32
  • cloud.strife
    #32
    Ezen a Zacuto oldalon elég szép számmal van 5D kiegészítő kütyü (amiket ugye ráadásul a Sony-hoz meg se kell venni.... De az A77-ről nem találok semmit.
    Segíts lszi.
  • cloud.strife
    #31
    Nem célozgatok, csak próbálok logikát találni a lenti bejegyzésekben. De sajnos nem találok semmit.

    Remélem lesz teszt az új cuccokkal is, hisz amiről én beszélek az most jelent meg. Vagy ezt az A77-et már megjelenés elött tesztelte valaki? LOL :)
  • Ender Wiggin #30
    Bizonygattad, hogy a Sony márpedig jobb. Az említett teszten a Sony is szerepelt két kamerával. Ha Canon szemellenzővel rám céloztál, nem is járhatnál távolabb az igazságtól. :-) De, ha valami jó, akkor nem fogom azt írni, hogy nem az, csak hogy fényezzem az általam preferált márkát.
  • cloud.strife
    #29
    Olvasnál vissza tőlem, hogy mikor mondtam olyat hogy az 5D nem qrvajó filmezésre? Még vennék is ha úgy lennék anyagilag. Csak most kinullázott a Sony A77VQ vásárlás.
    Elképesztő jó lenne ha egyesek a Canon szemellenző mögül ki lesnétek a világba. Nem egy kamerás a piac.

    Atyaúristen™
  • Ender Wiggin #28
    Nem tudom milyen filmeket forgatsz. TV sorozat, reklámfilm, amatőr önkifejező perfomansz vagy mi, de van azért egy figyelemreméltó oldal, a Zakuto. 2O1O-ben és 2O11-ben is volt egy nagy tesztjük, a mozifilmgyártásban haznált kamerákal vetették össze sok kategória szerint többek között az 5D MkII-t is. CSupa, csupa ASC, BSC, CSC operatőr, akik hollywoodban sok szuperprodukciót filmeztek.
    Russell Boyd ASC, ACS Oscar nyertes, (Master & Commander: The Far Side of the World, Ghost Rider, Forever Young); oscar jelölt Don McAlpine ASC, ACS (Moulin Rouge, Patriot Games, X-Men Origins: Wolverine); BAFTA nyertes Nic Knowland, ASC (The Final Passage, Around the World in 80 Days); Emmy jelölt Gale Tattersall, ASC (House, Ghost Ship, Wild Orchid); Stephen Goldblatt jut eszembe, akik két oszkárra jelölték. Szóval fingja sincs, gondolom. Abban megyegyezett a véleményük, hogy az 5D MkII nagyon jó filmezésre is.

  • cloud.strife
    #27
    Szakértés™
  • narumon
    #26
    Egyébként a cikkben meg MKIII-ról van már szó, aminek a legnagyobb újdonsága az ALL-I codec ami jelenleg úgy néz ki videóban mindent ver. Ez pl ugye olyan "kis apróság" ami egy PRO-nál sokkal többet számít mint bármi más.
  • narumon
    #25
    Video szempontból mindegy mert 550D,600D,7D video része teljesen azonos, minőségre és mindenre.
  • narumon
    #24
    "Cseszheted" a video funkciót ha nincs meg a minőség. 5D MkII-vel már videóztam A77-el még valóban nem, de nem is hiányzik. Mint lentebb is írtam nem volt olyan gond, hogy valamit ne tudtam volna 5D-vel felvenni. Amiket írtál mint hátrány az gyakorlatilag egyik sem gond. Itthon egy 550D-t nyúzok ami szintén "többet tud" videóban mint az 5D csak éppen képminőségben nem, ami ugye a lényeg.
  • cloud.strife
    #23
    ?????

    Ezt nem értem, forgattam 5N-el is, nekem nem hiányzott semmi sem.
  • neevous
    #22
    Az A77-nek a videójában megvan az a mélységérzet, ami az 5N videójából annyira hiányzott (nem a DOF-ra gondolok)?
  • cloud.strife
    #21
    A filmesek világa is kezd visszaállni a rendes kamerákra, nem kell ezt annyira leegyszerűsíteni.... Úgy beszélsz itt a filmes világról mintha az összes film azzal készülne....

    DE várom a tapasztalatokat a nemrég megjelent A77-ről. Ha annyira geek vagy (NOT) akkor várnám az infót a szakértőúrtól..... LOL Lefogadom nem is láttál még A77-et...... száni
  • G_ArchAngel #20
    Kar, hogy a filmesek vilaga nem ert veled egyet. De ertem en, hogy a etkezesi kessel lehet leginkabb fat kitermelni, a lancfureszes favago meg hulye.
  • cloud.strife
    #19
    De teljesen igazad van, hülyeség a kettőt összehasonlítani. Nem egy kategória. Az 5Dmk2 mindenidők egyik legjobb fényképezője és forradalmasította a videó ipart. Valószínű én is veszek egyet az FF miatt (csakis a videóért). De videóban, videós funkciókban akkor is jobb az A77 mint az 5D.

    Pl.:
    1080p50
    Peaking
    folyamatos AF (pro-knak mondjuk ez nem érdekes, bár steady-zésnél nagyon hiányozna)
    HDMI kimenet folyamatos FullHD-t tol ki (5D felvétel közben csak 480-at nyom)
    Vázban stabi (szenzor), plusz elektronikus stabi
    sokkal "jobb" Rolling Shutter

    Ha legalább 2 percig használtad volna bármelyiket és nem a neten láttam tapasztalatod lenne értenéd mit írok.

    Ez a csak a szakbarbároknál szövegez most személyeskedés lenne? Csakhogy tudjam hogy válaszoljak.
  • cloud.strife
    #18
    Inkább a 7D-vel....
  • cloud.strife
    #17
    LOL
  • narumon
    #16
    Mondjuk így neten rákeresve kb Canon 600D-vel szokták hasonlítani szóval az a kategória, csak a 600D fele annyiba kerül.
    5D-vel már csak azért sincs értelme összehasonlítani mert abban egy Full frame szenzor van a sonyban meg a kis Canonokban előforduló APS-C. Ugyebár az előző 2.5x nagyobb, ezzel meg el is dőlt, hogy nincs miről beszélni.
  • narumon
    #15
    Nem tudom mi az amit nem lehet 5D-vel, de Sonyt még csak max szakbarbárnál láttam (vagy még annál sem), 5D-vel meg filmet szoktak forgatni, biztos csak sznobságból. Az ára is sznobságból kétszer annyi. Egyébként szerintem haveromnak A77-e van (nem vagyok benne biztos), de ő meg minden áron Canonra akar cserélni.
  • cloud.strife
    #14
    Ajánlom nekik hogy próbálják ki az A77-et.
    Forgattam én is többször 5D-vel. Nekem nem kell mondani hogy milyen qrvajó. Csak sok dologban jobb az A77.

    Majd ha már pár 10 órát fogatsz mindkettővel akkor geekedj... :D:D:D:D
  • G_ArchAngel #13
    mad mind = cloud.strife?
  • mad mind
    #12
    Ezt miből gondolod? Mit tudsz te rólam? Ez baromság. A legtöbb fotós szerint túl drágák a Canon gépek.
  • G_ArchAngel #11
    Kemeny, hogy Londonban filmstudiok dolgoznak az 5D mark II-kel (koztuk egy magyar baratom is, aki egy magyar fotos oldal tarsszerkesztoje), bizonyara butak es nem ertenek hozza:)))

    Naponta 3-400 bejegyzes esik a reader-be aminek 10% dslr videozassal foglalkozik, de en meg nem olvastam egy nagyobb cegnel, de maganyos cinematographer-eknel sem, hogy Sony-t hasznal:)

    Pedig, ha valaki az SG-n photogeek, akkoz az en vagyok:)
  • cloud.strife
    #10
    Ja. igen, rosszul fogalmaztam, az MK2-re gondoltam, de a 3-ast is simán idevehetjük. Videó terén mindenképp, fotóban valszeg a Canon jobb lehet egy hajszállal. Mondom az FF-et leszámítva, mert az egyértelmű.

    Fogdoss egy kicsit egy A77-et. Ma is forgatás volt, 2 5D-s csak lesett hogy mit csinálok, mert sajna azokkal olyanokat nem lehet.
  • narumon
    #9
    Húha akkor gyorsan próbálj ki előtte más gépeket is, hidd el, hogy fényévek vannak közöttük nem is tudnék olyat mondani amiben a Sony jobb. Ja de az ára, de az sem véletlenül.
  • cloud.strife
    #8
    FF-et és a többpontos AF-et leszámítva nekem jobbank tűnik az SLT-A77 pl.... lehet vitatkozni rajta....
  • stain
    #7
    Négy éve még az MkI-et objektívvel árulták $3000-ért. Jó, akkor az nem volt új modell, de az volt az egyetlen elérhető áru FF. Ez meg obi nélkül többe kerül, aztán a leírás szerint nem is a fotósoknak, hanem a videósoknak készült. Nem értem, hogy miért nem építenek akkor két változatot, egy fényképezőt meg egy videokamerát... A videokamera még olcsóbb is lenne, mert nem kell bele zár, tükör meg prizma.
  • narumon
    #6
    Azért nem egy kategória kettő semmilyen szinten.
  • G_ArchAngel #5
    Nem te vagy a celkozonseg, ennyi.
  • conjurer
    #4
    Miért lenne túlárazva? Ennyi a belépőszintű FF, a d700 még drágább, pedig az már 3 éves lassan.
  • cloud.strife
    #3
    Nekem SLT-A77 Sony-m van, az pl tudja a 1080p50 videót is, ezt azért belerakhatták volna.

    A mindent tud bulvárfőcím megintcsak jól sikerült.
    Eddig egy Canon-os Pro ismerős sem mondta hogy fut venni mark3-ast.
  • Ender Wiggin #2
    A Mark II váz 1900 dollár. Mi ebben a túlárazott? Sokkal olcsóbb, mint az 1Ds, a Nikon D3x vagy akár a régebbi Hasselblad/Fuji kamerák, a mediumokról nem is beszélve. A minősége pedig nagyon jó.
  • mad mind
    #1
    Lenyomhatná a 7d árát, vagy legalább az 5d mark2 árát, mert jelenleg baromira túlárazottak.