49
-
#49 Mért, milyen "taktikai" mélysége lehet még egy CoD-nak, ami nem az SD-ben merül ki? Na halljuk. A te taktikai szintedet a program korlátaihoz igazodva tudom csak meghatározni. Végülis a Pac Man-ben is létezik taktika, abban is teljesen professzionálisan lehet kikerülgetni a téged kergető szörnyeket, és nyelni a pirulákat. Csak hogy az a fajta taktika nem mérhető össze egy olyan játékkal, amelyik ugyanabban a műfajban sokkal árnyaltabb taktikai megközelítést kíván, ahogy a CoD sem mérhető össze ilyen módon az új Battlefield-játékokkal, és a Battlefield sem az ArmA-val pl. Admit it.
CoD-os észosztás nélkül is megvagyok, köszönöm.
A vitatkozás valóban nem az erősségem, abban a Maunika Show rezes cigányai is simán állva hagynak.
Én a vitában vagyok jó. -
#48 :D
na erről beszélek, szerinted a cod-ban a klikkelés sebessége számít, szerintem te életedben nem voltál cod-ban semmilyen szinten, ami nem baj, nem gond, csak éppen én nem pofázok bele olyanba, amihez segg hülye vagyok...
az hogy felramboztál egy szerverre és ott tdmeztél vagy sd-éztél, az bőven nulla. még ha csapatban waroztál is az. és épp az ilyen emberkéket verik azok 40:0-ra akik egy kicsit mélyebben foglalkoztak a játékkal. az meg hogy te mit gyanítasz, az egyéni szocprobléma, én az alapján ítéllek meg, ami alapján véleményt formálsz a játékról, bőven elárulja a tudásodat. Te mi alapján ítéled meg az én taktikai szintemet? :)
codban a jumpolás mi? jesszusom de fogalmad nincs róla...kb 1 hónapig tudnám osztani az észt neked egyetlen mapról és annak taktikai hátteréről. volt 15 map sacc per cod.
hát igen, a vitatkozás nem az erősséged... -
#47 Áh barátom az itt a nagy büdös helyzet, hogy ez a kézilabdás az első és az utolsó kivételével az összes létező PC-s CoD-ban sokáig lőtte a gólokat a legkülönfélébb játékmódokban. Azt nem állJtom hogy jó voltam, mert ez a fogalom nem rendelkezik jelentéstartalommal a CoD-ban. Inkább gyors voltam, és a legtöbbször jó helyre feküdtem.
Egyébként meg nekem ez kicsit kevés, tőlem lehhetél akárhanyadik egy olyan virtuális sportban, amelyben hasonló esélyekkel indusz, mint a mozgássérültek a paralimpián: ha vesztesz, ha nyersz, béna maradsz.
Ezek szerint te voltál Európa egyik leggyorsabb klikkere. Végülis az is skill. Én is kíváncsi lennék rád Battlefield-ben, remélem nem te lennél a legokosabb, legtaktikusabb porszem a hamuban. Itt nincs jumpolás meg pj, eszeveszett forgolódás és nem a gyorsaság határozza meg a skilledet, hanem hogy mennyire vagy képes csapatban játszani.
A vitatkozás...nekem sem ment sosem. ;) -
#46 csak egyetlen további mondat.
egyetlen map a cod-ban igényelt kb 500wart, rengeteg gyakrolást, taktikai elemzést, összeszokást, rengeteg rengeteg órát, minden fegyvernemet lefedő csapatot mire értelmesebben tudtál rajta játszani világszinten. persze a hozzád hasonló szinten "codozó" (szigorúan idézőjelben) játékosok generálták a csodálatos 40 nullás meccseket, amikor az ellenfél cheatel, meg a stb stb, illetve a bf playa azt hitte hogy abban van taktika ebben meg nincs.
háhogyne, biztos ezért volt hogy a bf-ben európa trónján ülő klán átevickált cod4-be ami kb amatőr a 2-höz, pláne az 1hez képest, és európa top 1000be se fért be.
de tőlem mantrázhatod a magadét, én meg nem tudok vitatkozni :) -
#45 szerintem meg arról van szó, hogy épp egy kézilabdás bizonygatja hogy a futballban/kosárlabdában nincs taktika, úgy hogy segg hülye hozzá, és épp az adott sport profi szinten űzője realizálta azt és a gyermeteg hozzászólásodra nem pazarolja az idejét. kiviláglott a hozzászólásaidból hogy a codhoz kb annyira értesz mint a nagy büdös tdm es átlag akik elindították a játékot oszt lőjünk. engedelmeddel eu-ban (speciel így nagyjából a világon) voltam a 8 a ranglistán. hadd legyen már annyi rálátásom hogy segg hülye vagy a témához...és ezzel a 3 perces hozzászólással is többet fektettem a témába mint amit érdemelsz.
end of story?
l2p -
#44 Annyira nem tudsz vitázni, hogy vitatkozni akarsz :D
Egyébként meg kurvára nem tudsz belekötni semmibe amit írtam, szerintem inkább erről van szó. -
#43 annyira nem vágod hogy kár veled vitatkozni... -
#42 SD az kamu taktika, kb. annyi skill kell hozzá, mint a Counter Strike-hoz: bemagolod melyik sarkon fog felbukkanni az enemy, és odakempelsz hogy szájba tudd lőni amikor megjelenik. Már csak a mapok méreténél és a játékmenet kötöttségénél fogva sem nevezhető taktikának, ami ott folyik. Jah, és a prone/jump animációját, a hitboxot, és a recoilt is emlegette itt valaki, nagy up neki. Az első kettő a CoD-ban bőven az lmao kategóriába esik, az utolsó két dolog meg nem is létezik
Ezek a dolgok alapból kilövik a taktikai mélység írmagját is a játékból.
Tuti a Westpoint-on is a CoD-ot emlegetik a kadétoknak mint a legkiválóbb harci szimulátort.
Egyébként sokat játszottam SD-t, meg mást is. -
#41 te se játszottál még cod-ot sd ben cb-én. meglepődnél mi taktika van ott és milyen skill kell hozzá. cod1>cod2>cod4. többinél kuka. lehet köpni nyelni nem tudnának a bf-esek egy laza cb.eu 5v5-ben.
muhaahhaa, cod tdm ben az volt max a poén, ha csináltam a 12,14es ratiot, nem, nem kempelve...
end of story -
#40
#39
Azt, hogy mekkora skillbeli különbség van a 2 játék játékmenete/játékmódjai/rajongótábora között, elég egyszerűen le lehet mérni.
Felmész BF3 TDM szerverekre, egész jól megy, mindig a top3-ban vagy, örül a fejed. Elmész rush-t vagy conquestet játszani, és legelőször azt sem tudod kb. mi történik körülötted, szarul megy, a skillesebb játékosok szénné aláznak. Aztán amikor belejössz, és elkezdesz komolyabban is hozzájárulni a csapatstatisztikához, majd visszamész egy TDM szerverre játszani, nézd meg mi történik. Az, hogy szarrá vered az egész mezőnyt.
A taktikus játékmeneten edződött playerek sokkal jobbak TDM-ben is, mivel elég komoly situation/environment awareness-el rendelkeznek, megszokták, hogy ha szaladva próbálsz fragelgetni conquesten, az legtöbbször azonnali halálhoz vezet.
A CoD multija pedig erősen a TDM-re épül, legyen szó bármelyik játékmódról. Nincs komoly, illetve egyáltalán nincs taktikai mélysége.
Ugye mindenki érti, hova akarok kilyukadni. End of story. -
#39 El kell keserítselek, BC2-höz képest mérföldekkel jobb tartalmasabbra skerült a BF3. Az meg hogy üres.....Jóval több taktikai érzék és csapatmunka kell ebben a sikeres akcióhoz,a fegyverek hatása is reálisabb, és nincs minden romba butítva hogy lehessen fragelni. Ízlések és pofonok,de az hogy az MW3 lemossa multiban a BF3-at....Pc-n bizony ha fele annyi fog belőle elmenni már sokat mondok..:D -
tomboy013 #38 Hülye lennék kapásból megvenni ha még azt se tudom milyen, én először lewarezolom kipróbálok és ha jó akkor megveszem ha nem meg törlöm. A CoD-okkal is így vagyok nem csak ezzel. A multit nem próbáltam, de itt most nem is arról beszéltem. Legutóbb a BC2 multit próbáltam de azt is hamar meguntam, gondolom eget verő különbség nincs a 2 között, akár a CoD-ok multija között sem. Mondjuk azok legalább tetszenek. Azok meg is vannak eredetibe. Ezek a Battlefieldek számomra mindig is "üres" játékok voltak. Szeretem ha jó a single is egy játéknál. -
Ry0K3N #37 Te játszottál is vele vagy lewarezolva kitoltad a single-t? -
tomboy013 #36 Hát ez a BF3 nem nagy valami lett... Bár lehetett számítani rá hogy a BC2 után ez se lesz valami túl élvezetes játék hiába a szép grafika. Itt megmutatkozik hogy a grafika kevés egy jó játékhoz. A CoD-nak lehet nem lesz jó grafikája de hogy élményben verni fogja azt már el lehet könyvelni. Mondjuk én már a Battlefield 1. részénél sem értettem mi annyira jó ebben a játékban. Olyan sérülésmodellek voltak mint kb az UT-ben. Sniperrel 2 fejest kellett adni hogy kifeküdjön az ellen. Élményt számomra 1 darab Battlefield sem nyújtott, viszont CoD-ok közül az összes, kivétel a 2 Treyarch-os ami PC-re is megjelent. -
#35 Pc-n sehol sincs az elmúlt két COD rész ahogy a mosteni sem lesz a konkurencia játékokkal szemben. Ez mindent elárul,ennyi. -
Zolivok #34 az hát de sima puskával meg nemfogsz másfél kilómétert lövögetni állásból sem -
Booka Shade #33 Miért kell a CoD-dal összehasonlítani? Tény, hogy az eladásért most ketten versengenek, de attól még nem kell ilyenekről gagyarászni a fél világnak, hogy melyik a jobb, MINDKÉT JÁTÉK FPS DE KÜLÖN KATEGÓRIÁT KÉPVISEL AZON BELÜL!!!!! Van akinek a BF stílusa jön be, van aki pedig csak egy "egyszerű" FPS-t akar élvezni, vagy esetleg egy történetet befejezni, ami 4 éve kezdődött el a kampányban. Mindkét játék másra épül, és más más játékost fog meg, mondhatnám, hogy nekem egy szar a BF, játszottam a BC2-vel és nálam élmény nuku volt az MW2 höz képest (konzol), egyszerűen olyan érzéseket tud átadni a Modern Warfare széria amit a Battlefield nem, ettől még nem mondom azt, hogy fos játék lenne a az utóbbi.. CoD engem jobban érdekel és valószínű, hogy a Battlefield FANBOYok (a végletesek) kevesen lesznek, ahhoz hogy megtörjék a rekordot a sok fikázással és dislike-olgatásukkal. De ettől még nem szarozom le a Battlefieldet mert nem jön be, tanulhatnának a BFfanboyok néha a CoDosoktól... imádom, hogy jobban érdekli őket mi van a CoDdal mint a saját játékukkal, bár magyarázhatok itt nektek 2 oldalt, akkor is maradnak gyökerek, majd írok egy könyvet valamikor erről... -
#32 Konklúzió: ha szar egy játék, akkor az a kifogás, hogy a COD annál is szarabb :D
Bocs, egyikkel se játszottam, de így a kommentekből ez jött le. Lehet h szar, de a COD szarabb és ezzel megváltotta magát :D -
#31 Fáj az igazság?:) -
Jude666 #30 muszáj neked folyton trollkodnod a koddal kapcsolatban? -
#29 100m-re pontosan lelőni valakit...Ja.
Csak nem állva csípőből,esetleg állva célozva mozgó célpontot,hanem fegyvert szépen betámasztva vagy stabil fogással térdelve,és ezt is főként lassan mozgó vagy álló célpontot lőve..:)
A COD-ban ezzel szemben ugrálva pörögve (jóformán már csak a szaltógomb hiányzik) csípőből,távcsövespusit szemlérántva,fejenállva is lehet nyugodt szívvel fragelni..Itt BF3-ban nem.Ennyi. Aki komolyabbat akar fegyver hatásilag menjen Arma-zni,senki nem mondta hogy olyan szintű "szimuláció" lesz, sosem volt olyan szintű a BF sorozat. Aki meg gagyibbat akar menjen COD-ozni. -
#28 Az már mesterlövész puska 2-3km hatótávval. Ne keverjük. -
#27 Kapcsolat koncerten én futás/ugrás közben simán leszedek valakit szél meg pára mérés nélkül, de egy kill assistot legalább összehozok. -
Zolivok #26 ja hanem 2 órán át várni a szelet , párát , mindenhülyeséget -
Rotyoka #25 csak nem futásból ugrásból stb. -
#24 Én nem néztem még de az igaz, hogy a modern fegyverekkel való világban km-rekről szednek le embereket, a játékokban meg mindenki azért hőzöng mert 100m-re pontosan le lehet lőni valakit... -
Jude666 #23 ha jól tudom a mozgás meg olyan mint a fifában -
Jude666 #22 lol u mad?
Bizton állítom 4 óra multis ökörködés után, hogy nem fogsz csalódni benne.
Ne a bétához viszonyítsd, az bugos volt a javából.
Egyedül a túlterhelt szerverekkel van probléma, de már elkezdték orvosolni -
Rotyoka #21 Látszik egész életedben codoztál :DAS -
#20 Tán a BF2-ben jobb volt a járművek és egyéb fizikák-e?:) -
#19 Azt meg ki mondta neked, hogy ennek a játéknak bármi köze lesz a valósághoz? :S
Te nem a CoD-ról beszélsz egyébként? -
hunwhite #18 Eddig csak bétával játszottam! Most majd kipróbálok valami szerzett cuccot, ha az idegeim lecsillapodnak! Nagyon jó volt a reklám, jó volt a piacradobás időzítése. A béta alapján tudok nyilatkozni! AZ ÉN váleményem, hogy a CS-t eddig sem bírtam, de ez még azon is túltesz! Ennyi bugyuta ugrabugra, valótlan mozgás és kezelhetetlenség nem is tudom melyik játékban van még! A fegyver rángatás valóságához képest azért kipróbálnám valakivel élesben is egy szituációs lőgyakorlaton, hogy mennyi köze van ennek a valósághoz! A fegyver rángatása, visszarúgása nem egyenlő azzal, hogy csak nem lehet eltalálni senkit! Illetve csak ritkán :) Számomra katasztrófális! Pedig nagyon vártam, én is és előrendeltem, de a béta után inkább megköszöntem függetlenül a diszdoboznak meg a reklámnak :) -
#17 De kurva jól értesült mindenki aki meg sem vette a játékot, és nyilván fél órát sem játszott sem a bétával, sem a véglegessel. -
sanyicks #16 Szóval ebben a bf3-ban is egy dolog kiváló, a grafikus motor. Ha ezt licenszelnék sokan az fasza lenne, szép játékok, kis gépigénnyel, mármár olyan lenne mint a 90-es évek közepén. -
sanyicks #15 gta sem szimulátornak készült, még sem vált ki olyan röhögést a járművek mozgása mint ebben. Nem könnyű célozni? pályagörbe? na ne viccelj már. kóddal meg hasonlíthatod, az a legalja annál nem dicsőség jobbnak lenni. -
Zolivok #14 na most még nem is írtál hülyeséget -
#13 Az MW2 és a BO agyonbutított multijaiból kiindulva, meg abból hogy ismét P2p szemét lesz az egész,leszámítva az unranked megoldásokat, pc-n már most könyvelhető hogy bukás lesz,még nagyobb mint az MW2 és a BO...Hangsúlyozom PC-n! Sajnos konzolon nem fog akkorát hasalni,ott még sikeres is lehet... -
beceneev #12 Azért várjuk meg, hogy kiadják az mw3-at és utána kritizálhatod. (esetleg) -
#11 Inkább egy félkész (?? Mitől félkész,a pár bugtól és problémától?) termék mintsem egy COD néven futtatott, régi COD színvonallal köszönőviszonyban sem lévő romba butított ostoba szemét.:) -
#10 "73 millió gyilkosságot és 48 millió újjáélesztést követtek el" - bár engem is újjáélesztenének 73 halálból 48 szor :(