Ötvös Tibor

5 milliós siker a Battlefield 3

Jól alakulnak az Electronic Arts legújabb alkotásának eladásai, hiszen a 28-án megjelent Battlefield 3 5 millió példányban talált gazdára.

Ez annyit jelent, hogy a 10 milliós leszállított példány minden második darabját megvásárolták már az első hétvégén. Közben a kiadó azt is bejelentette, hogy a játékosok a megjelenéstől kezdve 73 millió gyilkosságot és 48 millió újjáélesztést követtek el és közben 67 millió járművet robbantottak fel.



"Tokiótól Los Angelesig, Sydneytől Londonig több millió rajongó játszott a programmal egész hétvégén" - árulta el Patrick Soderlund. "Minket is meglepett a Battlefield 3 nemzetközi fogadtatása. Nagyon jó érzés egy új élménnyel 'megajándékozni' a rajongóinkat és új játékosokat bevonni a franchiseba. Ez a nyitány annyit jelent, hogy a Battlefield sorozat a kiadó vezető franchise-a lett."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Pretorian #49
    Mért, milyen "taktikai" mélysége lehet még egy CoD-nak, ami nem az SD-ben merül ki? Na halljuk. A te taktikai szintedet a program korlátaihoz igazodva tudom csak meghatározni. Végülis a Pac Man-ben is létezik taktika, abban is teljesen professzionálisan lehet kikerülgetni a téged kergető szörnyeket, és nyelni a pirulákat. Csak hogy az a fajta taktika nem mérhető össze egy olyan játékkal, amelyik ugyanabban a műfajban sokkal árnyaltabb taktikai megközelítést kíván, ahogy a CoD sem mérhető össze ilyen módon az új Battlefield-játékokkal, és a Battlefield sem az ArmA-val pl. Admit it.
    CoD-os észosztás nélkül is megvagyok, köszönöm.
    A vitatkozás valóban nem az erősségem, abban a Maunika Show rezes cigányai is simán állva hagynak.
    Én a vitában vagyok jó.
  • csuszi #48
    :D
    na erről beszélek, szerinted a cod-ban a klikkelés sebessége számít, szerintem te életedben nem voltál cod-ban semmilyen szinten, ami nem baj, nem gond, csak éppen én nem pofázok bele olyanba, amihez segg hülye vagyok...
    az hogy felramboztál egy szerverre és ott tdmeztél vagy sd-éztél, az bőven nulla. még ha csapatban waroztál is az. és épp az ilyen emberkéket verik azok 40:0-ra akik egy kicsit mélyebben foglalkoztak a játékkal. az meg hogy te mit gyanítasz, az egyéni szocprobléma, én az alapján ítéllek meg, ami alapján véleményt formálsz a játékról, bőven elárulja a tudásodat. Te mi alapján ítéled meg az én taktikai szintemet? :)
    codban a jumpolás mi? jesszusom de fogalmad nincs róla...kb 1 hónapig tudnám osztani az észt neked egyetlen mapról és annak taktikai hátteréről. volt 15 map sacc per cod.
    hát igen, a vitatkozás nem az erősséged...
  • Pretorian #47
    Áh barátom az itt a nagy büdös helyzet, hogy ez a kézilabdás az első és az utolsó kivételével az összes létező PC-s CoD-ban sokáig lőtte a gólokat a legkülönfélébb játékmódokban. Azt nem állJtom hogy jó voltam, mert ez a fogalom nem rendelkezik jelentéstartalommal a CoD-ban. Inkább gyors voltam, és a legtöbbször jó helyre feküdtem.
    Egyébként meg nekem ez kicsit kevés, tőlem lehhetél akárhanyadik egy olyan virtuális sportban, amelyben hasonló esélyekkel indusz, mint a mozgássérültek a paralimpián: ha vesztesz, ha nyersz, béna maradsz.
    Ezek szerint te voltál Európa egyik leggyorsabb klikkere. Végülis az is skill. Én is kíváncsi lennék rád Battlefield-ben, remélem nem te lennél a legokosabb, legtaktikusabb porszem a hamuban. Itt nincs jumpolás meg pj, eszeveszett forgolódás és nem a gyorsaság határozza meg a skilledet, hanem hogy mennyire vagy képes csapatban játszani.
    A vitatkozás...nekem sem ment sosem. ;)
  • csuszi #46
    csak egyetlen további mondat.
    egyetlen map a cod-ban igényelt kb 500wart, rengeteg gyakrolást, taktikai elemzést, összeszokást, rengeteg rengeteg órát, minden fegyvernemet lefedő csapatot mire értelmesebben tudtál rajta játszani világszinten. persze a hozzád hasonló szinten "codozó" (szigorúan idézőjelben) játékosok generálták a csodálatos 40 nullás meccseket, amikor az ellenfél cheatel, meg a stb stb, illetve a bf playa azt hitte hogy abban van taktika ebben meg nincs.
    háhogyne, biztos ezért volt hogy a bf-ben európa trónján ülő klán átevickált cod4-be ami kb amatőr a 2-höz, pláne az 1hez képest, és európa top 1000be se fért be.
    de tőlem mantrázhatod a magadét, én meg nem tudok vitatkozni :)
  • csuszi #45
    szerintem meg arról van szó, hogy épp egy kézilabdás bizonygatja hogy a futballban/kosárlabdában nincs taktika, úgy hogy segg hülye hozzá, és épp az adott sport profi szinten űzője realizálta azt és a gyermeteg hozzászólásodra nem pazarolja az idejét. kiviláglott a hozzászólásaidból hogy a codhoz kb annyira értesz mint a nagy büdös tdm es átlag akik elindították a játékot oszt lőjünk. engedelmeddel eu-ban (speciel így nagyjából a világon) voltam a 8 a ranglistán. hadd legyen már annyi rálátásom hogy segg hülye vagy a témához...és ezzel a 3 perces hozzászólással is többet fektettem a témába mint amit érdemelsz.
    end of story?
    l2p
  • Pretorian #44
    Annyira nem tudsz vitázni, hogy vitatkozni akarsz :D
    Egyébként meg kurvára nem tudsz belekötni semmibe amit írtam, szerintem inkább erről van szó.
  • csuszi #43
    annyira nem vágod hogy kár veled vitatkozni...
  • Pretorian #42
    SD az kamu taktika, kb. annyi skill kell hozzá, mint a Counter Strike-hoz: bemagolod melyik sarkon fog felbukkanni az enemy, és odakempelsz hogy szájba tudd lőni amikor megjelenik. Már csak a mapok méreténél és a játékmenet kötöttségénél fogva sem nevezhető taktikának, ami ott folyik. Jah, és a prone/jump animációját, a hitboxot, és a recoilt is emlegette itt valaki, nagy up neki. Az első kettő a CoD-ban bőven az lmao kategóriába esik, az utolsó két dolog meg nem is létezik
    Ezek a dolgok alapból kilövik a taktikai mélység írmagját is a játékból.
    Tuti a Westpoint-on is a CoD-ot emlegetik a kadétoknak mint a legkiválóbb harci szimulátort.
    Egyébként sokat játszottam SD-t, meg mást is.
  • csuszi #41
    te se játszottál még cod-ot sd ben cb-én. meglepődnél mi taktika van ott és milyen skill kell hozzá. cod1>cod2>cod4. többinél kuka. lehet köpni nyelni nem tudnának a bf-esek egy laza cb.eu 5v5-ben.
    muhaahhaa, cod tdm ben az volt max a poén, ha csináltam a 12,14es ratiot, nem, nem kempelve...
    end of story
  • Pretorian #40


    #39

    Azt, hogy mekkora skillbeli különbség van a 2 játék játékmenete/játékmódjai/rajongótábora között, elég egyszerűen le lehet mérni.
    Felmész BF3 TDM szerverekre, egész jól megy, mindig a top3-ban vagy, örül a fejed. Elmész rush-t vagy conquestet játszani, és legelőször azt sem tudod kb. mi történik körülötted, szarul megy, a skillesebb játékosok szénné aláznak. Aztán amikor belejössz, és elkezdesz komolyabban is hozzájárulni a csapatstatisztikához, majd visszamész egy TDM szerverre játszani, nézd meg mi történik. Az, hogy szarrá vered az egész mezőnyt.
    A taktikus játékmeneten edződött playerek sokkal jobbak TDM-ben is, mivel elég komoly situation/environment awareness-el rendelkeznek, megszokták, hogy ha szaladva próbálsz fragelgetni conquesten, az legtöbbször azonnali halálhoz vezet.
    A CoD multija pedig erősen a TDM-re épül, legyen szó bármelyik játékmódról. Nincs komoly, illetve egyáltalán nincs taktikai mélysége.
    Ugye mindenki érti, hova akarok kilyukadni. End of story.