553
Thief 4
-
#553
Muve.hu- n most 350ft akinek még nincs meg .... -
csabika1982 #552 Sziasztok!
A drótvágót hol lehet megszerezni? az elején vagyok még Bassotól felvett küldetéseket csinálom. -
#551
Uram atyám, de kihalt a topik.
Mit szóltok hogy megfilmesítik a Thief-et? -
McAwesome #550 Jól veszem ki, hogy a fókusz pontok nem töltődnek, csak fogyna? -
zibi1 #549 Olvasd el a dokumentumot amit találsz az ékszerésznél,és a sorok előtt ott vannak a számok. -
#548
Ha jól emlékszem vagy az ott lévő faszinál van vagy az asztalánál -
McAwesome #547 Sziasztok.
Az első fejezetnél járok, az ékszerésznél.
Az alagsorban van egy széf, három számkódos tárcsával. Annak a kódját hol találom, mert már minden emeletet többször is átkutattam.. -
#546
A probléma megoldva. -
#545
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hová kerülnek a játék mentései? Nem találom sajnos. Előre is köszönöm a választ. -
#544
Nagy köszönet érte! -
#543
Megköszönöm Itt is. :)
Köszi! -
Gmiki #542 Sziasztok!
Elkészült a Thief (2014) magyarítása. Egyelőre innen tölthető:
Thief magyarítás
Utoljára szerkesztette: Gmiki, 2014.12.03. 21:23:39 -
#541
cosplay fb-ról :)
-
#540
szivesen,én is -
#539
Köszi hogy megosztottad. Nagyon várom. -
#538
Bocs 41864-es -
#537
GMiki fordítja41804 -es hozzászólás alpján jól is halad -
#536
Sajnos semmi. Nem jelentkezett senki sem, aki beszállna a fordításba. (magyarításokportál-on szinte veszekedtek rajta. :) )
Én felvettem KGy-el a kapcsolatot (Ő a Thief sorozat fordításának atyja.) de sajnos nincs rá ideje.
Tényleg ideje lenne, ha néhányan összedugnák a fejüket és nekifeszülnének lefordítani. Én még fizetnék is érte.) -
beef #535 Honosítással kapcsolatban van bármilyen érdemi infó? -
#534
Elég sajnálatos hogy viták miatt elúszott egy ilyen jó játék lehetősége. Nem tudom én fejre céloztam és akkor sem haltak meg egyből, igaz íjat sem fejlesztettem erre. Azért remélem jön majd egy új és az összerakottabb lesz. -
#533
Nos, igen. Az előző részek jobbak voltak. De csak a The Dark Project és a The Metal Age. A Deadly Shadows sem volt rossz, de már ott is érezni lehetett a régebbi részek közti különbséget, viszont abban folytatást kaptunk történetileg.
A lockpicking lehetett volna olyan, mint a TES V Skyrim-ban, vagy hasonló.
Ezek nem zombik, hanem mitikus lények.
A befejezés tényleg lehetett volna jobb is.
Nem gyenge a nyíl, csak pontosan kell célozni fejre, és 1 lövés leteríti. Bár egy tolvajhoz méltóan nem az öldöklés a cél, így én is csak nagyon ritkán használtam.
Az őrök elől minden részben simán el lehetett futni, bújni. Itt viszont az őrök tudnak dobálni, ha kicsit is látható vagy. Viszont ha Ghost módban akarod végigvinni, akkor nagyon oda kell figyelni mindenre, hogy még a gyanú se merüljön fel bennük hogy valaki ott garázdálkodik a környéken. Ennél viszont elkövették azt a súlyos hibát hogy szinte süketek és vakok az őrök. Nem veszik észre ha valami eltűnt.
Tény hogy lehetett volna sokkal jobb is. Az eredeti koncepció szerint másabb lett volna ez a Thief, csak sok volt a kavarás. Amennyien dolgoztak rajta az elején, nem is csodálkozom. Valaki mindig mást akart, hol elvettek belőle valamit, hol hozzátoldtak. Az eredeti felállás szerint, TPS nézetű lett volna, a jó öreg Garrett lett volna benne góth stílusban, megöregedve, Stephen Russel hangjával együtt.
A zene sem ilyen lett volna, mert aki eredetileg készítette hozzá a zenei anyagot az lelécelt, ahogyan sokan mások. Igazi nagy felbolydulás volt az Eidos Montreal háza táján, mivel mindenki bele akart nyúlni a játékba, így hamar összeférhetetlenség alakult ki a csapat között.
Ezt kaptuk, el kell fogadni.
Azt sajnálom hogy a pályaszerkesztőt nem adták ki hozzá, mint az előző részekhez. ( A Deadly Shadows-é az sz@r volt, ezért alakult meg a The Dark Mod csapata a Broken Glass Studios modder team, akik jó dolgokat készítenek a mai napig.) A modderek durva jó Fan Missziókat tudnának készíteni az tuti, ha ehhez is kiadnák a pályaszerkesztő motorját.
Amit még hiányolok, hogy a magyarítás is abbamaradt, ott is csak a vita és huza-vona volt, így jegelték. -
#532
Végigjátszottam, előző részek mintha jobbak lettek volna én többet vártam. Ami tetszett, lopakodás, grafika, pár küldetés jó volt pl a széfes is.
Ami nem, lockpicking nagyon gagyi, sűrű töltések, nem minden küldetés után lehet bevásárolni végére maradt 3000 + aranyam mert nem tudtam elkölteni, sokszor a játék inkább idegesítő és unalmas minthogy izgalmas lenne, a zombikat nem lehet leütni, cserébe könnyen égnek, a befejezés egy nagy 0, gyenge a nyíl, 2 lövés kell alapból egy őrbe, az őrök elől simán el lehet szaladni és guggolós részig érni ahová már nem tudnak követni :D
Összességében szerintem mégis végig kell egyszer vinni aztán gyorsan elfelejteni, remélem nem ez lesz az utolsó darab a szériából és egy régiekhez hasonló jön ki. -
#531
Hát a video kari az AMD Radeon HD 7670, van még 2gigás proci és 6 giga ram
a video driver elvileg frissitve és directx 11, és win 7 64bit -
#530
Talán megoldja egy videókártya driver és NetFramework frissítés. Főleg hogy hiba van a d3d11.dll adatban. Még egy Direct X frissítés is kellene.
Tuti rendbejön.
Mik a laptopod hardverei? Hány bites Win7-en futtatod? -
#529
Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: APPCRASH
Alkalmazásnév: Shipping-ThiefGame.exe
Alkalmazásverzió: 1.4.0.0
Alkalmazás időbélyegzője: 533be632
Hiba – modul neve: d3d11.dll
Hiba – modul verziója: 6.2.9200.16570
Hiba – modul időbélyegzője: 5153b56b
Kivételkód: c0000005
Kivétel – eltolás: 0000000000058b68
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk 1: 3a77
További információk 2: 3a77091f7717ee629cfc4f3f16d2ad47
További információk 3: 02bf
További információk 4: 02bf44369662c6d0f1c3aefd607dd9a3
Olvassa el online adatvédelmi nyilatkozatunkat:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040e
Ha nem érhető el az online adatvédelmi nyilatkozat, olvassa el az offline változatot:
C:Windowssystem32hu-HUerofflps.txt
eredetiben van meg, másként nem reklamálnék. :)
-
#528
Talán ha kiírnád mi a hibaüzenet, akkor tudnánk segíteni is. Így nem.
Vagy vedd meg eredetiben. De lehet hogy fel kellene telepítened az új videókártya drivert, stb... Vagy valami hardver hiba. Másold be a hibaüzenetet és máris okosabbak leszünk. :) -
#527
Sziasztok!
A laptopomra tettem fel és alacsony beállításon de tükörsimán fut,viszont állandóan pár percenként hibaüzenet ,hogy a thief működése leállt.
Ez mitől lehet? gépigényhez van köze vagy valami máshoz? eddig ilyesmit nem tapasztaltam minden játék fut rajta min közepesen, a legújabbak is. -
#526
Egész jó írás. :) -
#525
Thief 4 - Mediaviagra teszt -
#524
Garrett, mielőtt bejutott a városba, amnéziás lett. A végén kiderült hogy Erin valahogy megúszta a dolgot és életben maradt. Valami ilyesmi.
Mivel, igen csekély az angol nyelvi tudásom, így nem tudom pontosan a választ. Bár az angolok-amerikaiak is zavartak voltak a befejezést illetően. :) -
herceg90 #523 sziasztok egy kerdesem lenne mi a fene volt ez a vegen mert nevezetek hulyenek nem ertem valahogy nem birom osszerakni mitortent -
#522
Én még ki sem próbáltam a Mantle támogatást. Igaz a gépem bírja elég rendesen. Meg sem nyekken a Thief futtatása alatt. Épp nemrég vittem végig, talán 2-3 bugot találtam benne. Lehet hogy ráízzítok erre a javításra. Nekem teljesítménybeli problémám nincs, de lehet hogy a Mantle által még jobb lesz. (audio ügyileg.) -
alyr2 #521 Ha bekapcsolom a Mantlet 2-5 masodpercekre megfagy ugy 2 percenkent:( Ezen lehet meg javitani fognak remelem:) -
#520
"Hello everyone,
We have just made public a new version of the PC version of Thief, v1.3 build 4118.5 This patch will be applied by Steam automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client.
This patch will address the following issues.
Added AMD Mantle support.
Added AMD TrueAudio support. TrueAudio hardware support can be enabled in the in-game audio options menu.
For more information about AMD Mantle and AMD TrueAudio technology, please see:
http://community.amd.com/community/a...iver-for-thief
AMD Catalyst 14.3 Beta driver is required to use AMD Mantle and AMD TrueAudio.
Image Based Reflections are now optional in 64-bit version. Used to always be enabled in 64-bit and never in 32-bit.
Added "Automatically Limit Texture Quality" option, when turned on it limits texture quality based on the amount of dedicated VRAM.
Fixed medallion icons not or incorrectly lighting up on some setups.
Fixed subtitles not showing during cinematics when using the 32-bit version.
Fixed an issue where on specific setups, the game would crash during startup, and creating a new windows account would fix it.
Fixed an issue where sometimes the mouse position would be offset when running with Surround or Eyefinity.
Various crash fixes.
Various optimizations." -
#519
Lehet tudni, hogy mi lesz még benne? Vagy csak a mantle? (hivatalos oldalon nem találtam semmi erre vonatkozó infót...) -
#518
Ma jelenik meg a mántli patch! -
#517
Én elsőre úgy nyomtam ,hogy ahogy esik úgy puffan, ha észrevettek iszkiri, ha nem volt kedvem osonni, lenyilaztam minden szívfájdalom nélkül. A vége felé 1-2 embert meg is kalapáltam, mert egész látványos mikor lecsap valakit és így is majdnem 19 óra hossza volt nekem a játék, szerintem nagyon megérte az árát, ráadásul én igazából kellemesen csalódtam kivéve persze a befejezést, mert arra nincsenek szavak. -
#516
Én is úgy vagyok, hogy ha észrevesznek, akkor gyorsan marhulok egy kicsit (lövöldözök, felgyújtom őket, csapdába csalom őket, stb.), aztán töltöm vissza a játékot az észrevétel elé... :-)
Mondjuk majd ha újrajátszom, lehet mentés nélkül fogom, akkor már érdekesebb lesz... -
ratgab #515 Alapból az íj fontosabb. Ha már közelharcolni kell akkor az már nem lopakodós játék. Sőt ha észrevesznek akkor már gáz van igazából, mert nem úgy játsszod ahogy kéne.
Amúgy közelharc terén igazad van, mert én is chapter 4 után néztem már meg, hogy vajon hogy a fenébe kéne harcolni (addig nem kerültem nyílt konfliktusba vagy ha igen, akkor elszaladtam/elbújtam inkább). -
#514
rendben,nem kell mondjuk szájbarágni,de ne mondjuk ilyen xy betüvel kelljen vagy mi.különben sem akartam úgy játszani.mindegy nekem nem tetszett a játék csak elmondtam azért kicsit komolyabb lehetett volna az egész