49
Cryengine 3 SDK tapasztalatok
  • savior666
    #49
    Azt olvasom, hogy az Illum shader okozza, de akkor ti mire szoktátok állítani?
    A Hair pl nem tükröződik, de most tényleg haj shaderre állítsak mindent?
  • savior666
    #48
    Valamit nagyon elronthatok, mert semmit nem találok erről a jelenségről.
  • savior666
    #47
    Nem tudjátok mitől lehet, hogy beimportálok egy fbx fájlt, a texturákat hozzáadom diffuse mapként és úgy tükröződik minden felület, mintha tükör lenne?
    kep
    Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.23. 18:23:02
  • Jim Morrison
    #46
    cryengine 5.5

    szép kis update
  • savior666
    #45
    Reference image-re allítottam a shadert és úgy néz ki, hogy így jó.
    Így meg nincs árnyék...
    Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.10. 16:42:42
  • savior666
    #44
    A Cryengine 5.4-ben hogy lehet kikapcsolni a tárgyfelületek tükröződését? Illum shaderen vagyok, a diffuse feher, a specular fekete, de még így is látom, hogy tükröződik a ház fa fala.
  • Jim Morrison
    #43
    cryengine-52-is-now-available-for-download
  • Jim Morrison
    #42
    pay what you want Cryengine V
  • Jim Morrison
    #41
    nekem miért tök vakító fehér a sziget amikor létrehozom?
    neki tök jól van
  • hekinen
    #40
    http://www.youtube.com/user/CyberGameArts?feature=chclk :)
  • hekinen
    #39
    a link persze lemaradt xd http://www.youtube.com/watch?v=butBqfE_lnY&list=PLE9A45FAD9F35DCD3&feature=plcp modSDK hoz vannak ezek de jo a sima sdk hoz is :)
  • hekinen
    #38
    na ennek a gyereknek a tutorjaibol is meglehet tanulni használni a cryenginet részletes és jó ;P
  • hekinen
    #37
    amúgy valakinek van 5 lete hogy az ai miért nem támad? Generálom az all ait nmeg a triangulumot is vagy mit waypontotkat is de nemjó sehogysem akar menni lehet hogy az a baj hogy 32 Bites op van? win 7 mert olvasom h sok a probléma a 32bit el
  • robotnyk
    #36
    valszeg lassabb lesz amúgy ettől, de végleges megoldás csak a következő verzióban lesz. ami feltehetően hoz majd 3 másik ilyen bugot
  • Jim Morrison
    #35
    köszi, megy
  • robotnyk
    #34
    a terrain része megy, csak egy kicsit most félretettem egyéb dolgaim miatt. amúgy megy az angol :)
  • hekinen
    #33
    robotnyk akkor egymás segittségére is lehetnénk ha addsz valami eláérhetőséget szivesen elmagyarom a terrarian részt mert azt már értem csak az ai meg a track line a nehéz:\\ am angollal hogy állsz?:) csakmert magyar tutort nemtaláltam hozzá :\\
  • robotnyk
    #32
    pálya betöltés előtt r_GeomInstancing 0
  • Jim Morrison
    #31
    amióta vga t cseréltem a forest pálya sem töltődik be, mindig kifagy :( volt valakinek hasonló gondja?
  • robotnyk
    #30
    őszintén szólva én addig el sem jutottam, inkább csak a terrain, brush, volumes témakört néztem, AIt nem
  • hekinen
    #29
    nm am esetleg nem lenne kedved segiteni az ai beállitásában? csakmert nagyon khmkhm hulemulék xd ott állok melletuk ésss észre se vesznek néha csakha rájuk lövök .. :\ éshát nemrétem xd
  • robotnyk
    #28
    kösz, bookmarkolva :)
  • hekinen
    #27
    látom nemtulsokan vannak itt :\\ kár pedig lenne pár kérdésem :)
  • hekinen
    #26
    Sziasztok ha valaki még jár ide akkor itt vannak jo kis tutorialok youtbe angolul
    www.youtube.com/playlist?list=PLFD00C571688BB20D&feature=plcp
  • Benito94
    #25
    az a baj, hogy el se indul sehogy, nemtudom mi a baja, egyszer régebben letöltöttem egyet és az működött aztán frisítettem azóta nem megy.
  • robotnyk
    #24
    ebben nem vagyok biztos, mert eleve el sem indul. amúgy a programon belül van konzol, ott lehet beírni
  • Benito94
    #23
    Ati vidikarim van, lehet/biztos az a hiba. Az r_geominstancing az micsoda vagy hol találom, hogy átírhassam 1-ről 0-ra?
  • robotnyk
    #22
    csak jelzem amúgy, hogy ATI kártyákon az új verzió nem működik DX11 shader hibája miatt. r_geominstancing 1 kapcsolót 0-ra kell állítani betöltés előtt amíg nem jön hotfix
  • robotnyk
    #21
    mindkét verzióval probléma van? (32bit, 64bit)
    DirectX, visual studio 2008, 2010 redistből van friss a gépen? ha ez a user account control aktív akkor próbáld meg kikapcsolni azt, vagy admin módban futtatni.
    tűzfalon ki kell engedni, és pl AVG-vel is összeakadhat... most így hirtelen ennyi
  • Benito94
    #20
    Sziasztok!

    Az elnne a problémám, hogy nem indul el a progi.
    Azt írja ki, hogy a CryENGINE működése leállt, és ezt írja:

    Probléma-aláírás:
    Problémaesemény neve: BEX64
    Alkalmazásnév: Launcher.exe_CryENGINE
    Alkalmazásverzió: 3.4.0.3696
    Alkalmazás időbélyegzője: 00000000
    Hiba – modul neve: StackHash_377d
    Hiba – modul verziója: 0.0.0.0
    Hiba – modul időbélyegzője: 00000000
    Kivétel – eltolás: 000000003e800000
    Kivételkód: c0000005
    Kivételadatok: 0000000000000008
    Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.768.3
    Területibeállítás-azonosító: 1038
    További információk 1: 377d
    További információk 2: 377d270b83d688d33887cf5a28e2118b
    További információk 3: 1fcb
    További információk 4: 1fcb1111801dea588d5a8cdaa25f6a1f

    Az lenne a kérdésem, hogy nálatok volt/van ilyen probléma? HA van akkor tudnátok segíteni vagy tudja mi a probléma?
    A választ és a segítséget előre is köszönöm.
  • perseus99
    #19
    itt találtam hozzá egész jó tutorial videókat bemutatja az egész progit + hogy mi mire való aztán a map szerkesztést és így tovább... itt
  • Ryder159
    #18
    Gondolom egy atomerőmű kell alá.
  • Jim Morrison
    #17
    ezt ki kell próbálnom :o
  • rooney8
    #16
    elég csúnya a graf :))
  • robotnyk
    #15
    felső menüsor, view, show rollup bar
  • perseus99
    #14
    másnak is van olyan problémája hogy nem tud lerakni AI-t?
  • perseus99
    #13
    Sziasztok, letöltöttem egész szépen működik csak az egyik ilyen beállító panelt véletlen kinyomtam amikor szerkesztgettem a terraint, jobb oldalon szokott lenni... valakinek volt már hasonló problémája? van rá valami meg oldás?
  • robotnyk
    #12
    nem modkit, különálló játékot lehet vele csinálni
  • Büdös Bohóc
    #11
    "tutorial"

  • Prince23
    #10
    Egy kis tutorial, de inkább update trailer: