26
  • lammaer
    #26
    Ezt megcsinálod itt is a bauhausban... :)
  • Tetsuo
    #25
    Egy kis kanadai hirveres Magyarorszagnak.
  • Tetsuo
    #24
    Na igen, gyakran vissza lehet vinni az arut, de en pl. (hasznalatlan) cipot mar nem tudtam kicserelni a SportsDirect-ben 2 nap utan.
  • Tetsuo
    #23
    Az a ficko nem ugyes volt, hanem hulye. Hany gepet vitt volna meg vissza? :DD
  • narumon
    #22
    A cikk nem Magyarországról szól.
    USA-ban pl az egyik legnagyobb barkácslánc úgy hírdeti magát, hogy vigyél el mindent az építéshez ami kellhet és amire nincs szükséged majd vidd vissza és visszaadják az árát. Nem kell előre azon majrézni, hogy mennyi festék kell pontosan, vagy hány könyök kell a vízvezetékhez.
  • cateran
    #21
    Kanadarol nem tudok, en Angliaban elek..itt vannak ilyenek:)
  • Szefmester
    #20
    Pár éve kecskeméten a tesco-ban volt olyan hogy egy fickó vett egy sulinetes gépet amolyan fullosat, és másnap visszavitte azzal hogy nem működik. Megnézték és tényleg.. adtak neki másikat.. azt még azzal visszament hogy nem megy.. azt is megnézték és az sem ment... megint új gép.. másnap ismét vissza hogy az sem megy... Nos ott már nagyon furcsállták a dolgozók ezért belenéztek a gépbe. A fickó nagyon ügyesen krumplit rögzített, és a vinyót, VGA-t ramot, procit kiszedte belőle, bár a VGAnál már ügyeskednie kellett a hátlapnál a rés miatt.

    De mivel helyszínen nézték meg, a rendőrséget már ki is hívták rá. Majd később megtalálták a kiszedett cuccokat. Így még azzal sem tudott védekezni hogy nem ő szedte ki az alkatrészeket.
  • llaszlo
    #19
    Kanadában lehet, hogy van ilyen. Mo-on tuti nincs. Pénz visszafizetési garancia csak a távollévők között létrejött vásárlás esetén áll fenn és akkor is csak 8 munkanapon belül vissza juttatott termék esetében. Nem kell indokolni a vásárlástól elállás okát.
    Viszont ha boltban vásárolsz akkor max 3 munkanapon belül viheted vissza a terméket és csak abban az esetben kötelesek kicserélni ha az minőségi hibás. Olyan indokkal nem lehet cserét kérni, hogy nem tetszik a színe. Max a kereskedő kicserélheti ilyen esetben is. Pénzt csak akkor kérhetsz vissza, hogy ha nincs ugyanolyan termék a kereskedőnél. Levásárlásra nem kötelezhetnek.
  • cateran
    #18
    Penzvisszafizetesi graancia a legtobb helyen automatikusan jar, minden termekre, amennyiben bontatlan csomagolasban viszed vissza x idon belul (sot..nehany etelre is van, amennyiben nem vagy elegedett a termekkel elfogyasztas utan kerheted a penzt vissza..mondjuk nem sok emberrol hallottam aki elt volna a lehetoseggel)
    Az a garancia amire te gondolsz az magara a termekre vonatkozik (es az is automatikus amugy..a blokk eleg altalaban)
  • puntocsento
    #17
    culas25hc: nem bontjak ki mindenhol. Pl. Az ocsemnek a saturnba vettunk egy tv-t. A vevoszolgalatnal csak leteptek az oldalarol a garipapirt, es rairtak a doboz oldalan levo sorozat szamot.
  • narumon
    #16
    Ez kb csak Magyarországon van így. USA-ban megveszed, jó esetben elrakod a saláta blokkot és megvan a garancia.
  • culas25hc
    #15
    Egy kérdés!! Amikor a garanciát hitelesítik a vásárláskor, akkor nem bontották ki a csomagot? Vagy az apple nem ad garanciát a vágódeszkáira?? Én eddig akárhányszor vásároltam elektronikai terméket, még egy mp3 lejátszó esetében is kibontották a csomagolást a vevőszolgálatnál, ellenőrizték az alkatrészek meglétét, majd lepecsételték a garancia papírt. De ez már 10 éve is így történt.
  • endrev
    #14
    Jó drága mulatság... Egy ilyen muri egy iPad-be kerül... :D
  • KRTuning
    #13
    Van csak nem elég.

    Simlis egy dolog ez, és ahol lusták megnézni mit is hoz vissza a vevő, ez simán megtörténhet.
  • MuchACHO79
    #12
    Ehhe, kanadában is vannak magyar cigányok? Ők már 10 éve kitaláltak ennél cifrább dolgokat is :)
  • Sir Quno Jedi
    #11
    Kiszedik belőle a winchestert, tesznek bele valami hasonló súlyú dolgot és pont így fog kinézni visszacsomagolva. Nem probléma ezeknek.
  • mad mind
    #10
    Fura ez számomra. Ha valaki megvesz egy ilyen drága dolgot és visszahozza pár nap múlva, akkor is kibontanám, ha rendőrségi plomba lenne rajta. Egyszerűen lusták a dolgozók, és most ezt szívták meg.
  • puntocsento
    #9
    Decemberben az auchanban vettem egy 3d-s samsung tv-t. Mondta az elado csaj, hogy ki kell bontaniuk kiprobalni, hogy mukodik e, mert egy "banda" trukkozott ugy, hogy megvettek a tv-t, kiszereltek belole az elektronikai panelt, es utana masnap visszavittek, hogy nem mukodik a tv. Persze beleneztek hogy benne van e a tv, az benne is volt, csak ki lett belezve. A 4. Tv utan jottek ra a csalasra. (gondolom mind a 4 tv-t mas delikvens vitte vissz, mas mas garis emberkehez.)
  • Sliderx
    #8
    Pedig létezik, pl én így vettem ezt a vinyót.

  • caius marius
    #7
    Lehet, a mòdszer magáért beszél elsőre nekem is ez ugrott be. :-)
    Egyébként én kibontom az üzletben mindig pont azért, hogy a fa alatt ne legyen csalòdás....
    Az ha egy matrica sérül sztem nem számít.
  • hdo
    #6
    "Amúgy érdekelne, hogy mikor valaki megvesz egy ilyen kütyüt, akkor miért nem bontja ki?"

    Cikket olvastad? Egyiknél konkrétan említik, hogy (karácsonyi) ajándéknak készült, azt meg nem szokás felbontani.

    Az átlátszó műanyag csomagolás ötletnek jó, de egyetlen mobiltelefont/laptopot/tábla PC-t nem láttam még ilyen csomagolásban, mindegyik kartondobozos.

    Amúgy van rá egy ezresem, hogy magyar cigányok keze van a dologban, előszeretettel utazgatnak ki Kanadába! :D
  • caius marius
    #5
    Szerintem az is megoldás lenne ha a készüléket megkeresnék, annak imei száma ill. gps-e segítségével.
    Amúgy érdekelne, hogy mikor valaki megvesz egy ilyen kütyüt, akkor miért nem bontja ki? Pl. sérülhetett szállítás közben is...
    Bahh. Ilyen is csak a szifonnal fordulhat elő.
  • Yv@n
    #4
    Az ablakos megoldás jó lehetne, viszont
    "illetve a kedves ügyfélnek még vásárláskor, a helyszínen illene kibontani és szemrevételezni"
    ezt pl nehéz kivitelezni, ha rendeled a terméket.
  • Lucy in the Sky
    #3
    Ennél már csak az lesz a szebb, amikor azok is elkezdenek üres dobozokkal reklamálni akiket nem vertek át. Ezzel gyakorlatilag semmilyen kockázatot nem vállalnak - leszámítva, hogy a meglévő kütyüt el kell passzolni féláron azoknak, akik hagyományosan nem érdeklődnek az eladó személye, vagy a portéka származása felől - az ilyen tranzakciók ugyan némi rizikóval járnak, de nyilván lesznek páran, akik nem tudnak ellenállni a talált pénznek.

    Ezért kéne ablakos dobozba csomagolni, akkor sokkal több macerával jár az ilyen trükközés, illetve a kedves ügyfélnek még vásárláskor, a helyszínen illene kibontani és szemrevételezni, akár kipróbálni is, az ilyeneken kívül számos további kellemetlenségtől megkímélendő önmagát. Hozzátenném, szomorú, hogy egy szaküzletben, eredeti "bontatlan" dobozos termékeknél is erre kényszerülünk, de ha egyszer ilyen időket élünk...

    Borzasztó amúgy mennyi idióta van, a múltkor is volt hír h valami parkolóban vett az egyikük egy kütyü formájú fadarabot papírzacsiba csomagolva, hogy aztán otthon kibontva jöjjön rá, milyen remek üzletet kötött. Na azt mondjuk nem tudtam sajnálni :)
  • cateran
    #2
    "Az elkövetők azt használják ki, hogy sok boltban az eladók nem ellenőrzik le a gyári csomagolásban, lezárva visszavitt árut, "

    Megveszi, kicsomagolja, feltolti tesztaval, visszaviszi -->"bontatlanul" penzvisszafizetesi garancia....ingyen van 1 iPad 2...vili?
  • plu604
    #1
    Nem értem. Csak simán geciségből rakják vissza a polcra a dobozt? Ez nekik miért jó?