7
  • hdo
    #7
    Pedig nem ez a trend, a "Skyrimos" a hagyományos.

    SWTOR-ban az NPC követőidet ha akarod elküldheted alapanyagot szedni, majd ők is rakják össze neked a cuccot amit akarsz x óra idő alatt, tehát pont fordítva működik, mint DAII-ben, mert te szeded az alapanyagot - vagy elküldöd az NPC-ket szedni -, de a craftolást már csakis az NPC intézheti.

    Diablo 3-ban meg választásod sincs, nem te craftolsz, hanem NPC-k csinálják neked, te csak az alapanyagot gyűjtöd.
  • Jimmyke
    #6
    Mondjuk a vérszegény craftolást a DA ][-ből nyugodtan kicserélhetnék a Skyrimosra.
  • blessyou
    #5
    Eléggé negatívan hat a cím, pedig ez egy jó dolog. Nem hiszem, hogy a BioWare koppintásra vetemedne, a jó dolgokat pedig produktívan is át lehet emelni, ezt hívjuk fejlődésnek :)
  • narumon
    #4
    Skyrim az első játék idén ami megérte a rá kiadott pénzt. Bár a Dragon Age 1 történetvezetése nekem jobban tetszett. Remélem a DA3 megörzi az 1 profi dramatúrgiáját.
  • senki687
    #3
    Csak nehogy a menürendszert vagy a képességfát nyúlják le. :)
  • hdo
    #2
    Mostanában már úgysem az a legsikeresebb termék ami újat mutat, hanem amelyik a legjobb egyveleget lopja össze innen-onnan.
  • Pretorian
    #1
    Az nem is gáz ha a Bethesdától nyúlnak, vagy fordítva. Végülis Bethesdáék mellett ma a BioWare és az Obsidian készíti a legjobb crpg-ket. Nyúljanak csak egymástól.