1
  • himihumi27
    #1
    A tájékoztatást, még az internet elterjedésének hajnalán kellet volna megejteni, amikor még az emberek fejében az volt, hogy ha meg akarom nézni/hallgatni vagy elolvasni a bármit, akkor azért fizetnem kell. Mára már felnőtt egy teljes generáció, akiknek az a természetes, hogy letöltöm. Becsülöm, hogy tájékoztatás is végre terítékre került nem csak a szankcionálás, de ehhez rengeteg pénzt kéne beleölni egy komoly kampányba, amibe a cégek nem fognak befektetni, a politikusok meg nyilván nem erre fogják az államháztartást herdálni már a szavazóbázisok ellen-szímpátiáján kívüli okok miatt sem. Amíg lesz ebből valami épkézláb ötlet, addig még egy generáció úgy nő fel, hogy search-download-enjoy-share.

    Ebből is látszik, hogy a cégek mesterségesen teremtett vásárlói igények kielégítésére képesek, és a valóban felmerülő vásárlói igények követésére pedig nem. Gazdasági rugalmasság rules.