2
  • himihumi27
    #2
    Nem tudom pontosan mit is gondoljak ilyenkor, mert egyszerre két dolog jut eszembe:

    Egyrészt egyetértek azzal a kitétellel, hogy felelősen kell használni a közösségi szolgáltatásokat, de mivel ez alapvetően a "normális viselkedés" kategóriájába kéne essen - sajnos nem esik - ezért kissé felesleges a kijelentés.

    Másfelől pedig nekem egyre inkább ellenszenvesebb az az - amúgy érthető - jelenség miszerint egy adott személy megítélésében egyre nagyobb szerepet játszik egy közösségi oldali profilja. Azonban már a profil megléte is társadalmi elvárás kategóriájába látszik esni.

    Vajon pár év múlva kifejezett követelmény lesz egy állás betöltéséhez egy olyan profil ami igazodik a cég imázsához?

    Érdekesen bosszantó évek következnek...
  • gforce9
    #1
    Ez nem újdonság, a nagyobb cégeknél erre külön ember van, hogy figyelik a munkatársak online profilját, hogy nehogy rosszat mondjon a cégről, még akkor sem ha jogos. Dehogynem szájkosár. Szájkosár a javából.