49
Cryengine 3 SDK tapasztalatok
-
savior666 #49 Azt olvasom, hogy az Illum shader okozza, de akkor ti mire szoktátok állítani?
A Hair pl nem tükröződik, de most tényleg haj shaderre állítsak mindent? -
savior666 #48 Valamit nagyon elronthatok, mert semmit nem találok erről a jelenségről. -
savior666 #47 Nem tudjátok mitől lehet, hogy beimportálok egy fbx fájlt, a texturákat hozzáadom diffuse mapként és úgy tükröződik minden felület, mintha tükör lenne?
kep
Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.23. 18:23:02 -
#46 cryengine 5.5
szép kis update -
savior666 #45 Reference image-re allítottam a shadert és úgy néz ki, hogy így jó.
Így meg nincs árnyék...
Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.10. 16:42:42 -
savior666 #44 A Cryengine 5.4-ben hogy lehet kikapcsolni a tárgyfelületek tükröződését? Illum shaderen vagyok, a diffuse feher, a specular fekete, de még így is látom, hogy tükröződik a ház fa fala. -
#43 cryengine-52-is-now-available-for-download -
#42 pay what you want Cryengine V -
#41 nekem miért tök vakító fehér a sziget amikor létrehozom?
neki tök jól van -
hekinen #40 http://www.youtube.com/user/CyberGameArts?feature=chclk :) -
hekinen #39 a link persze lemaradt xd http://www.youtube.com/watch?v=butBqfE_lnY&list=PLE9A45FAD9F35DCD3&feature=plcp modSDK hoz vannak ezek de jo a sima sdk hoz is :) -
hekinen #38 na ennek a gyereknek a tutorjaibol is meglehet tanulni használni a cryenginet részletes és jó ;P -
hekinen #37 amúgy valakinek van 5 lete hogy az ai miért nem támad? Generálom az all ait nmeg a triangulumot is vagy mit waypontotkat is de nemjó sehogysem akar menni lehet hogy az a baj hogy 32 Bites op van? win 7 mert olvasom h sok a probléma a 32bit el -
#36 valszeg lassabb lesz amúgy ettől, de végleges megoldás csak a következő verzióban lesz. ami feltehetően hoz majd 3 másik ilyen bugot -
#35 köszi, megy -
#34 a terrain része megy, csak egy kicsit most félretettem egyéb dolgaim miatt. amúgy megy az angol :) -
hekinen #33 robotnyk akkor egymás segittségére is lehetnénk ha addsz valami eláérhetőséget szivesen elmagyarom a terrarian részt mert azt már értem csak az ai meg a track line a nehéz:\\ am angollal hogy állsz?:) csakmert magyar tutort nemtaláltam hozzá :\\ -
#32 pálya betöltés előtt r_GeomInstancing 0 -
#31 amióta vga t cseréltem a forest pálya sem töltődik be, mindig kifagy :( volt valakinek hasonló gondja? -
#30 őszintén szólva én addig el sem jutottam, inkább csak a terrain, brush, volumes témakört néztem, AIt nem -
hekinen #29 nm am esetleg nem lenne kedved segiteni az ai beállitásában? csakmert nagyon khmkhm hulemulék xd ott állok melletuk ésss észre se vesznek néha csakha rájuk lövök .. :\ éshát nemrétem xd -
#28 kösz, bookmarkolva :) -
hekinen #27 látom nemtulsokan vannak itt :\\ kár pedig lenne pár kérdésem :) -
hekinen #26 Sziasztok ha valaki még jár ide akkor itt vannak jo kis tutorialok youtbe angolul
www.youtube.com/playlist?list=PLFD00C571688BB20D&feature=plcp -
Benito94 #25 az a baj, hogy el se indul sehogy, nemtudom mi a baja, egyszer régebben letöltöttem egyet és az működött aztán frisítettem azóta nem megy.
-
#24 ebben nem vagyok biztos, mert eleve el sem indul. amúgy a programon belül van konzol, ott lehet beírni -
Benito94 #23 Ati vidikarim van, lehet/biztos az a hiba. Az r_geominstancing az micsoda vagy hol találom, hogy átírhassam 1-ről 0-ra?
-
#22 csak jelzem amúgy, hogy ATI kártyákon az új verzió nem működik DX11 shader hibája miatt. r_geominstancing 1 kapcsolót 0-ra kell állítani betöltés előtt amíg nem jön hotfix -
#21 mindkét verzióval probléma van? (32bit, 64bit)
DirectX, visual studio 2008, 2010 redistből van friss a gépen? ha ez a user account control aktív akkor próbáld meg kikapcsolni azt, vagy admin módban futtatni.
tűzfalon ki kell engedni, és pl AVG-vel is összeakadhat... most így hirtelen ennyi -
Benito94 #20 Sziasztok!
Az elnne a problémám, hogy nem indul el a progi.
Azt írja ki, hogy a CryENGINE működése leállt, és ezt írja:
Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: BEX64
Alkalmazásnév: Launcher.exe_CryENGINE
Alkalmazásverzió: 3.4.0.3696
Alkalmazás időbélyegzője: 00000000
Hiba – modul neve: StackHash_377d
Hiba – modul verziója: 0.0.0.0
Hiba – modul időbélyegzője: 00000000
Kivétel – eltolás: 000000003e800000
Kivételkód: c0000005
Kivételadatok: 0000000000000008
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk 1: 377d
További információk 2: 377d270b83d688d33887cf5a28e2118b
További információk 3: 1fcb
További információk 4: 1fcb1111801dea588d5a8cdaa25f6a1f
Az lenne a kérdésem, hogy nálatok volt/van ilyen probléma? HA van akkor tudnátok segíteni vagy tudja mi a probléma?
A választ és a segítséget előre is köszönöm.
-
perseus99 #19 itt találtam hozzá egész jó tutorial videókat bemutatja az egész progit + hogy mi mire való aztán a map szerkesztést és így tovább... itt -
#18 Gondolom egy atomerőmű kell alá. -
#17 ezt ki kell próbálnom :o -
#16 elég csúnya a graf :)) -
#15 felső menüsor, view, show rollup bar -
perseus99 #14 másnak is van olyan problémája hogy nem tud lerakni AI-t? -
perseus99 #13 Sziasztok, letöltöttem egész szépen működik csak az egyik ilyen beállító panelt véletlen kinyomtam amikor szerkesztgettem a terraint, jobb oldalon szokott lenni... valakinek volt már hasonló problémája? van rá valami meg oldás? -
#12 nem modkit, különálló játékot lehet vele csinálni -
#11 "tutorial"
-
#10 Egy kis tutorial, de inkább update trailer: