23
  • Skynet
    #23
    Hát szerencsés vagy...Az első pár hónapban egy kínlódást okozó bugos szemét volt a STALKER,és ez szinte az összes részére elmondható csak valamelyest csökkenő bug szinttel.
  • NovaTerra
    #22
    Azért csak felhozott AC-ről és ME-ről írtam, mert azokkal játszottam. Halo és Skyrim kimaradt egyelőre. Mindenesetre sajnálnám, ha nem lenne Stalker 2, mert egyedi játék, remek hangulattal. Lehet szerencsés vagyok, mert nem premier napján játszottam a Stalkerrel, így rögtön raktam fel a javításokat. Mondjuk ez már trend kezd leni, hogy megjelenés után fél vagy 1 évvel mondható késznek a játék, feltéve, ha van terméktámogatás.
  • Skynet
    #21
    És mondom mindezt úgy hogy nem vagyok a HALO játékok rajongója,egy végigjátszást megértek nekem,de mégis elismerem mert a világának összetettsége,a sztori, és legfőbbképpen a manapság fpsekből hiányzó AI okozta kihívás erősen jelen van benne,sőt kiemelkedő.
  • Skynet
    #20
    Ezekkel amiket leírtál nagyban egyet értek,de az említett címek többsége már csak azért se hasonlítható mert teljese más műfajok. A HALO-t pedig lehet nem szeretni de sterilnek műanyagszerünek nevezni,amikor az egyik legjobb AI-val rendelkező FPS a piacon nagyban azt tükrözi hogy KÖZE sem volt a játékhoz,csak konzol cím tehát fikázni kell.
    Skyrim pedig kismilliószor összetettebb mint a STALKER,kismilliószor nagyobb bejárható területtel,eseménnyel,sztorival,ésmégis lehet hogy bugos de tizedanyira sem mint a STALKER,amiben az első 4-5 patchig csak a fejemet fogtam és röhögtem...
  • NovaTerra
    #19
    Abban igazat kell adnom neki, hogy a ME és az AC is sokkal sterilebb. AC-ban hiába szaladgálsz nagy területen, nem lehet megszólítani mindenkit, főleg nem kereskedni vele, szépen vannak elkülönítve a küldetések, de a városok és lakóik is csak díszlet. Nem történnek önálló események, mint a Stalkerben. Egy AC-ban vagy ME-ben nem lesz olyan, mint a Stalkerben, tehát a banditák harcolnak a mutánsokkal, majd az arra járó katonák irányába lőnek, ők is csatlakoznak a harchoz. Te meg az egészet szemléled, közbe avatkozhatsz, ha akarsz, de nem fontos. Tényleg olyan, mintha élne a környezet. Nem pedig csak úgy látszik. Mass Effect ilyen téren az AC-nél is kevesebbet nyújt. Ráadásul bizonyos mértékig a táj is változik az amomáliák miatt. Bugok? Stalkerben szépen ki vannak javítva, lehet voltak az elején, de legalább javították őket. AI? Amikor képzett frakciók ellen harcol az ember, akkor bekerítenek, elterelnek. Nem csak annyi, mint manapság, hogy max. bebújnak a fedezékbe, lásd Rage. Olyan apróságról nem is beszélve, mint a játék elején eldobok egy fegyvert. 20 óra játék után arra keveredek és még mindig ott van, nincs olyan, hogy csak eltűnik, mint más játékokban. Olyan apróságról, mint a fegyverek kitárazása, karbantartása, az étkezés, stb., csak emelik a színvonalt. Hangulat terén pedig nem igen van vetélytársa. Amikor megy az ember a zónában és egyre nyomasztóban érzi az egészet. Tényleg olyan, mintha stalker lenne az ember és inkább visszamenne a zóna szélére, csak ott nem legyen. Lehet soknak nem jön be ez a játékmenet. De nekem jobban tetszik, mint a CoD vagy BF által képviselt álrealisztikus háborúzás.
  • Skynet
    #18
    "cod, assassins creed, masseffect, halo és többi hipersteril, műanyagszerű, erőltetett,cod, assassins creed, masseffect, halo és többi hipersteril, műanyagszerű, erőltetett,"
    Cod - egyetértek.
    Assasins Creed: mitől is erőltetett? Sandbox játék,minimális nagyon minmális bugokkal gyönyörű helyszíneken,elég nagy szabadsággal.
    Mass Effect: Az első rész hatalmas volt,nem hiába nem kis siker minden platformon,a sztorija mérföldeket ver a Stalker játékokéra.
    És végül HALO. A HALOt lehet szeretni, vagy nem szeretni, de minőségben messze felülmúlja a csodálatos stalkert. Nem egy hatalmas bughalmaz az egész és olyan mesterséges intelligencia van benne amiről a STALKER készítői csak álmodnak,meg mostanság sajnos a játékosok is mivel minden egy rakás scripthalmaz.

    Skyrimben 20szor annyi bug: hát nekem nem tünt fel, egyébként Skyrim komlexitását tömöttségét és bejárható területét össze sem lehet hasonlítani a STAKER-rel,jóval nagyobb volumenű alkotás mérföldekel nagyobb tartalommal mint a STALKER,ehhez képest mégsem olyan idegölően bugos szemét mint mondjuk a STALKER első része volt.

    Félreértés ne essék,végigvittem a STALKER részeket,be is jöttek,mert hatalmas hangulata van. De művészinek és minőséginek rohadtul nem nevezném,mert a buta esterséges intelligencia,és a rettenetesen szánalmas ALFA verziókra emlékeztető bugok igencsak pecsételik. Metro2033 ilyen téren jóval elörébb járt.
  • koschwarz
    #17
    számomra pc-n három fps sorozat emelkedik ki a híg fos tengeréből: operation flashpont-arma, a half life, és a stalker. remélem csak összejön ez a 2. rész...
  • RoyalPredator
    #16
    Ami játékok érdekelnek, és szeretném azokat jobb állapotban viszontlátni, ott felveszem a kapcsolatot a fejlesztőkkel.

    Bárki megteheti.
  • lammaer
    #15
    "pár GSC fejesztős ismerőseim"

    Mi a szösz? Neked ilyenek is vannak?
  • gombabácsi
    #14
    én az elődeit megvettem mind a 3-at, és nem becsületből, hanem mert marha jó játék, bugokkal semmi gondom nem volt

    a híres-neves skyrimben 20x annyi bug van pedig még csak tizede annyit játszottam vele mint a stalkerekkel
  • RoyalPredator
    #13
    A GSC már megerősítette, hogy ez részben PR fogás volt, másrészben statisztikai felmérés.

    A hír vírusként terjedt, rossz fordításokkal és értelmezésekkel.

    Miért kéne a legjobbnak tartott Open-World FPS-t kiírtani, ha az eladások többszörösét visszahozták a befektetett pénznek, és a jelenleg kb 40%-nál tartó játék fejelsztését lezárni, ami ráadásul multikonzolos, így a várható eladások is többszörösei az elődeinek, amit a bugok miatt nem vettek meg sokan (letöltötték, aztán csak becsületből és a 2. rész reményében megvettek támogatás gyanánt.)

    Facebookon a pár GSC fejesztős ismerőseim is csak annyit írtak max, hogy
    "Nyugi, nem kell félni semmitől."
  • IMYke2.0.0.0
    #12
    Az összes magyar online újság megírta a törlést.
    De íme, külföldi:
    * Eurogamer - 2011.12.09.
    * The Escapist - 2011.12.09.

    "UPDATE 2: Sergey Galyonkin, marketing director at 1C Multimedia [1C Company published the S.T.A.L.K.E.R. games in some regions] has blogged about the closure of GSC, which you may or may not take as confirmation as you see fit. "GSC is closed, a fact confirmed by all. The team is almost completely dissolved, the state has only a few people," he wrote, obviously Google translated.

    Galyonkin said a deal to bring the S.T.A.L.K.E.R. series to consoles fell through and the projected sales for a PC-exclusive post-apocalyptic shooter based in eastern Europe weren't enough to justify the expense of developing the game. There were also apparently concerns, as stated earlier, about the current state of the game's development and some claims that GSC Game World chief Grigorovich is just "stupidly tired."

    We're still awaiting official word from GSC but at this point, it sounds very much like that's that."
  • RoyalPredator
    #11
    NEM ÁLLT LE A FELJESZTÉS.
    ÖTVÖS TIBORKA MÁR MEGINT HAZUDIK NEKÜNK.

    A GSC ÚJ IRODÁT NYITOTT, A RÉGIT BEZÁRJÁK.
    A JÁTÉKRA PEDIG MILLIÁRDOS TÁMOGATÁST KAPTAK, KI FOGJÁK ADNI!
  • lammaer
    #10
    Metrót összehasonlítani a stalkerrel... kb olyan, mintha a tetriszt összehasonlítanád a sakkal.

    Semmi értelme. Azon kívül hogy orosz téma mindkettő, tök más. Mind történetben, mint világban, mint játékmenetben.

    A metró egy cső FPS, a stalker meg egy open world cucc. Speciel nekem joban bejön az utóbbi, de nem szólom le azt akinek a metró jobban tetszik.

    De azt aki összehasonlítja őket, na azokat leszólom :)
  • Jude666
    #9
    dafuck?
    Lehet, hogy a mostani AC gyengébbre sikeredett, de attól még kicsit sem vagyok biztos benne, hogy "műanyag, erőltetett, hipersteril". (ha jól tudom belőle az első hetekben kelt el 2M)
    az meg, hogy szidod a Mass Effectet. Kevés olyan játék van manapság ami olyan jó sztorit tud felhozni.
    ezekre harapok, mert SzvSz jobb a történetük mint a Stalkernek, vagy legalábbis jobban megfogták a fantáziám.
  • sanyicks
    #8
    Milyen vicc kategóriás lények? :D
    A legjobb lények amiket játékban tapasztaltam, a bloodsucker és a controller, főleg először amikor az agropromba lemegyekt, és egyszer csak mögöttem áll egy controller.
  • gombabácsi
    #7
    szerintem a lények marha jók voltak, ahogy minden más is a játékban

    számomra az ilyen cod, assassins creed, masseffect, halo és többi hipersteril, műanyagszerű, erőltetett, barátok közt szinvonalú játékok a röhelyesek

    úúú persze teccccnikailag tökkéletesek... junkfood
  • finizlik
    #6
    Nekem ez a játék addig tetszett amíg nem jöttek azok a vicc kategóriás lényeg.

    Ellenben a Metro 2033 beváltotta amit vártam egy ilyentől...
  • gombabácsi
    #5
    :(
    szomorú... művészeti alkotás mind a 3 rész...
  • Gyuszopapa
    #4
    2 millió kelt el a SOC-ból,szerintem az nem kevés.
  • KopaszIsten
    #3
    Én is nagyon sajnálom, és vártam ezt a játékot. Nem is értem. Anyagi szempontból is jónak gondoltam a játékot, mert gondolom sokaknak tetszett a játék. Nem fogyott el elég példány? :S
  • NovaTerra
    #2
    A legjobban várt fps játék volt részemről. Végre nem agyatlan lövölde, hanem normális játékmenet, élvezhető küldetések és remek hangulat. Kár érte, ha nem jelenik meg, vagy nem tudják normálisan befejezni. Az általában nem tesz jót egy játéknak, ha nem biztos háttérrel rendelkező csapat készíti, az főleg nem, ha több stúdió adja kézről kézre, míg egyszer csak kiadják, hogy pénz is lássanak belőle. Persze pc-én, nem olyan egyszerű még jó játékkal sem anyagilag sikeres fejlesztővé válni.
  • Piszkos  Fred
    #1
    What.the.fuck.