10
  • Komolytalan
    #10
    "az Egyesült Államokban piacvezető az internetes reklámpiacon"
    Súlytalan, ja, persze. Mondjuk idén lesz második. Mint Magyarországon az index csoport (CEMP).
    A Yahoo egyetlen hibája az, hogy nem innovatív. Így eshetett meg az vele, hogy a FB úgy néz ki lenyomja reklám piacon (web2 mivolta miatt), a Google meg lenyomja kereső piacon (komoly innovációi miatt). De ettől még nem kell temetni a céget - egyszerűen csak a szakmai dolgok totál sokadlagosak a Yahoonál, mivel a vezetői jellemzően ugyanúgy tekintenek rá, mintha egy vágóhíd volna (kizárólag financiális szempontból).
  • FoodLFG
    #9
    Egy súlytalan cég jelentéktelen vezetője. Kit érdekel kategória.
    Kb talán egy évvel ezelőtt jártam olyan lapon, ami yahoo-s volt: az e-mail szolgáltatásuk egy fos.
  • hurkaur
    #8
    Bezzeg ha az apple csinalta volna..!
  • zsoltioregon
    #7
    "- írta a munkatársaknak küldött rövid e-mailjében Carol Bartz."
    A munkatársainak gmail-en küldte el a körlevelet bosszúból :DDD
  • Mardekár
    #6
    Szó se róla elég vacak a Yahoo. Az indexelést a Bing végzi, valószínűéeg a találatók rendezését is. Szóval nincs is Yahoo, hanem csak Bing. Ami még mindig vacak. Háromszázszor indexel egy oldalt a Google, miközben Bing barátunk még a saját létezésén gondolkozik. Ami pedig a Yahoo arculatát illeti... hány éves is az a ***dt kezdő oldal? :D Jó döntés volt. Nem Yahoo news meg bulvár kell, hanem egy rendes kereső rendszer. Legalábbis ha fel akarják venni a versenyt a googllel.
  • EnxTheOne
    #5
    Jaja, átveszi a helyét egy huszas évebein járo bombázo. :D
  • kissssss
    #4
    elég rusnya feje van.
  • DjDano
    #3
    Hol van az az idő amikor még a legnagyobb és legjobb keresőszolgáltatás volt az övéké...
  • Cat #2
    Én közzé sem tettem volna, ha így történik, mert ez a nőt magát, illetve a róla alkotott véleményt is nyilvánvalóvá teszi. Az, hogy szétkürtöli, csak azt jelzi, hogy igaza volt hogy ezt a módot választotta.
  • opeca
    #1
    Van diplomáciai érzékük az tény.