10
  • 12346
    #10
    No ja. Alapvető infó lett volna jelen esetben, mivel ebből ered a minőségi visszalépés.
  • Lack
    #9
    Nálam az 1. rész az ász.
  • nlght
    #8
    A 2. rész a legkirályabb autós játék, amit valaha alkottak, pedig nfs1 (sőt a stunts) óta sok játék megfordult a kezem között. Az elsőt 3-szor játszottam ki. A 2. meg fent van a megjelenése óta. Hogy hogyan? Egyszer raktam fel csak és minden rendszerrakás után is működik, nem piszkít a registrybe, amúgy nyertem benne vagy 7-8 millió pontot cirka pár év alatt, multiban is istencsászár, a mai napig működik a crackelt verzió is, simán csatlakozik a gamespy-ra és játszhatsz kelet-európaiakkal (főleg lengyelek meg oroszok játszák, de 1-2 osztrák és magyart is látni néha, mondjuk utoljára pár hónappal ezelőtt játszottam), nincs is jobb, mint amikor 8 iskolabusz gyepálja egymást egy erdei rally pályán

    Ender Wiggin: a 2. részben az ellenfelek hozzád igazodnak, ha nagyon jól nyomod, akkor ők is jobban mennek, ha béna vagy akkor lassítanak, hidd el így van, már benne van pár száz óra játékidőm (húú de rossz leírni :P), szal valszeg az csak a gondod, hogy nem használod a féket kanyar előtt (ilyenkor kell felkúrni az előtted lévőt a falra és máris be tudod venni :D)
  • Timbu
    #7
    Azt pedig illett volna megemlíteni a cikkben, hogy ezt a játékot más csapat készítette, mint a korábbi Flatoutokat.
  • Timbu
    #6
    Totálisan arcade játékhoz mióta kell kormány?
  • cateran
    #5
    Repulos jatekot, meg komplett cockpittel, nemdebar? Azert a legtobb autos jatek valahogy megoldja, hogy kormany nelkul is boldogulni lehessen veluk....fene se erti....biztos nem volt a fejlesztoknek kormanya....Arrol nem is szolva, hogy EZ "mar 580-n is siman fut magas fremrataval"? Hat buszkek lehetnek ra....
  • Ender Wiggin #4
    Azt hittem a szimplán sg.hu forrásmegjelöléssel ellátott játékteszteknél nincs már lejjebb. Tibi, az élményeket okozni szokták? Meg a teszt hossza, 20-30 sorért már fel lehet venni a fizetést?
    Már az előző is csak nitro csíttel volt élvezetes, mert csalt a program, mint a fene, de aki szereti, az a hibáival együtt szereti úgy is. Nem kell hozzá GTX590, az 580-on is simán fut magas frémrátával, szóval lefogadom, hogy a kisebb vasakon is elindul.
    Egyébiránt KORMÁNY melegen ajánlott, talán nem billantyűvel meg kontrollerrel kéne autós játékot kipróbálni. Azokkal nem csoda, ha elmegy a kedved...
  • skiryo
    #3
    A 2. rész még mai szemmel sem rossz, játékélményben meg talán csak a burnout jobb.. próbáld ki! :)
  • fery02
    #2
    Jaj hát ez valóban bitang fostos lett kérem. El sem akartam hinni, mikor először játszottam vele. Más autós játék kezelését percek alatt megszokom, de itt egy versenyt nem tudtam megnyerni fél óra után, olyan nevetségesen játszhatatlan az egész.
  • senki687
    #1
    Annyira vártam ezt a játékot, hogy még csak nem is tudtam a korábbi részek létezéséről sem. :) A cikk hatására utána néztem, hogy vajon tényleg annyira rettenetesen ronda-e, amint amit a cikk sugallt. Hát nem egy Need for Speed, az tény, de látom, hogy a grafika rengeteget fejlődött a 2. részhez képest. Gondoltam, az ajánlott gépigény nyilván a fasorban sincs pl. a Need for Speed-éhez képest, így az ég világon semmi baj grafikával, csak nem az extrém igényeknek készült a játék, hanem normál halandóknak. Leesett az álam, amikor megláttam, hogy Geeforce GTX 590 az ajánlott videokártya hozzá, aminek az ára kb. 200 ezer forint körül mozog jelenleg, de sok helyen felette van. Felháborító ez az erőforrás pazarlás. Remélem, nagy bukás lesz és vagy tönkremegy, vagy normális programot írnak legközelebb.