8
  • a_n_d_r_e_w
    #8
    Hat pedig szerintem pont a masodik resz volt gyatra, es a harmadikra talalt vissza a sorozat magara. Nem kell banyaszni a bolygokon? Vegre. Nincsenek ismetlodo helyszineken futoszalagon gyartott mellekkuldik? Hurra. Cserebe viszont van jopar apro gonddal megszerkesztett mellekkuldi ezernyi es ezernyi parbeszeddel, elozo reszekbol elfelejtett huszadrangu NPC-k torteneteivel. Egyszeruen remek.
    Cserebe az utolso 5 perc aminek nem ugy kellett volna megtortennie, ahogy vegul sikerult. De az elmult 30 ora fenyeben megbocsajtom neki. Es azt is hogy nem tudtam egy az egyben athozni a Shepardom arcat, csinaltam jobbat.
  • NEXUS6
    #7
    Hát én még nem jutottam el azt utolsó 10 percig, de sajnos a megelőző néhány 10 óra is eléggé keserű szájízt hagyott maga után eddig nálam.

    Kezdődött ott, hogy még annó az ME1-ben generált karakterem fizimiskáját nem tudta átkonvertálni. Ezért vagy 1 órai melóval újraalkottam. Miért vesződtem vele? Talán csak mert azt szoktam meg, és elvileg ez egy folytatás lenne ugye bár.

    A játékmenet sajnos nem hogy fejlődött volna, de a bolygófelfedezős mellékküldik gyakorlatilag zéróra redukálódtak.

    Karrakter fejlődés kicsit combosabb, meg a fegyverek upgradelése is visszajött, de az első részhez képest még mindig nevetséges. Ez még mindig nem szerepjáték/RPG, hanem egy akció-kalandjáték. Ami nem lenne gond, ha a kaland, a sztori kb olyan szintű lenne, mint a második részben. De valahogy nem tud annyira beszippantani. A második részben ott volt a Cerberus, ahol Shepard-nak újra kellett járnia a ranglétrát, itt meg egyből hős pozícióból indul, de még mindíg nem ő mondja meg a többieknek, hogy hogy szopják le magukat, hanem ő a galaktikus lótifuti, meg pizzafutár. Nem egyre nagyobb ívű lesz a dolog, hanem még mindig van egy három fős kis osztag, akivel esetenként több száz fős seregeket kell legyakni, meg bazi űrhajókat. Ha pl a Cerberus némelyik küldinél meg akarja akadályozni, hogy megszerezzünk valamit, akkor miért is nem dob oda egy bombát, ahelyett, hogy az embereit mészároltatná le? OK ez egy sci-fi, de az ilyenek azért kizökkentik az embert.
  • gombabácsi
    #6
    igen, a massefektek köztről kell írni

    szerintem ez a játékismertető 10%-al csökkentette az sg nézettségét

    sok olvasó napi boldogságmértéke 40%-al csökkent, mert nem a massok köztről írtatok!

    meg a barátok köztről is írhatnátok!
  • DrGreen
    #5
    Ne nagyon várd a Mass Effect 3-at. Míg a játék nagyrésze méltó folytatása az előző két résznek, addig az utolsó 10 perc olyan keserű szájízzel, csalódottsággal és zavarodottsággal hagy, hogy azt kívánod bárcsak neki se kezdtél volna az egésznek :S :(
  • Gulyu84
    #4
    Ha ezt ajánljátok hétvégére akkor inkább bemegyek dolgozni, Mikor lesz már valami írás a Mass Effect 3-ról?
  • amitakartok
    #3
    "Miért az Unreal Engine 3 a mérce?"

    Mert rengeteg nagy amerikai cím azt használja.

    "Főleg miért érzem azt, hogy a szövegkörnyezet arra utal, hogy az UE3 csúnya lenne?"

    Én is hallottam már máshol, hogy az UE3 felett "eljárt az idő" (értsd: nem tegnapi darab, úgyhogy automatikusan csúnya).
  • pamparampa
    #2
    "Cryostasis, S.T.A.L.K.E.R., Men of War, csak három olyan cím a közelmúltból, amelyek képesek voltak marandó nyomot hagyni maguk után"

    A Cryostasis valóban maradandó nyomot hagyott, annyira szar volt.
  • Ender Wiggin #1
    Miért az Unreal Engine 3 a mérce? Főleg miért érzem azt, hogy a szövegkörnyezet arra utal, hogy az UE3 csúnya lenne? A Deep Black biEngine-t használ, ami Ultrabookokra van optimalizálva.

    Azt viszont jól érzi a kedves szerző, hogy unom a "címeket". A játékokat viszont nem.