107
A Black dizájnere és a City Interactive közös erővel repít vissza bennünket a nyugati frontra.
  • Fpocok
    #107
  • Bokafix2
    #106
    Ez a játék fájdalmasan amatőr... a második küldetésen átjutott valaki? Ahol ilyen kikötőben kell kolbászolni. Az egyik ponton halhatatlanok lesznek az ellenfelek, de így egyik pillanatról a másikra!

    Nem lehet őket megölni, hiába lövöm akármilyen fegyverrel akármilyen szögből, akár még közvetlen közelről is. De ők simán szét tudnak lőni engem.

    Na itt lett elegem. Eddig is tapasztaltam már ilyet hogy mintha elfelejtenének meghalni de a kikötős résznél állandóvá vált ez a probléma.

    De a nehézségi szint belövését sem tanulták meg a kedves fejlesztők mert casualon is olyan nehéz mint más játékokban a hard fokozat. A kamera rohattul nem kezelhető jól, alig tudok eltalálni valakit ha fut, célirányzékkal meg szinte lehetetlen.

    Cryengine a t*köm.
  • Montanosz
    #105
    kösz, de persze letöltöttem az angol verziot...aztán pár orás játékután delete, 0 játékélmény))
    mentem visza tolni a xenus 2-t inkább))



  • bajgunar
    #104
    Átírod a nyelvet ANGOLA a cfg-ben! ;)
  • Montanosz
    #103
    na tologattam,eddig((

    nekem jo a grafika így, irányitás is meg minden, kivéve hogy valahogy engem sem kapott el a hangulata, igazán taktikázni sem lehet hiába irogatták a készítők...
    Ha lopakodni akarok ott a velvet assassin
  • a.carkey
    #102
    Az a baj, hogy ha nem tünteted el a testet, eltűnik magától. :)
  • Montanosz
    #101
    ja na ugy gondoltam ja))
  • ReszegKoldus
    #100
    De megél! :)
  • scomcomputers
    #99
    Szép a grafika az igaz:


  • a.carkey
    #98
    Mármint gondolom a kettő van a gépeden. :)
  • Montanosz
    #97
    Hát nagy kínkesevesen letöltöttem de ékes orosz nyelven próbált kommunikálni,így delete, majd nézek másik verziót

    Amugy inkább a H&D3-t csinálnák meg már,mert az még mindig a gépemen van pedig lassan egy generáció felnőtt azóta))
  • s1lkforrent
    #96
    Alien Rage szegény továbbra sem képvisel semmilyen színvonalat, egy kiemelkedően buta konzolos(de ez nem is a legjobb szó, a post Gears of War generáció lebutított B- alatti kategóriás TPS/FPS játékait érteném ezalatt) lövölde. Nem borzasztó grafikailag, de játékmenetében még egy sokat szidott CoD Ghosts-nak is csak csókolommal köszönhet. Egyszerűen rossz játszani(a "realisztikus mozgás" azaz tengeribetegséget okozó dülöngélés nem segít neki semmiképp), nem is bírtam továbbvinni, pedig a hasonlóan rossz Inversiont azért csak végigszenvedtem.

    SG fórum pedig általában döglődik(technikailag is, évekig nem talált meg annyi fórum hiba, mint most pár hónap alatt), a magazin főoldal teljes elkúrása kinyírta a fórumos közösséget is.
  • Maxtreme
    #95
    Ennyi erővel az új wolfenstein-nél sincs túl (ami van, annak is nagy százaléka a bugokról szól) sok komment, pedig az tényleg nem mondható rossznak.

    Bele kell törődni hogy maximum a multiplayer alapú játékoknál pörög valamilyen szinten az adott topik, a többi szinte 0.

    A régi színvonalat és látogatottságot ne is várd, azt már régen tönkrevágták a különböző közösségi oldalak. (és ez nem csak erre a forumra igaz. Sőőt az sg meg a ph még úgy ahogy látogatott a többi magyar forumhoz képest)
  • grebber
    #94
    A jó játékoknál van miről beszélni élmények stb stb.
    Ami szar az szar arról inkább nem beszél senki rajtam kivül és le sem tölti.
  • Fpocok
    #93
    A sok komment nem a játék minőségét minősíti. Ha sok a komment, akkor az a hype miatt van. Attól még lehet jó egy játék, hogy kevesen írnak.
  • grebber
    #92
    Milyen jó játék lett ez is na.Követni se lehet a topikot lol.

    Hol vannak a régi szép idők amikor 5+ ezer kommentes game topikok voltak.... 100kommentet nem él meg azért az már jelent valami minőséget és hogy a kutyát se érdekli...
  • Shep
    #91
    Hát a Wolfhoz képest tényleg nagy a kontraszt :D
  • Shep
    #90
    Na tovább haladtam és a 2. nagy nyílt pálya már egész pofásan fest és az AI is jobban muzsikál ha nincs beszorítva, hanem nagyobb mozgásteret kap. Szinkron az szokás szerint most is nagyon béna. Viszont már értem Grebber miért játszotta végig, mert annyira nem szar, hogy ott hagyja az ember, ellenben kiemelkedő az nem igazán van benne de a lövölde néhol egész élvezetes tud lenni. Amolyan 1x végig lehet játszani kategória de 2 hét múlva el is felejted mi volt benne.
  • a.carkey
    #89
    Lehet az a baj, hogy a Wolfenstein volt az utolsó FPS amivel előtte játszottam, de ez nagyon kevés. A Sniper 3ra azért kíváncsi leszek.
  • grebber
    #88
    De most már legalább van egy jó kis pakk City bundleba Sniper GW 1-2, Alien Rage, meg ez is lassan benne lesz.
  • a.carkey
    #87
    Nem jellemzően warezolok, sőt, de ezt tényleg meg akartam nézni annyi "szépet" írtatok róla. 1x amikor lemegy az ára steamen 2 euróra, mint a snipernek egy hónap után akkor vétel lesz, de addig - édes istenem - messzire kerülendő! :D
  • Shep
    #86
    Sniper 1 szerintem nagyon jó volt, leszámítva a béna COD-os részeket, a 2-ből ezeket szerencsére kihagyták de mégsem volt az igazi, viszont a DLC-je az jól sikerült mindkettőnek, talán jobban is, mint az alap játékok és úgy tűnt, hogy van számukra út felfele, aztán jött a bughalom Alien Rage és most ez és mintha visszakanyarodtak volna a kezdetekhez. Kíváncsi leszek, hogy a Lord of the Fallen-nel sikerül -e kinőniük magukat, de valahogy már kétlem.
  • extra sensory
    #85
    Elég gyenge az AI, a régi citys játékokból még mindig átkacsint a hülye ellenfél sztereotípiája, néha mintha kihagyna a műagy. De ezt több CI-s játéknál is tapasztaltam... egyes küldetések is banálisak és az ellenfél is elég gyakran produkál olyanokat hogy pl, tökéletes fedezékből is látja hol vagyok de még el is talál.

    Crysis 3-al meg valóban össze sem lehet hasonlítani. Én is reméltem hogy újítanak valamit ha már ott hirdetik a CE3-as motort a játék elején, de ez sem jött össze úgy tűnik.

    Ez kb. olyan mintha vennél a boltban egy üveg tust meg venne Michelangelo is, és mindketten festenétek egy képet. Nyilván lenne egy kis különbség az eredményt tekintve attól függetlenül hogy ugyanazokkal az eszközökkel dolgoztatok.

    Ez még mindig a budget kategória sajnos. A sniper ghost warrior még tetszett is egy kicsit, de azt is elrontotta a sok játékmenetbeli hülyeség amivel találkoztam.
  • Shep
    #84
    Kipróbáltam. Hát AI az olyan érdekes, az első lövész állásnál nem lőttem pár mp-ig és feltorlódott a zsákok alá 3-4 katona ugyanarra a pontra, vicces volt. Viszont ha kiszúrnak akkor fedezékbe húzódnak, elkezdenek keresni ha nem látnak. Grafika az megint gyenge viszont legalább maxon is jól fut, de hiába C3 engine, meg sem közelíti még a Crysis 2 szintjét sem, a 3-ot meg pláne nem. Vannak villogó NPC-k, hangulat tényleg nem sok így 15 perc játék után de ez még változhat, szóval ezt még nem írom le, de egyelőre sajnos egy újabb City-s középszernek tűnik.
  • Montanosz
    #83
    jah hallod 35 fokban kész csoda hogy még kedvem van hozzá))
  • Shep
    #82
    Fú de vicces ma valaki :D
  • Montanosz
    #81
    Annyit szidtad ,hogy megse nézem már, hogy tényleg ennyire gány-e :)
  • Shep
    #80
    Annyit szidtad ,hogy megnézem már, hogy tényleg ennyire gány-e :)
  • grebber
    #79
    Na kirpobáltam pc-n is kb 5 percig bírtam.
    Elég ha annyit mondok a Crysis 3 min 2x jobban fut maxon.
    PC-n mégszarkupacabb lett mint boxon. Visszavonom a korábbi 5/10-et ez egy 2/10 maximum.
    Mondjuk az pc-n melette szól egeres célzás miatt még így 0-5 fps mellett is jobban daráltam mint boxon szóval pc max 5.5 óra lehet.

  • grebber
    #78
    Ez valamilyen szinten igaz is ,de tulzás is egyben.
    Ha elmegyek valahova dolgozni legyen az bármilyen terület, kezdőként ugye én vagyok az ujjonc a senki a csicska.No de az idő mulásával fejlődik az ember mászik fel a ranglétrán.

    Érdekes hogy itt ez mintha nem lenne.Volt régen a nagyon legalja aztán a Sniperek és Alien Rage már egy jobb szintet képviselt (gondoltam is innen csak felfelé van).Erre itt van ez megint bőven visszalépés.

    Az mondjuk igaz ha jönne ide pár normális ember jobb lenne minden.Lásd Lords of The Fallen ahol csupán egy Witcher fejlesztő csatlakozott a nyomikhoz és nem rossz az eredmény egyelőre.
  • Synchronous
    #77
    A City maradt City... hiába jönnek ki új nevek, hiába licenszelik az újabbnál újabb engineket. Nem az enginekkel van a gond, hanem a fejlesztőkkel, ők ugyanis tehetségtelenek.

    Csak egy példa: a Fear első része 2005-ös és Jupiter engine-t használ... a city-s Terrorist takedown második része 2008-as és szintén Jupiter engine-t használ. Hasonlítsd össze a Terroist takedown grafikáját a Fear-ével. Ég és föld. A City 3 évvel később nem tudott közel sem olyan grafikát kicsiholni ugyanabból az engine-ből mint a Monolith. Ennyit jelent hogy ki fejleszti a stuffot. Ők nem lesznek később sem jobbak ebben hacsak nem lecserélik az egész társaságot.
  • grebber
    #76
    De Cryengine de City módra nem látni ,mert ótvar lett low res textúrák stb :(
  • grebber
    #75
    Pl volt olyan hogy lent az alagútban ketté ágazott a folyosó és el lehetett dönteni merre menjünk.
    De úgyis mindkettőt meg kellett csinálni szóval mindegy volt.
    Menet közben mindig bedob melékküldetéseket, pl éppen kivégezni készülnek tagokat meg kell őket menteni stb.

    Annyira nagy sand box dolog nincs itt szerintem.

  • a.carkey
    #74
    Nem Cryengine?
  • a.carkey
    #73
    Akkor nem az van, hogy van egy térkép, és oda mész, azt a feladatot veszed fel, amelyiket akarod. Vagy náluk mi a sandbox? A Sniper Elite 3ra is sandboxot írtak, aztán gondolom az sem lesz az. Akkor mi a sandbox ami más fogalma szerint (értsd: kiadók) sandbox? :D
  • a.carkey
    #72
    Mindent végigjátszik amibe belekezd.
  • Shep
    #71
    De ha szar, miért játszod végig, nem értem :)
  • grebber
    #70
    Fingom sincs mentem előre és daráltam minél előbb vége legyen ennek a fosnak.
  • a.carkey
    #69
    A sandbox rész miben mutatkozik meg? Mert anno így hirdették.
  • Fpocok
    #68
    Bár úgy látom de.