#3
Ez ugyanaz a Citi group akitől most loptak el májusban 360 ezer kártyaadatot? majd vártak szépen 20 napot, hogy értesítsék az érintetteket?
Ha ez a legjobb, akkor mi mehet az OTP-nél?
Poetro#2
Arról nem is beszélve, hogy pont a Citibank netbankja volt az utóbbi időben legtöbbször a hírekben, hogy feltörték, elloptak személyes adatokat stb.
Laslow#1
Egy vicc a Citibank magyar weboldala és netbankja. Szempont volt "magának a honlapnak a kivitelezése és funkcionalitása" - hát én ilyen béna honlapot még egyik banknál sem láttam! Ronda. Nem intuitív. Kényelmetlen. Nagyon látszik, hogy egy idegen nyelvű honlapra húzták rá a magyarosítást. Ráadásul elég gyakran érkezik olyan levél, hogy x időpontban karbantartási munkálatok miatt pár órára nem lesz elérhető (általában éjszaka). Bár, ez utóbbi tulajdonképpen pozitívumként is felfogható, legalább tájékoztatják az ügyfeleket.