48:42 -
#6304
Egyszer kipróbáltam.
Nagyon sok mindentől elesel.
De a "kis küldik" megmaradnak dogtown-ban. De rengeteg heylre nem tudsz bemenni. Nem javaslom. :) -
#6303
Azt se tudtam, hogy az opció ... De majd kibpróbálom. -
#6302
Apropó, valaki játszotta úgy a PL-t, hogy nem menti meg Myers-t az elején? -
#6301
Oksa, így már érthető, köszi! -
#6300
Nem teljesen. A kieg nem a vége után jön, hanem integrált része a sztorinak, megnyílik egy új terület. Ezt el tudod érni ha elérsz a fősztoriban egy pontig, de érdemes egyébként a végefelére hagyni inkább, de ez tőled függ.
Egy új kerületrészt csinált a városban a kieg, ahová odamehetsz level 1-ként is, csak nem fognak beengedni. Ha elérsz egy pontra a főszálban, akkor be tudsz majd menni. -
#6299
Szóval alapot indítsak, és ha azt végigvittem utánna jöhet a Liberty City?
A meglévő karakteremmel fogom így folytatni?
Ha meg egyből a kieget indítom, akkor generál egy lvl15-ös karaktert, és kieg sztori, jól értem? -
#6298
Első végigjátszáshoz egyértelműen alapot indítsd, az is tartalmazza a kieget, csak ekkor csinál neked egy előrekészített karaktert és felviszi 15. szintre, meg előreugrik annyit a sztoriban, hogy a kieggel kezdhetsz. Kb semmi értelme, kezd előről a játékot.
Perkrendszer tök ugyanaz marad, mindkettő az új patch-től függ, nincs különbség. Egyébként annak is csak minimális sztori vonzata van, hogy milyen előéletet választasz, a rendszerre hatással nincs, bármilyen karaktert csinálhatsz bármiből. -
#6297
Sziasztok!
Steam akció keretében megvettem az ultimatet.
Hogy érdemes nekikezdeni? Perkrendszer attól függ mit indítok, alapot vagy kieget?
Köszi! -
#6296
Új hírek
-
#6295
Nem, nem. MULTIPLE MAPS. 6.15 után a videóban. Több és nagyobb játéktér lesz, mint a C2077 Night City-je, mármint az ígéretek szerint.
Igen, Unreal 5 motor, ami előny lehet, hogy nem kell sajátot kalapálni, vagy a meglévőt továbbfejlesztgetni. Az is segíthet, hogy az egész CP2077 univerzumot nem kell 0-ról felépíteni. Bár ennek ellenére nehezen hihető a 2025, bár alapvetően nem készül egy játék egy évtizedig, de nah...még se egy kép, se semmi, és 24 közepe fele járunk mindjárt...
Van egy korábbi videó is: -
#6294
Oké, de átírják az egész játékot RED-ről UE5-re. Azért az nem kis feladat :)
Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2024.05.11. 21:40:49 -
#6293
Hát ha Saga van a címében, akkor ez lehet egy több, kisebb részből álló játék lesz, valószínű ugyanazt a várost felhasználva mint a 2077-ben, így simán jöhet jövőre, aztán 2 évente egy újabb kis adag
Utoljára szerkesztette: Seth, 2024.05.11. 14:18:00 -
#6292
A Youtube-on és másutt is, csepegnek az infók a köv. részről. Valaki már tudni véli, hogy Cyberpunk 2099 Orion Saga lesz a címe. A CDPR North America fejleszti, ami két észak-amerikai városban székel, még nagyobb létszámú a fejelsztőcsapattal.
2025-re (majdnem 2055-öt írtam :D) ígérik, ami igen meglepő ígéret, még önmagukhoz képest is, lévén még egy képet sem láttunk róla, nemhogy kamu játékmenetet vagy valami. :D
Utoljára szerkesztette: hykao, 2024.05.10. 18:20:09 -
#6291
Cyberpunk 2077 -esített Opera GX böngésző - ha éppen erre lenne gerjedelmed. :D -
#6290
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Csak a felszálló űrhajót látod, a leszállásnál te már nem vagy ott ... Oda So Mi egyedül megy.
-
#6289
Na most akkor mikor van a Holdraszállás? :d -
Sunrider924 #6288 Abszolut kozonsegkedvenc befejezes mivel nagyon komoly athallas van az anime befejezo reszevel, gondolom "veletlenul" XD -
#6287
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Nem, sőt, szerintem ez a legpozitívabb befejezés. Jó, Reedet le kell lőni, de neki is jobb úgy, békét lel legalább. Alex megkapja a nyugis trópusi visszavonulását, amit szeretne, So Mi meg megmenekül attól a sorstól, ami kb ránk is vár. Legalább egy valaki megússza. Johnny is ennek a befejezésnek örül a leginkább, mert bemutattunk az NUSA-nek.
-
#6286
SPOILER
So Mi mellé álltál, akkor nem hal meg Alex, és mentek a Holdra? Ez a Holdra szállás kimaradt még, ezt még majd megnézem. :) -
#6285
Hát a dlc új befejezése valóban eléggé harmatos lett. Mekkora hülyeség, hogy króm nélkül mindjárt hajléktalaneledel lesz V-ből, meg minden haver lesz.r téged innentől. Wtf. Eleve végig lehet vinni a játékot 0 implanttal, ahogy egyébként az első scaves tutorial missiont is csináljuk. Nyilván gyengébb leszel, de azért nem annyival, hogy útszéli koldus agyonüt.
Én inkább So Mi mellé álltam a legutóbbi végigjátszásnál és maradtam a secret endingnél. Adam Smasher harc jóval nehezebb lett, de teljesen megcsinálható még így is, csak sokat kell mozogni.
Szerintem addig ne menj be Hanakohoz az Embersbe, amíg nem csináltál meg minden mellékküldetést. A gigeket hagyhatod, de a sárga mellékküldiket csináld meg. Max a verekedős beat on the bratet lehet skippelni, ha nincs olyan krómod. Akkor több emberrel fogsz majd beszélni a végén.
Népszerűtlen vélemény jön: örülök, hogy nem lesz több expansion a játékhoz. A PL-el együtt már akkora lett a játék, hogy egy-egy végigjátszás már iszonyú sok idő lenne. -
#6284
Hirtelen azt hittem a 10M és 15M az árai a jószágoknak. :D No, de mi történt a környezettel? Jönnek mennek ezekkel a mai csodákkal egy Half-Life 1 szintű grafikai környezetben. :D Hozzáteszem így a környezet legalább kellőképpen lehangoló a játékbeli verőfényhez képest, ami eléggé zavaró cyberpunk témakörben. :D
Valamilyen sztori alapú mod nincs még? -
#6283
-
#6282
KIS SZPOJLER LESZ
Csak nekem zavaró valahogy ez a 2x befejezése a DLC-nek? Mármint úgy értem, hogy a Johhny-s tetőn ücsörgés (túl azon, hogy már kissé unalmas) lehetne csak akkor, amikor az alapsztori végére érünk. Így a DLC-be a Johhny-s visszaemlékezés után csöppenve a végén ha felmegyek a tetőre, kimarad a fő történetszál majd egészében. A végén egyedül Viktort tudtam felhívni, és csak hozzá tudtam elmenni.
A klinikán a laptopon azt olvastam, eltűntek az utcáról a hajléktalanok. Hááát, erre magam is az lettem, de legalább még jó szarul is néztem ki. :D
Misty legalább valamivel jobban nézett ki, mint korábban. :D Jackie dzsekiében, bár kissé Jackie anyjára is emlékeztetett. Oké, hogy egy ilyen sztorinak nem kell happy-end legyen a vége, de már megint túlontúl olyan érzésem volt valahogy, mint az alapjátéknál, hogy sok hűhó volt a semmiért valahogy. Ez még rosszabb volt, mint mikor a fő történeti szál végén felültem a 219-es vagy hanyas buszra. :D
A stáblista alatt így elég kevsen búcsúztak...Takemura is roppant csalódottnak tűnt, Hanako is meghalt, és Takemura bújkálni kényszerült emiatt...
Inkább a tetőn visszaléptem, engedve Johhny unszolásának, és nem hívtam Reedet. Na, de ilyenkor meg mi van? Semmi? Akkor nem fejezem be? Vagy majd később jön ugyanez kb, csak Viken kívül mást is fel tudok hívni? Máshoz is el tudok menni?
Egyelőre inkább visszamentem a Judy-s Clouds-os babazsúrba. :)
Közben érdekes módon Hands mégegyszer felhívott, hogy valamit hagyott nálam, a kérdésre, honnan tudta, hol vagyok, már nem válaszolt - ezzel még lesz valami, vagy most mi van? :D
Utoljára szerkesztette: hykao, 2024.01.16. 23:32:48 -
#6281
Nem Dogtownban van, az alapjáték mellékküldetéssorozata. Magyar verzióban "Gyepáld meg a kölyköt" vagy valami ilyesmi. Az alapjátékot még 2020 végén kitoltam konzolon. A PL-nek PC-n kezdtem neki, felhő alapon, és mivel épp nagyjából ott tartottam a PC verziómmal, ahol a PL elérhetővé válik, ha az alapjátékon keresztül folyunk bele, így ezt választottam. Ily módon a PL-lel már vélhetően tényleg a legvége felé járok, de a fő sztoriban még csak most kéne Takemurával találkoznom, így amikor beleunok a PL-be, néha ránézek az alapjáték mellékküldetéseire. -
uwu2020 #6280 Én nem találtam bunyós küldit Dogtoown-ba. Hol keressem? Hogy kell elkezdeni?
Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.01.04. 06:32:01 -
#6279
Nahh nem tudtam már kik hiányoznak, erre beléjük futottam a régi stadionban Dogtownban... :D Az ijedt szemű, hülye hajú Marcin és hű társa, a másik CD Projekt alapító, valamilyen Mihály, most nem jut eszembe pontosan. :D Marcin most is makulátlan a fehér zokni + papucs kombóval odateszi magát. :D Braindance cuccokat árulnak, képesség pont növelőt stb. :D Én meg egyből: Mi az elköltöznek? :D Lengyelül tolják a vakert. :)
Közben Reed hívott, hogy mehetek az ereklye műtétre. Mondam neki, még átgondolom. :D Ez után van még valami érdemleges, vagy már tényleg a vége?
Utoljára szerkesztette: hykao, 2024.01.02. 23:28:49 -
#6278
Ezt én pontosan értem, arról írtam, hogy az ajánlat elutasítása esetén azt lehet választani, hogy visszalépek, de nem lépek vissza valójában, hanem ugyanúgy elkezdődik a mérkőzés. :) Mindegy, ez legyen a legnagyobb bajunk a játékkal. :)